Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
LGV 22P-001 _ 76110000-7 – Services incidental to gas extraction (Rental / sublease services MDKS-Komarno)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Укргазвидобування" в особі філії "Львівгазвидобування" |
Код ЄДРПОУ: | 39585756 |
Вебсайт: | http://www.ugv.com.ua |
Місцезнаходження: | 79026, Україна , Львівська область обл., Львів, вул.І.Рубчака, 27 |
Контактна особа: |
Ростислав Стеблецький +380504313866 rostyslav.stebletskiy@ugv.com.ua |
Додаткові контактні особи: |
Сергій Микита 0322440052 Serhii.Mykyta@lgv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | PJSC Ukrgasvydobuvannya |
National ID: | 39585756 |
Contact point: |
Rostyslav Stebletskiy +380504313866 rostyslav.stebletskiy@ugv.com.ua |
Additional contacts: |
Сергій Микита 0322440052 Serhii.Mykyta@lgv.com.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2022 12:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2022 15:00 |
Початок аукціону: | 21 березня 2022 14:48 |
Очікувана вартість: | 9 954 549,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 99 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем тендеру у вигляді банківської гарантії виконання зобов’язання у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю згідно додатку №8 до тендерної документації. Умови повернення, вимоги до банків та інші умови щодо забезпечення виконання договору про закупівлю наведені у п.9 Розділу І. Загальні положення, п.6 Розділу VІ. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю та додатку 8.1 до тендерної документації. |
Publication date: | 20 січня 2022 12:08 |
Enquiries until: | 14 лютого 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 20 лютого 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 24 лютого 2022 15:00 |
Information
Estimated total value: | 9 954 549 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 99 550 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:76110000-7: Послуги, пов’язані з видобуванням газу
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Шляхом перерахування Орендарем грошових коштів на поточний рахунок Орендодавця протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами актів приймання-передачі наданих послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 лютого 2022 15:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 лютого 2022 15:41 |
ТД_ЛГВ_22П-001 - нова редакція.docx | |
08 лютого 2022 15:41 |
Перелік змін,що вносяться .docx | |
20 січня 2022 12:08 |
Додаток 4 Проект договору.docx.docx | |
20 січня 2022 12:08 |
Додаток 5 Опитувальник (юридичної особи).xls | |
20 січня 2022 12:08 |
Додаток 7 Розрахунок приведеної вартості_послуги.xlsx | |
20 січня 2022 12:08 |
Додаток 6 Опитувальник (фіз. особи).xlsx |
08 лютого 2022 15:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 лютого 2022 15:41 |
ТД_ЛГВ_22П-001 - нова редакція.docx
|
|||
08 лютого 2022 15:41 |
Перелік змін,що вносяться .docx
|
|||
20 січня 2022 12:08 |
Додаток 4 Проект договору.docx.docx
|
|||
20 січня 2022 12:08 |
Додаток 5 Опитувальник (юридичної особи).xls
|
|||
20 січня 2022 12:08 |
Додаток 7 Розрахунок приведеної вартості_послуги.xlsx
|
|||
20 січня 2022 12:08 |
Додаток 6 Опитувальник (фіз. особи).xlsx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-06-000002 ● 2a621284fb374a08bd2652b5fb43f328
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2022 13:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.06.2022 № 11-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 03.06.2022 № 11-з
Витяг з переліку процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2022-01-20-004018-b 20.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в системі закупівель.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-17 15:26:24
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «ЛГВ 22П-001_76110000-7 – Послуги, пов’язані з видобуванням газу (Послуги з оренди/суборенди МДКС-Комарно)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-20-004018-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-22 09:32:23
Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість
Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість повідомляємо наступне:
1.Акціонерне товариство «Укргазвидобування» (30019775) - далі –Товариство, як Замовник в рамках ЗУ «Про публічні закупівлі» - є юридичною особою, засновником якої є Акціонерне товариство « НАЦIОНАЛЬНА АКЦIОНЕРНА КОМПАНIЯ "НАФТОГАЗ УКРАЇНИ"(20011120).
Відповідно до п.2.1. Статуту Товариство є юридичною особою приватного права за законодавством України та набуло прав юридичної особи з дати його державної реєстрації.
Пунктом 7.1 Статуту зазначено, що Засновником та єдиним акціонером Товариства є Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України», що є окремою юридичною особою, створеною відповідно до чинного законодавства України.
В рішенні Господарського суду міста Києва по справі № 910/10255/13 від 27.06.2013 року, яке залишене без змін постановою Київського апеляційного господарського суду від 10.07.2013 року та постановою Вищого господарського суду України від 13.08.2013 року по справі № 910/10255/13, встановлено, що корпоративні права відносно ПАТ "Укргазвидобування" належать саме Національній акціонерній компанії "Нафтогаз України", а не державі, а відтак ПАТ "Укргазвидобування" не є господарською організацію чи товариством, у статутному капіталі якої є корпоративні права держави.
Окрім цього, відповідно до п. 10.2.31 статуту АТ «Укргазвидобування» повноваження по обранню та припиненню повноважень Генерального директора відноситься до компетенції загальних зборів акціонерів, тобто до Національної акціонерної компанії «Нафтогаз України», яка є єдиним акціонером Товариства та окремим суб’єктом господарювання, а не органом державної влади чи місцевого самоврядування.
Виходячи з вищенаведеного Товариство відноситься до категорії Замовників, в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» - як юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2.
19.12.2020 набула чинності Постанова КМУ від 16 грудня 2020 р. № 1266, відповідно до якої державні замовники повинні на власному сайті публікувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Постанова №1266 вносить зміни до іншої Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 і стосується наступних категорій замовників:
• правління Пенсійного фонду України та правлінь фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування;
• органів місцевого самоврядування;
• головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників нижчого рівня;
• суб’єктів господарювання державного сектору економіки
Враховуючи те, що АТ «Укргазвидобування» не є головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) чи суб'єктом господарювання державного сектору економіки, дія Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 року «Про ефективне використання державних коштів» на Товариство не розповсюджується.
2.Повідомляємо, що технічні і якісні характеристики предмета закупівлі та очікувана вартість визначається відповідно до внутрішніх документів Товариства, що регламентують проведення закупівель, відповідно до яких:
- Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб АТ «Укргазвидобування» та з урахуванням вимог нормативних документів у цій сфері, з відповідним встановленням сукупності технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
- Очікувана вартість товарів, робіт та послуг визначається / розраховується з посиланням на джерела цінової інформації, зокрема ціни комерційних пропозицій, рахунків-фактур постачальників, виробників, що спеціалізуються на постачанні товарів та послуг, які планується закупити, калькуляції ціни, що містить інформацію стосовно структури витрат щодо товару/послуги, який/яка закуповується, прайсові або каталожні ціни, офертні ціни, довідкові ціни на товари та послуги, що публікуються в спеціалізованих виданнях, ціни, що містяться у висновках спеціалістів в окремих сферах діяльності, ціни, зазначені в кошторисах проектів, довідки спеціалізованих установ щодо середнього рівня цін на ринках, джерела інформації про ринкові ціни, перелік яких установлюється Кабінетом Міністрів України на виконання вимог Податкового кодексу України, статистичні дані державних установ та організацій, відомості, отримані на веб-сайтах у мережі Інтернет, ціни раніше укладених договорів, як уже виконаних, так і діючих, одержаних із текстів контрактів (Товариства, підприємств Групи Нафтогаз, з веб-порталу Уповноваженого органу з питань публічних закупівель (www.prozorro.gov.ua) та з інших джерел.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-18 00:11:14
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «ЛГВ 22П-001_76110000-7 – Послуги, пов’язані з видобуванням газу (Послуги з оренди/суборенди МДКС-Комарно)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-20-004018-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
З якої причини не відхилено та допущено до аукціону тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТЕПЛОГАЗЕНЕРГІЯ» як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, як це передбачено пунктом 1 частини 1 статті 31, та розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції учасника ТОВ «ТЕПЛОГАЗЕНЕРГІЯ» в той час, як тендерна пропозиція даного учасника не мала невідповідностей, натомість, даним учасником не були надані документи, підтверджуючі відповідність кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що не передбачено вимогами частиною 16 статті 29 Закону?
Так, згідно пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження всіх документів передбачених цією тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, зокрема - завантаження інформації та документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям згідно з статті 16 Закону відповідно до переліку, наведеному у додатку №1 цієї тендерної документації.
В пункті 1 таблиці, наведеної в Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» (далі – Додаток 1 до тендерної документації) зазначено, що відповідність учасника кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально- технічної бази та технологій (далі – МТБ)» підтверджується наданням скан-копії листа в довільній формі щодо наявності в Учасника та його уповноваженого підрядника (за наявності) власної (чи згідно договору субпідряду) сервісної служби з сервісними автомобілями, обладнаними всіма необхідними інструментами і матеріалами для проведення планових обслуговувань та ремонтів, а також для усунення несправностей, у разі позапланових зупинок МДКС, з наданням підтверджуючих документів (технічний паспорт на автомобіль, перелік наявного інструменту тощо).
На виконання вищезазначених вимог учасником ТОВ «ТЕПЛОГАЗЕНЕРГІЯ» надано Лист про наявність сервісної служби від 21.02.2022 № 21,02-20.
Однак, учасником ТОВ «ТЕПЛОГАЗЕНЕРГІЯ» не надано в складі тендерної пропозиції підтверджуючих документів (технічний паспорт на автомобіль, перелік наявного інструменту тощо), чим недотримано вимоги пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, пункту 1 таблиці, наведеної в Додатку 1 до тендерної документації та не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Крім того, в пункті 2 таблиці, наведеної в Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» підтверджується наданням скан-копії сертифікатів на фахівців (не менше одного) про проходження навчання з обслуговування запропонованих виробником МДКС, згідно п.1 «Наявність обладнання, матеріально- технічної бази та технологій (далі – МТБ)».
Однак, учасником ТОВ «ТЕПЛОГАЗЕНЕРГІЯ» не надано в складі тендерної пропозиції вищезазначені скан-копії сертифікатів на фахівців, чим недотримано вимоги пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, пункту 1 таблиці, наведеної в Додатку 1 до тендерної документації та не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Слід зазначити, що згідно з вимогами пункту 2 частини 2 статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-22 11:50:41
Щодо не відхилення згідно пункту 1 частини 1 статті 31 Закону та допущення до аукціону тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕПЛОГАЗЕНЕРГІЯ» як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону
Щодо не відхилення згідно пункту 1 частини 1 статті 31 Закону та допущення до аукціону тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕПЛОГАЗЕНЕРГІЯ» як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, повідомляємо наступне:
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Частиною шістнадцятою статті 29 Закону визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
З огляду на зазначене, для застосування механізму 24 годин на усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника, тендерна пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, є обов’язковою вимогою для замовника за умови, що тендерна пропозиція містить невідповідності, які стосуються саме кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, а також підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Необхідно зазначити, що Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, як Орган оскарження згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» у рішеннях, що стосуються питання дозавантаження нових документів, яких не було у складі пропозиції, чітко і беззаперечно зазначає, що це право учасника, а замовник зобов’язаний надати відповідну можливість. Дане підтверджено зокрема у рішеннях:
- по закупівлі ID: UA-2020-04-30-000829-c проаналізувавши ТП скаржника, Колегія АМКУ приймає рішення про те, що у складі пропозиції скаржника дійсно відсутній статут зі змінами (в разі їхньої наявності) або інший установчий документ, що не відповідає умовам ТД. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах пропозиції скаржника.
Водночас Колегія АМКУ робить висновок про те, що цей документ належить до категорії тих, які згідно з ч. 16 ст. 29 Закону можна виправляти, а отже, враховуючи викладене, замовник, не розмістивши повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги ч. 16 ст. 29 Закону та ч. 9 ст. 26 Закону. Враховуючи наведене, ТП скаржника була неправомірно відхилена замовником.
- по закупівлі ID: UA-2020-11-17-000919-c, Рішення № 127-р/пк-пз від 05.01.2021року відповідно до п. 1.1 Розділу III Інструкції з підготовки ТП, від учасників вимагалось надання оригіналу або завіреної копії статуту або іншого установчого документа в останній редакції та у випадку відсутності відмітки державного реєстратора/нотаріуса про проведення державної реєстрації учасник також надає довідку в довільній формі із зазначенням коду доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації. Водночас у складі ТП скаржника відсутня довідка в довільній формі із зазначенням коду доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах пропозиції скаржника на підтвердження права підпису ТП та/або договору про закупівлю.
Колегія АМКУ, посилаючись на ч. 9 ст. 26 Закону та ч. 16 ст. 29 Закону, робить висновок про те, що замовник зобов’язаний був надати час на усунення невідповідностей. Таким чином пропозиція скаржника була неправомірно відхилена замовником.
- по закупівлі ID:UA-2020-11-20-002554-c учасником не надано копію завершеного аналогічного договору з усіма невід’ємними додатками за 2018 або 2019 рік.
Колегія АМКУ робить висновок, що наданий аналогічний договір не є аналогічним в розумінні документації. Водночас, враховуючи, що замовник не надавав переможцю 24 години на усунення цієї невідповідності, Колегія вбачає в цьому порушення норм Закону і робить висновок про те, що замовник неправомірно визначив учасника переможцем, посилаючись на ч. 9 ст. 26 Закону та ч. 16 ст. 29 Закону, згідно з якими замовник зобов’язаний був повідомити про наявні недоліки і дати час на їхнього усунення.
Отже, відповідно до позиції АМКУ, якщо учасник подав хоч якісь документи в частині підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та/або права підпису, він має безумовне право виправити помилки в цій частині, зокрема шляхом завантаження документів, яких не вистачає. Якщо згідно з рішенням АМКУ у ТП учасника наявні невідповідності в документах, щодо яких передбачено право виправлення, Замовник зобов’язаний надати такому учаснику право їх виправити.
-по закупівлі ID: UA-2020-04-24-000812-a, колегія погодилася з викладеним у скарзі учасника, що виправлення невідповідностей та відповідно Замовник порушив зазначену норму Закону та позбавив учасника права виправити невідповідності, які наявні, на думку Замовника, та висвітлені в його рішенні про відхилення.
У Рішенні Колегія наголошує, що відповідно до інформації, оприлюдненої на вебпорталі Уповноваженого органу, Замовник не розмістив повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей чим порушив вимоги статті 29 Закону.
-по закупівлі UA:2020-10-12-000031-b, колегія погодилася з тим, що відповідно до вимог ТД учасник правомірно дозавантажив довідку з банку про відкриття рахунку та відсутності заборогованості за кредитами протягом 24 годин на вимогу Замовника.
Крім того в загальнодоступній мережі інтернет за посиланням https://radnuk.com.ua/praktyka_zakupivel/praktika-oskarzhennja/interv-iu-z-predstavnykom-amku-shchodo-neodnoznachnoho-traktuvannia-vypravlennia-pomylok-uchasnykamy-protiahom-24-hodyn/ можна знайти інтерв’ю, де Голова АМКУ Ольга Піщанська, зокрема зазначає:
«Відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформаціїта/абодокументах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
При цьому відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, то він розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Отже, щоб учасник мав можливість виправити невідповідності в інформації та/або документах, замовник повинен виявити такі невідповідності. При цьому законодавець розмежовує документи та/або інформацію, ПОДАНІ учасником, й інформацію та/або документи, подання яких є ВИМОГОЮ тендерної документації.
За таких умов Закон передбачає можливість виправлення недоліків як у документах, наданих учасником, так і в документах, які вимагав замовник у тендерній документації.
При цьому відсутність документа, надання якого є вимогою тендерною документацією, є невідповідністю інформації, що вимагалась тендерною документацією.
Варто зазначити, що така можливість стосується не всіх документів та/або інформації, а лише тих: 1.що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»;2.документів та/або інформації на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю».
Це підтверджено також рішеннями АМКУ від 04.06.2020 № 11064-р/пк-пз (оголошення UA-2020-04-24-000812-a), а також рішення від 18.06.2020 року № 12130 (оголошення № UA-2020-04-30-000829-c).
Враховуючи наведене можна зробити висновок, що якщо учасник відповідно до вимог ТД подав інформацію та/або документи, що стосуються права підпису ТП/договору про закупівлю та/або кваліфікаційних критеріїв згідно зі ст. 16 Закону, або не подав у складі пропозиції такої інформації/документів взагалі, замовник зобов’язаний надавати час на усунення невідповідностей, а учасник має право завантажити необхідні документи чи інформацію.
Слід відмітити, що зазначена вище норма Закону була введена в дію Законом України від 19.09.2019 No 114-ІХ “Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” та розроблялася, ураховуючи практику застосування закупівельного законодавства. Так, надання учаснику права на усунення невідповідностей протягом 24 годин дозволяє замовнику не відхиляти за невідповідності умовам тендерної документації ті тендерні пропозиції, які є найбільш економічно вигідними за результатами електронного аукціону, але містять незначні помилки (неточності), які не впливають на ціну тендерної пропозиції та характеристики предмета закупівлі, а отже у такий спосіб може бути збережена найкраща ціна тендерної пропозиції, яка є найбільш економічно вигідною.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 липня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | АТ "Укргазвидобування" в особі філії "Львівгазвидобування" |
Код ЄДРПОУ: | 39585756 |
Місцезнаходження: | 79026, Україна, Львівська область обл., Львів, вул.І.Рубчака, 27 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАСКІ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
|
ПП "ПРОМІНСТАЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 березня 2022 15:20
|
ТОВ "ТЕПЛОГАЗЕНЕРГІЯ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 березня 2022 11:13
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 березня 2022 15:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАСКІ" |
9 855 003,00
UAH з ПДВ
|
9 655 903,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕПЛОГАЗЕНЕРГІЯ" |
9 954 120,00
UAH з ПДВ
|
9 780 450,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАСКІ" #39440781 |
Переможець |
9 655 903,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2022 10:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2022 10:52
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2022 11:54
|
Договір_МДКС.pdf | укладений |
08 квітня 2022 11:42
|
Договір МДКС Гаскі.pdf | укладений |
08 квітня 2022 11:11
|