Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 90920000-2 Послуги з санітарно - гігієнічній обробці приміщень
Очікувана вартість
2 969,01 UAH
UA-2022-01-20-001255-b ae72f6792fb54e9190f3225aa6944367
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Чередниченко

+380989828954 dnz-562756@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 січня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний дошкільний навчальний заклад "Ясла - садок №56 "Капітошка" Маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 26443108
Місцезнаходження: 87516, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, проспект Перемоги ,35-А
Контактна особа: Інна Чередниченко
+380989828954
dnz-562756@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90920000-2: Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень


Надання послуг профілактичної дезінсекції та дератизації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Дератизація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87516, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр. Перемоги, 35-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
1 послуга
Дезінсекція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87516, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр. Перемоги, 35-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

20 січня 2022 09:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КУЗНЕЦОВ СЕРГІЙ СТАНІСЛАВОВИЧ
#2726709310
Переможець 2 969,01
UAH
20 січня 2022 09:52

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2022 14:31
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
24 січня 2022 14:29
Електронний підпис укладений
20 січня 2022 09:56
Договір.pdf укладений
20 січня 2022 09:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести п.2.2.7. до Розділу 2 «Обов’язки сторін» Договору № 9/22 від 19.01.2022р. 2.2.7. Оплата за надані послуги здійснюється Платником протягом 30 календарних днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг, шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Виконавця. Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Датою оплати вважається дата списання грошових коштів з поточного рахунку Замовника.
Номер договору про закупівлю: 9/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML