Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 "22460000-2" Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники (постери для біл-бордів, сіті-лайтів, інформаційні банери)
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2022-01-20-001202-b 88027ee5c53640daa8bb6acf261b917b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карина Андрескул

+380522244483 karina.bodyul777@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КОМУНІКАЦІЙ З ГРОМАДСЬКІСТЮ ТА ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 33708617
Місцезнаходження: 25022, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Дворцова, буд. 32/29
Контактна особа: Карина Андрескул
+380522244483
karina.bodyul777@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2022 09:46
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2022 10:00
Початок аукціону: 02 лютого 2022 12:19
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вид забезпечення пропозиції: оригінал електронної гарантії (виданої банком-гарантом та оформленої згідно постанови Правління НБУ 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 що зазначається у гарантії). Разом із гарантією у складі пропозиції учасник повинен надати документ з інформацією що підтверджує забезпечення за гарантією, копію документу на підставі якого видана гарантія, копію діючої банківської ліцензії, виданої банку-гаранту. Зазначені документи повинні бути завірені уповноваженою особою банку-гаранта з підтвердженням права підпису. Розмір забезпечення пропозиції: 2000 UAH. При заповненні даних замовника в гарантії використовувати дані, зазначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, рахунок для перерахування забезпечення UA 363052990000026203694835179 в ДКСУ, МФО 820172. Строк дії забезпечення пропозиції – не менше ніж 30 роб. днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Умови надання: у складі пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 2000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22460000-2: Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2874.56 метри квадратні
постери для біл-бордів, сіті-лайтів, інформаційні банери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25022, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Дворцова 32/29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 22460000-2 — Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Строк виконання: 30%
Строк виконання та поставки 1 день:: 30%
строк виконання та поставки 2-5 днів:: 0%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид забезпечення пропозиції: оригінал електронної гарантії (виданої банком-гарантом та оформленої згідно постанови Правління НБУ 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 що зазначається у гарантії). Разом із гарантією у складі пропозиції учасник повинен надати документ з інформацією що підтверджує забезпечення за гарантією, копію документу на підставі якого видана гарантія, копію діючої банківської ліцензії, виданої банку-гаранту. Зазначені документи повинні бути завірені уповноваженою особою банку-гаранта з підтвердженням права підпису. Розмір забезпечення пропозиції: 2000 UAH. При заповненні даних замовника в гарантії використовувати дані, зазначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, рахунок для перерахування забезпечення UA 363052990000026203694835179 в ДКСУ, МФО 820172. Строк дії забезпечення пропозиції – не менше ніж 30 роб. днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Умови надання: у складі пропозиції.

Сума забезпечення: 2000 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу:
20 січня 2022 10:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2022 09:46
оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 20 січня 2022 16:17
Дата відповіді: 20 січня 2022 18:08
Доброго дня. Яка кількість макетів перербачена?
Відповідь: Доброго дня! Кількість макетів не встановлена, а визначається замовником за потребою додатково
Доповнення по кількості макетів и кількості відправлень
Дата подання: 21 січня 2022 10:47
Дата відповіді: 21 січня 2022 18:05
Доброго дня, для прорахунку ціни цінової пропозиції необхідно з'ясувати скільки часу потребує дизайнер для розробки макетів. Просимо надати чітку відповідь на кількість макетів. Яка кількість заявок-замовлень для виконання повного обсягу постачання товарів?
Відповідь: Доброго дня! Кількість макетів не встановлена, а визначається замовником за потребою додатково. Частина макетів буде готова, а частину потрібно буде розробити
Уточнення
Дата подання: 24 січня 2022 16:15
Дата відповіді: 25 січня 2022 18:13
Доброго дня! На якому матеріалі повинен викунуватися друк ?
Відповідь: Добрий день! Інформація зазначена в додатку 2 до оголошення
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 лютого 2022 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Відповідність критеріям Документи
МПП "Антураж А" 83 333,30
UAH
83 333,30
UAH
1.4285714286 58 333.31 Відповіді учасника Документи
ТОВ "КОМБІ ДРУК" 88 800,00
UAH
88 800,00
UAH
1.4285714286 62 160 Відповіді учасника Документи
ТОВ ПЛЕЯДА ДРУК 97 642,50
UAH
97 642,50
UAH
1 97 642.50 Відповіді учасника Документи

Публічні документи

01 лютого 2022 09:39
Електронний підпис
01 лютого 2022 09:38
Свідоцтво ПДВ.PDF
01 лютого 2022 09:38
Гарантія.PDF
01 лютого 2022 09:38
Повноваження особи.PDF
01 лютого 2022 09:38
Витяг з ЄДРПОУ.PDF
01 лютого 2022 09:38
Договор позики.PDF
01 лютого 2022 09:38
Трудовая Прилепа.PDF
01 лютого 2022 09:38
Заявка Градпроект акт.PDF
01 лютого 2022 09:38
Трудовая_дизайнер.PDF
01 лютого 2022 09:38
Статут завірений.PDF
01 лютого 2022 09:38
Тех.специфікація.PDF
01 лютого 2022 09:38
Нал №409_443.PDF
01 лютого 2022 09:38
Цінова пропозиція.PDF
01 лютого 2022 09:38
Інф.квал.кадри.PDF
01 лютого 2022 09:38
Наказ на директора.jpg
01 лютого 2022 09:38
Проект договору.PDF
01 лютого 2022 09:38
Податкова№419.PDF
01 лютого 2022 09:38
Витяг ПДВ Комбі Друк.pdf
01 лютого 2022 09:38
Рішення засновника.PDF

Публічні документи

01 лютого 2022 09:07
Електронний підпис
01 лютого 2022 09:06
Опис до Статуту.pdf
01 лютого 2022 09:06
Рішення.pdf
01 лютого 2022 09:06
Підписаний_Dovirenist_Zaigraev.pdf
01 лютого 2022 09:06
Виписка з банку.pdf
01 лютого 2022 09:06
Проєкт договору.pdf
01 лютого 2022 09:06
Витяг ЄДР.pdf
01 лютого 2022 09:06
Пропозиція.pdf
01 лютого 2022 09:06
Підписаний_Dovirenist_Zemtsov.pdf
01 лютого 2022 09:06
Підписаний_G0122-5042-GL_tender.pdf
01 лютого 2022 09:06
Підписаний_Dovirenist_Kovalenko.pdf
01 лютого 2022 09:06
Статут.pdf
01 лютого 2022 09:06
Підписаний_Lyst_NBU.pdf
01 лютого 2022 09:06
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МПП "Антураж А"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВ "КОМБІ ДРУК"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВ ПЛЕЯДА ДРУК

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МПП "Антураж А"
#20636941
Переможець 83 333,30
UAH
02 лютого 2022 15:43

Документи

02 лютого 2022 15:43
Електронний підпис
02 лютого 2022 15:42
Протокол 15.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 лютого 2022 15:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МПП "Антураж А"
#20636941
83 333,30
UAH
Документи

Документи

02 лютого 2022 15:43
Електронний підпис
02 лютого 2022 15:42
Протокол 15.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2023 13:13
Електронний підпис укладений
14 лютого 2022 11:40
Договір 6.pdf укладений
14 лютого 2022 11:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 99 999,96
UAH (в тому числі ПДВ 16 666,66 UAH)