Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Простирадло полуторне; Наволочка 70*70; Підковдра полуторна; Покривало девандек 150*200; Покривало марселеве 150*200
Очікувана вартість
199 420,00 UAH
UA-2022-01-19-011214-a 7a8a7598cd86487ab146b2f863e7bb48
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Гальчун

+380988678127 intersteb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Стеблівський психоневрологічний інтернат"
Код ЄДРПОУ: 03189724
Місцезнаходження: 19451, Україна , Черкаська обл., смт. Стеблів, вул. Козацька, 34
Контактна особа: Ірина Гальчун
+380988678127
intersteb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 січня 2022 17:14
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2022 00:00
Очікувана вартість: 199 420,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 997,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю


ДК 021:2015: 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (Простирадло полуторне; Наволочка 70*70; Підковдра полуторна; Покривало девандек 150*200; Покривало марселеве 150*200). Місцезнаходження: 19451, вул. Козацька, 34, смт. Стеблів, Корсунь-Шевченківський р-н, Черкаська обл.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
170 штуки
Простирадло полуторне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19451, Україна, Черкаська область, смт. Стеблів, вул. Козацька, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
170 штуки
Наволочка 70*70
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19451, Україна, Черкаська область, смт. Стеблів, вул. Козацька, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
170 штуки
Підковдра полуторна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19451, Україна, Черкаська область, смт. Стеблів, вул. Козацька, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
56 штуки
Покривало девандек 150*200
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19451, Україна, Черкаська область, смт. Стеблів, вул. Козацька, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
120 штуки
Покривало марселеве 150*200
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19451, Україна, Черкаська область, смт. Стеблів, вул. Козацька, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 січня 2022 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2022 17:14
Оголошення на ковдри.pdf
19 січня 2022 17:14
Додаток 3.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеритсики
Дата подання: 20 січня 2022 10:03
Дата відповіді: 20 січня 2022 17:37
Уточніть розміри простирадла та підковдри, а також з якої тканини пропонувати їх: бязья. сатин, полікотон, її щільність та колір.
Відповідь: Доброго дня. Полуторна постільна білизна (Простирадло полуторне; Підковдра полуторна) - призначений для комфортного відпочинку однієї людини і відповідає ліжку довжиною близько 2 м і шириною не більше 80 см; простирадло може бути декількох розмірів - 180х240, чи 160 х 220 см, підодіяльник 160 х 220 см. 100% хлопок, бязь, кольори не мають значення.
Поставка
Дата подання: 20 січня 2022 11:56
Дата відповіді: 20 січня 2022 17:37
Уточніть чи дійсно поставка буде розбита на декілька, згідно заявок? Дайте відповідь скільки точно буде заявок, щоб коректно прорахувати логістику за Вашою адресою (а знаходитесь Ви в такому місці, куди знайти найманий транспорт не так і легко за адекватну ціну).
Відповідь: Доброго дня. Терміни та кількість поставок наразі важко передбачити. Відповідно до документації - протягом 2022 року.
Санітарний паспорт на транспорт
Дата подання: 20 січня 2022 12:07
Дата відповіді: 20 січня 2022 17:38
В Оголошенні до закупівлі є вимога: надати гарантійний лист про наявність санітарного паспорту на спеціалізований транспортний засіб, згідно з перевезенням продовольчих товарів. Вибачте, будь-ласка, але ми не збираємось доставляти Вам продовольчі товари!!! Для перевезення текстильних виробів не вимагається наявність санітарного транспорту. Пропонуємо внести зміни та видалити цю вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Пропозиція учасника має відповідати вимогам тендерної документації.
Сертифікат з веб-порталу
Дата подання: 20 січня 2022 12:26
Дата відповіді: 20 січня 2022 17:38
В Оголошенні до закупівлі є вимога: учасник повинен мати належний рівень знань у сфері публічних закупівель, на підтвердження чого у складі пропозиції надати сертифікат з веб-порталу Уповноваженого органу. Уточніть, будь-ласка, що це за сертифікат, який Ви хочете? З якого веб-порталу його треба взяти? І взагалі Ви розумієте як має виглядати цей сертифікат? Жоден веб-портал не надає ніяких сертифікатів. Чи це спеціально прописано, щоб ніхто не "вийшов" на торги, окрім того, з яким Ви домовились раніше?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Особа на Вебпорталі застосовує електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» (КЕП/ УЕП/ будь-якого АКСЦ/ особистий чи службовий) та ознайомлюється з Порядком. Після цього можна розпочинати теcтування. Теcт містить 50 теcтових питань, які обираються автоматично з переліку тестових питань, кожне з питань передбачає чотири варіанти відповіді, один з яких є правильним. Відповідати на питання можна послідовно або в довільному порядку.
Висновок СЕС
Дата подання: 20 січня 2022 13:58
Дата відповіді: 20 січня 2022 17:38
Согласно "ПЕРЕЛІК товарів, що підлягають обов’язковій державній санітарно-епідеміологічній експертизі" есть строчка в перечне "6302 Білизна постільна, столова, туалетна або кухонна". Уточните, нужны ли вам для поставки в интернат заключения СЕС обезопасности поставляемой продукции?
Відповідь: Доброго дня. Так, при поставці товару кожна партія супроводжується відповідними документами, що підтверджують якість та безпечність продукції.
Аналогичный договор
Дата подання: 20 січня 2022 14:02
Дата відповіді: 20 січня 2022 17:39
Обязательно ли аналогичный договор должен быть заключен с Заказчиком после конкурсных торгов или находиться в открытом доступе? Можно ли предоставить договор, заклюбченный между обычными коммерческими предприятиями?
Відповідь: Доброго дня. Так, відповідно до вимог документації – обов’язково.
Ковид?
Дата подання: 20 січня 2022 14:07
Дата відповіді: 20 січня 2022 17:39
Каким конретно пунктом какого документа Уряда)) (пункт, № и дата) устанавливается обязательность для предприятий назначение ответственного за борьбу с Ковид19 и разработка аналогичных Настанов?
Відповідь: Доброго дня. Жодним із нормативних актів не передбачено обов’язку для підприємств назначення відповідального за боротьбу з Ковід.
Статья 17, пункт 3 части 1
Дата подання: 20 січня 2022 14:12
Дата відповіді: 20 січня 2022 17:40
Вы точно хотите получить в составе тендерных предложений справку от уполномоченного органа о том, что: службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; Может быть согласитесь на 10 дней после объявления победителя?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до умов документації – так.
Беспечність харчових продуктів
Дата подання: 20 січня 2022 14:19
Дата відповіді: 20 січня 2022 17:40
Уточните, как постельное белье может отвечать нормам беспечности продуктов питания? (пункт 2 додатка 1 оголошення)
Відповідь: Доброго дня. Так, перепрошую, в тендерній документації наявна описка, що не є вимогою та не впливає на формування пропозиції учасника. Замість слів «продуктів харчування» слід читати «предмету закупівлі»
Это как так?
Дата подання: 20 січня 2022 14:40
Дата відповіді: 20 січня 2022 17:40
из п.3,9 оголошення: участник должен подтвердить повторную подачу предложения в систему, если предложение было внесено до момента внесения изменений в тендерную документацию...... На этапе обсуждения - обговариваются и при необходимости вносятся исменения. И только после этого начинается период подачи предложений.
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до умов документації – так.
Нормы етичного поведения Інфолист МЕРТУ № 3301-04/47784-06 від 15.11.2019
Дата подання: 20 січня 2022 14:54
Дата відповіді: 20 січня 2022 17:40
Оскільки у закупівельному процесі недотримання етичної поведінки суб’єктами сфери публічних закупівель негативно відображається на кінцевих результатах закупівель, негативно впливає на ступінь довіри, прозорості та справедливості при проведенні процедур закупівель, Мінекономіки з метою формування загальноприйнятих норм етичної поведінки, пропонує учасникам використовувати розроблені Настанови. Одночасно зазначаємо, що листи Міністерства не встановлюють норм права, носять виключно рекомендаційний та інформативний характер. Директор департаменту публічних закупівель Лілія ЛАХТІОНОВА Так все-таки обязательно или рекомендовано?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Так, лист Мінекономіки носить рекомендаційний та інформативний характер.
Один работник ФОП
Дата подання: 20 січня 2022 15:04
Дата відповіді: 20 січня 2022 17:40
Если участвует один ФОП (без наемных работников). Можно ли ему совместить должность уполномоченного по борьбе с Ковид, должность уполномоченного по соблюдению этики и сертифиированного участника закупок?
Відповідь: Доброго дня. Умовами документації обмежень щодо предмету вашого питання не встановлено.
Розгорнути всі запитання: 12 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КРИПИЦЯ ВАЛЕНТИНА МИКОЛАЇВНА 199 420,00
UAH з ПДВ
199 420,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 січня 2022 12:09
Електронний підпис
26 січня 2022 12:08
16. лист-дезинсекція.pdf
26 січня 2022 12:08
34. свідоцтво пєп.pdf
26 січня 2022 12:08
лист 41.jpg
26 січня 2022 12:08
06. лист санкції.pdf
26 січня 2022 12:08
14. лист аналог.дог.pdf
26 січня 2022 12:08
37. Відсут.заборг.pdf
26 січня 2022 12:08
22. 23. ст14.31 табл.pdf
26 січня 2022 12:08
02. лист ознайомлення.pdf
26 січня 2022 12:08
договір 26.pdf
26 січня 2022 12:08
05 Пояснення.pdf
26 січня 2022 12:08
07. лист персональні.pdf
26 січня 2022 12:08
13. лист страх.pdf
26 січня 2022 12:08
Довідка.zip
26 січня 2022 12:08
лист відгук 146.jpg
26 січня 2022 12:08
акт 22.04.21.jpg
26 січня 2022 12:08
30. Власні сили.pdf
26 січня 2022 12:08
05. лист бенефіциар.pdf
26 січня 2022 12:08
11.33. свідоцтво.pdf
26 січня 2022 12:08
04. лист не подання.pdf
26 січня 2022 12:08
prozorro_certificate.pdf
26 січня 2022 12:08
06. лист 10 днів.pdf
26 січня 2022 12:08
28. Довкілля.pdf
26 січня 2022 12:08
31. Довідка мтб.pdf
26 січня 2022 12:08
24. Санкції.pdf
26 січня 2022 12:08
13. поставка ковід.pdf
26 січня 2022 12:08
3,32 дод1 які.кіль.pdf
26 січня 2022 12:08
12. лист контрольов.pdf
26 січня 2022 12:08
акт 14.12.21р.jpg
26 січня 2022 12:08
лист 456.jpg
26 січня 2022 12:08
19. Довіреність.pdf
26 січня 2022 12:08
17. лист демпінг.pdf
26 січня 2022 12:08
39. Наказ заходи.pdf
26 січня 2022 12:08
01. лист-згода.pdf
26 січня 2022 12:08
договір 41.pdf
26 січня 2022 12:08
18. лист-поставка.pdf
26 січня 2022 12:08
35. відомості про уч.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КРИПИЦЯ ВАЛЕНТИНА МИКОЛАЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КРИПИЦЯ ВАЛЕНТИНА МИКОЛАЇВНА
#2003013345
Переможець 199 420,00
UAH з ПДВ
28 січня 2022 12:26

Документи

28 січня 2022 12:26
Електронний підпис
28 січня 2022 12:24
протокол 17.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2022 12:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КРИПИЦЯ ВАЛЕНТИНА МИКОЛАЇВНА
#2003013345
199 420,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 січня 2022 12:26
Електронний підпис
28 січня 2022 12:24
протокол 17.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 09:13
Електронний підпис зміни до договору
07 лютого 2022 15:04
дод угода 1 до договору 15 вироби домашнього текстилю.jpg зміни до договору
07 лютого 2022 15:03
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 09:35
специфікація до договору15.jpg укладений
01 лютого 2022 09:35
договір 15.jpg укладений
01 лютого 2022 09:35
договір 15 ст3.jpg укладений
01 лютого 2022 09:34
договір 15 ст2.jpg укладений
01 лютого 2022 09:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору. Більш детально в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 199 420,00
UAH