Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування картриджів (заправка, відновлення) та технічного обслуговування і ремонту принтерів/друкувальної техніки (послуги по заправці картриджів - 50313000-2; послуги по відновленню картриджів - 50313000-2; технічне обслуговування принтерів/друкувальної техніки - 50313000-2; ремонт принтерів/друкувальної техніки- 50313000-2) код згідно ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
199 500,00 UAH
UA-2022-01-19-007212-a 989efd0376e842378d7a93a95ca92237
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Лесюн

+380679696070 mailolg76@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ"
Код ЄДРПОУ: 38902896
Місцезнаходження: 07400, Україна , Київська обл., місто Бровари, ВУЛИЦЯ ГАГАРІНА, будинок 5
Контактна особа: Ольга Лесюн
+380679696070
mailolg76@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 січня 2022 14:24
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2022 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2022 11:00
Очікувана вартість: 199 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 998,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно Додатку 1 та Додатку 2
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 послуга
Послуги з технічного обслуговування картриджів (заправка, відновлення) та технічного обслуговування і ремонту принтерів/друкувальної техніки (послуги по заправці картриджів - 50313000-2; послуги по відновленню картриджів - 50313000-2; технічне обслуговування принтерів/друкувальної техніки - 50313000-2; ремонт принтерів/друкувальної техніки- 50313000-2) код згідно ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50313000-2 — Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 30 кадендарних днів з дня підписання Сторонами відповідного Акту наданих Послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 січня 2022 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2022 14:24
Оголошення__спрощена_закупiвля дод 1_2.doc
19 січня 2022 14:24
Додаток_3_договор.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2022 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Ткаченко В.В. 199 375,00
UAH з ПДВ
199 375,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Ткаченко В.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ткаченко В.В.
#2791204191
Переможець 199 375,00
UAH з ПДВ
31 січня 2022 08:51

Документи

31 січня 2022 08:51
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 січня 2022 08:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Ткаченко В.В.
#2791204191
199 375,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 січня 2022 08:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 березня 2023 16:16
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 10:01
ДУ дог 12_22 29.12.PDF зміни до договору
29 грудня 2022 09:59
Електронний підпис укладений
18 лютого 2022 10:30
дог 12_22 18.02.PDF укладений
18 лютого 2022 10:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 12/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 лютого 2022 — 28 лютого 2023
Сума оплати за договором: 238 875,00
UAH