Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Гіпсокартонна плита вологостійка, плита Armstrong
Очікувана вартість
12 179,28 UAH
UA-2022-01-19-005419-a 9956e9473e614d7d81fd12fdea83f316
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Бевз

+380442987140 o.s.bevz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 січня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ "ЦЕНТР ТЕСТУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ФАХІВЦІВ З ВИЩОЮ ОСВІТОЮ НАПРЯМІВ ПІДГОТОВКИ "МЕДИЦИНА" І "ФАРМАЦІЯ" ПРИ МІНІСТЕРСТВІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 21707413
Вебсайт: https://www.testcentr.org.ua
Місцезнаходження: 04050, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Герцена, буд. 31
Контактна особа: Оксана Бевз
+380442987140
o.s.bevz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44170000-2: Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами


Гіпсокартонна плита вологостійка; Armstrong плита SIERRA board 600*600*13мм
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Гіпсокартонна плита вологостійка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Герцена, 31, 2-й поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2022
ДК 021:2015: 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
145 штуки
Плита Armstrong
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Герцена, 31, 2-й поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2022
ДК 021:2015: 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється Покупцем після фактичного отримання належної якості Товару та встановлення металопластикових конструкцій та всіх комплектуючих, шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 7 (семи) робочих днів після підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

19 січня 2022 12:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2022 12:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2022 12:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМБУД-ПЛАСТ"
#33779934
Переможець 12 179,28
UAH з ПДВ
19 січня 2022 12:53

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 12:54
Договір з Промбуд-пласт від 14.01.2002 № 32_22.pdf укладений
19 січня 2022 12:54