Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Operational and economic services
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О. Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01991406 |
Місцезнаходження: | 10002, Україна , Житомирська область обл., Житомир, вулиця Червоного Хреста, 3 |
Контактна особа: |
Домбровська Анна Ігорівна +380412438728 anna_dabrowska@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Zhytomyr Regional Council Municipal Non-Commercial Enterprise "AF Gerbachevsky Regional Clinical Hospital" |
National ID: | 01991406 |
Contact point: |
+380412438728 anna_dabrowska@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 січня 2022 13:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2022 23:00 |
Початок аукціону: | 10 березня 2022 13:32 |
Очікувана вартість: | 8 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник у складі пропозиції повинен надати забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії з накладенням електронного підпису (або кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранту. Файл накладеного кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису на кваліфікованому сертифікаті повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені пунктом 26 розділу 3 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та передбачені наказом Міністерства розвиткуекономіки,торгівлі та сільського господарства України14 грудня 2020 року № 2628"Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції", а також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення учаснику забезпечення тендерної пропозиції згідно ч. 3 ст. 25 Закону. Умови надання забезпечення пропозиції згідно умов цього розділу повинні передбачати неможливість внесення змін до умов гарантії або дострокового припинення дії гарантії без згоди бенефіціара після завершення часу на прийом пропозицій електронною системою закупівель. Розмір забезпечення пропозиції – 0,5% від очікуваної вартості закупівлі, складає - 40 000,00 грн. Сума гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення пропозиції повинен бути не менший ніж 120 днів з дати завершення строку подання пропозицій. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цією тендерною документацією або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку – гаранта на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції): довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту (або її електронним/кваліфікованим електронним підписом), яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено пунктом цього розділу із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії, а так само додатково копію документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку в тому числі щодо підпису документів від імені банку, а так само підписом якої засвідчено вказану довідку. випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. Копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, має бути надана у складі тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія надається у складі пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний підпис уповноваженої посадової особи банку-гаранта у порядку, передбаченому цією тендерною документацією, а так само переглянути зміст документу такої гарантії. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Пропозиції, що не містять забезпечення тендерної пропозиції, та/або забезпечення пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у оголошенні до такого забезпечення пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. Зміст наданої учасником електронної банківської гарантії повинен передбачати умову щодо безумовного зобов'язання Банку-гаранта сплатити Замовнику (Бенефіціару) гарантійну суму єдиним платежем протягом п'яти робочих днів з дня отримання письмової вимоги замовника (Бенефіціара) та у випадку настання будь-якої з підстав, за якої згідно ст. 25 Закону забезпечення пропозиції не повертається учаснику (Принципалу) без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. У випадку, якщо зміст наданої учасником гарантії містить посилання на укладений між учасником та Банком-гарантом договір, згідно якого учаснику надається відповідна гарантія, копія такого договору має бути надана у складі тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 40000 UAH |
Publication date: | 19 січня 2022 13:11 |
Enquiries until: | 11 лютого 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 17 лютого 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 лютого 2022 23:00 |
Information
Estimated total value: | 8 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 40 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79990000-0: Різні послуги, пов’язані з діловою сферою
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 січня 2022 13:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 січня 2022 13:11 |
додаток 6.doc | |
19 січня 2022 13:11 |
додаток 5.docx | |
19 січня 2022 13:11 |
додаток 4.doc | |
19 січня 2022 13:11 |
додаток 3.doc | |
19 січня 2022 13:11 |
додаток 2.doc | |
19 січня 2022 13:11 |
додаток 1.doc | |
19 січня 2022 13:11 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
В пункті V Додатку 3 до тендерної документації Ви вимагаєте, що для підтвердження у Учасника наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій обовязково надати декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці відповідно до постанови КМУ №77 від 3 лютого 2021 р. Обовязкова наявність вантажопідіймального крану та екскаватору (власне або орендоване (у разі оренди надати договір оренди, дійсний на дату подачі, з актом приймання передачі транспортних засобів)).
В Додатку 1 до тендерної документації відсутні послуги при наданні яких використовуються машини, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки перелік яких наведено в постанові КМУ №77 від 3 лютого 2021 р. Крім того, в Додатку 1 до тендерної документації відсутні послуги при наданні яких використовуються вантажопідіймального кран та екскаватор.
Враховуючи вищевикладене, прошу внести зміни до тендерної докуметації та виключити вимогу про надання Учасником декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці відповідно до постанови КМУ №77 від 3 лютого 2021р. та вимогу про наявність вантажопідіймального крану та екскаватору (власне або орендоване (у разі оренди надати договір оренди, дійсний на дату подачі, з актом приймання передачі транспортних засобів)) (пункт V Додатку 3 до тендерної документації).
В пункті VІ Додатку 3 до тендерної документації Ви вимагаєте, що Учасник у складі тендерної пропозиції має надати сканкопії з оригіналу або нотаріально завірено копію сертифікату виданий акредитованим органом з сертифікації, на систему управління якістю у сфері будівництва житлових і нежитлових будівель на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, (сертифікат має бути чинним; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який офіційно акредитований в установленому порядку (НААУ). Надати скан з оригіналу або нотаріально завірено копію сертифікату, виданий акредитованим органом з сертифікації, на систему екологічного управління у сфері будівництва житлових і нежитлових будівель про відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015.
Предметом закупівлі є «Код за ДК 021:2015 – 79990000-0 Різні послуги, пов’язані з діловою сферою (Послуги з експлуатаційно-господарського обслуговування)», та не зрозуміло чому Ви вимагаєте сертифікати ISO саме у сфері будівництва житлових і нежитлових будівель, оскільки предмет закупівлі інший.
В зв’язку з цим, вимога про те, що сертифікати ISO мають бути у сфері будівництва житлових і нежитлових будівель є дискримінаційною та штучно звужує коло учасників.
Враховуючи вищевикладене, прошу внести зміни до тендерної докуметації та виключити вимогу про те, що сертифікати мають бути на систему управління якістю та систему екологічного управління саме у сфері будівництва житлових і нежитлових будівель.
Скарги до процедури
Дата подання: 16 лютого 2022 16:04
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-20-000078 ● ecf53b7b34614a0ba5f5f4b678048428
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 вересня 2022 20:43 |
19.09.2022 № 277
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 19.09.2022 № 277
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4 UA-2022-01-19-002787-c 19.01.2022 Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О. Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01991406 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-26 09:52:38
Про надання пояснення
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-29 13:55:17
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі Управлінням Східного офісу Держаудитслужби (далі – Управління) по предмету «Послуги з експлуатаційно-господарського обслуговування» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-19-002787-с) надаємо пояснення щодо того, яким чином та на підставі яких документів вами визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
Очікувана вартість предмета закупівлі згідно «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (далі – Методика), затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 – це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів. Відтак, Замовник дотримуючись положень розділу ІІ Методики здійснив визначення очікуваної вартості у декілька етапів:
1. Замовником на підставі даних про загальну площу будівель – 38021,30 м.кв., в тому числі: сім - 1-но поверхових будівель; три - 3-х поверхових будівель з підвалом; дві - 4-х поверхових будівель з підвалом; одна - 6-ти поверхова будівля з підвалом; одна - 8-ми поверхова будівля з підвалом; частина - 3-х поверхової будівлі з підвалом; загальну площу прибудинкової території - 14680 м.кв. було визначено потребу та періодичність надання послуг з експлуатаційно-господарського обслуговування (Додаток 1). Крім того, Замовником було враховано особливість наявної матеріально-технічної бази та специфіку її обслуговування, а також враховано наявний в особовому складі персонал.
2. Здійснено опис предмета закупівлі.
3. Замовником було проведено аналіз ринку шляхом використання інструменту ринкових консультацій, а саме, учасникам ринку було направлено запити з описом необхідних та бажаних вимог до предмета закупівлі.
Очікувана вартість предмета закупівлі Замовником була визначена у відповідності до пп. 2 п. 1 розділу ІІІ Методики, а саме методом порівняння ринкових цін. Відтак, було направлено не менше 3-х запитів цінових пропозицій та отримані відповіді від можливих надавачів послуг (Додаток 2 – цінові пропозиції). Водночас слід зазначити, що Замовником дотримано принципів недискримінації та конкурентної спроможності учасників.
Як висновок зазначаємо, що очікувана вартість предмету закупівлі, здійснена Замовником у відповідності до вимог чинного законодавства.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог Порядку №710.)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О. Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01991406 |
Місцезнаходження: | 10002, Україна, Житомирська область обл., Житомир, вулиця Червоного Хреста, 3 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "І Н В А Й Т" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "НЕРУДПРОМСТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2022 13:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК" |
7 773 134,00
UAH з ПДВ
|
7 773 134,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НЕРУДПРОМСТРОЙ" |
7 999 000,00
UAH з ПДВ
|
7 999 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК" #20425612 |
Переможець |
7 773 134,00
UAH з ПДВ
|
10 березня 2022 15:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2023 13:13
|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2022 15:23
|
Договір _145 від 21.03.22.pdf | укладений |
21 березня 2022 15:21
|