Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сухарі панірувальні
Очікувана вартість
2 400,00 UAH
UA-2022-01-19-002705-a c7710dcf257249a2be69aaa68ab2c526
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Тарасенко

380500622801 osvita3396@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 січня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Білозерської міської ради
Код ЄДРПОУ: 44143396
Місцезнаходження: 85013, Україна , Донецька обл., Білозерське, вул.Первія Олександра імені, будинок 4
Контактна особа: Наталія Тарасенко
380500622801
osvita3396@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15820000-2: Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 кг
Сухарі панірувальні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15820000-2 — Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно ст.49 Бюджетного кодексу України шляхом перерахування коштів у безготівковій формі протягом 20 (двадцяти) робочих днів після підписання видаткових накладних на рахунок Продавця. Оплата за поставлений товар здійснюються після факту постачання, відповідно накладним на отримані продукти харчування та рахункам доданим до них, шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Продавця, з відстрочкою платежів до 45 календарних днів. Розрахунки здійснюються відповідно та в межах виділених асигнувань і кошторисного призначення на цю закупівлю. Оплата здійснюється по мірі надходження коштів з бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань на даний предмет закупівлі. У випадку затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

19 січня 2022 10:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Гаврик Сергій Васильович
#3236401155
Переможець 2 400,00
UAH
19 січня 2022 10:57

Документи

19 січня 2022 10:57
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 жовтня 2022 21:09
сухарі.pdf зміни до договору
17 жовтня 2022 21:09
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 10:58
договір 2.pdf укладений
19 січня 2022 10:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML