Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Меблі для учбового процесу
Furniture for the educational process
Furniture for the educational process
Очікувана вартість
17 602 914,64 UAH
UA-2022-01-19-000997-b ● 36c6d74ccb1d40f98c90746d5dc27ff5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Одеський національний медичний університет |
Код ЄДРПОУ: | 02010801 |
Місцезнаходження: | 65082, Україна , Одеська область обл., Одеса, Валіховський провулок, 2 |
Контактна особа: |
Кобринчук Анатолій Віталійович +380487123153 anatolii.kobrynchuk@onmedu.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Odesa national medical university |
National ID: | 02010801 |
Contact point: |
+380487123153 anatolii.kobrynchuk@onmedu.edu.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 19 січня 2022 11:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 травня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 травня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 травня 2022 18:00 |
Очікувана вартість: | 17 602 914,64 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 88 014,57 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 19 січня 2022 11:22 |
Enquiries until: | 17 травня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 23 травня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 травня 2022 18:00 |
Information
Estimated total value: | 17 602 915 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 88 015 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
195 шт
Стіл студентський для навчальної кімнати на 4 особи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Малиновського, 63; вул. Пастера, 9.
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Student table for a study room for 4 people
CPV: 39160000-1
Період постачання:
з 19 травня 2022 по 31 грудня 2022
200 шт
Стіл для лекційної аудиторії з тумбами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Малиновського, 63; вул. Пастера, 9.
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Lecture table with pedestals
CPV: 39160000-1
Період постачання:
з 19 травня 2022 по 31 грудня 2022
170 шт
Шафа для паперів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Малиновського, 63; вул. Пастера, 9.
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Paper cabinet
CPV: 39160000-1
Період постачання:
з 19 травня 2022 по 31 грудня 2022
118 шт
Шафа для студентських роздягалень, тип 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Малиновського, 63
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Wardrobe for student locker rooms, type 1
CPV: 39160000-1
Період постачання:
з 19 травня 2022 по 31 грудня 2022
118 шт
Шафа для студентських роздягалень, тип 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Малиновського, 63
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Wardrobe for student locker rooms, type 2
CPV: 39160000-1
Період постачання:
з 19 травня 2022 по 31 грудня 2022
118 шт
Шафа для студентських роздягалень, тип 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Малиновського, 63
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Wardrobe for student locker rooms, type 3
CPV: 39160000-1
Період постачання:
з 19 травня 2022 по 31 грудня 2022
117 шт
Шафа для студентських роздягалень, тип 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Малиновського, 63
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Wardrobe for student locker rooms, type 4
CPV: 39160000-1
Період постачання:
з 19 травня 2022 по 31 грудня 2022
117 шт
Шафа для студентських роздягалень, тип 5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Малиновського, 63
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Wardrobe for student locker rooms, type 5
CPV: 39160000-1
Період постачання:
з 19 травня 2022 по 31 грудня 2022
44 шт
Шафа для одягу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Малиновського, 63; вул. Пастера, 9.
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Wardrobe
CPV: 39160000-1
Період постачання:
з 19 травня 2022 по 31 грудня 2022
18 шт
Стіл для мансардного приміщення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Пастера, 9.
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Attic table
CPV: 39160000-1
Період постачання:
з 19 травня 2022 по 31 грудня 2022
1 шт
Стіл для лекційної аудиторії з електроприводом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Пастера, 9.
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Electric lecture table for lecture halls
CPV: 39160000-1
Період постачання:
з 19 травня 2022 по 31 грудня 2022
132 шт
Парти зі сидіннями для лекційної аудиторії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Пастера, 9.
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Desks with seats for the lecture hall
CPV: 39160000-1
Період постачання:
з 19 травня 2022 по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 травня 2022 15:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 травня 2022 15:21 |
Рішення УО зміни.pdf | |
19 травня 2022 15:21 |
2 - ТС меблі 19.05.2022 1.docx | |
19 травня 2022 15:21 |
ТД меблі зміни.docx | |
19 січня 2022 11:23 |
4 - ПД меблі.doc | |
19 січня 2022 11:23 |
3 - ТП меблі.docx | |
19 січня 2022 11:23 |
1 - КВ_ ст17 меблі.docx |
19 травня 2022 15:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 травня 2022 15:21 |
Рішення УО зміни.pdf
|
|||
19 травня 2022 15:21 |
2 - ТС меблі 19.05.2022 1.docx
|
|||
19 травня 2022 15:21 |
ТД меблі зміни.docx
|
|||
19 січня 2022 11:23 |
4 - ПД меблі.doc
|
|||
19 січня 2022 11:23 |
3 - ТП меблі.docx
|
|||
19 січня 2022 11:23 |
1 - КВ_ ст17 меблі.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо умов договор
Дата подання: 21 січня 2022 12:40
Дата відповіді: 25 січня 2022 17:32
В проекті договору не вказана відповідальність Замовника в разі порушення термінів оплати чи інших зобовязань? Просимов нести зміни в даній частині
Відповідь: Шановний заявник,
Тендерна документація, в тому числі і проект договору про закупівлю, підготовлені відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», Господарського та Цивільного кодексів України.
Відповідно до пункту 6.1.1. проекту договору Замовник зобов'язаний своєчасно та в повному обсязі оплачувати поставлений Товар.
Враховуючи ст. 629, 610, 625, 525, 526 ЦКУ - Договір є обов'язковим для виконання сторонами, зобов'язання визначені договром повинні виконуватись належним чином відповідно до умов договору, за неналежне виконання своїх зобов'язань сторони несуть відповідальність.
Отже, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Тендерна документація, в тому числі і проект договору про закупівлю, підготовлені відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», Господарського та Цивільного кодексів України.
Відповідно до пункту 6.1.1. проекту договору Замовник зобов'язаний своєчасно та в повному обсязі оплачувати поставлений Товар.
Враховуючи ст. 629, 610, 625, 525, 526 ЦКУ - Договір є обов'язковим для виконання сторонами, зобов'язання визначені договром повинні виконуватись належним чином відповідно до умов договору, за неналежне виконання своїх зобов'язань сторони несуть відповідальність.
Отже, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Уточнення технічних характеристик
Дата подання: 24 січня 2022 13:47
Дата відповіді: 26 січня 2022 17:44
Шановний Замовник! Уточніть будь-ласка виробника HPL.
Відповідь: Шановний заявник,
в Додатку №2 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ зазначена інформація про HPL EGGER.
в Додатку №2 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ зазначена інформація про HPL EGGER.
додаток 1
Дата подання: 01 лютого 2022 17:03
Дата відповіді: 03 лютого 2022 11:57
Шановий замовнику! У п.4 додатку 1 зазначено, що на підтвердження фінансової спроможності учасник надає фінансову звітність за 2020 рік. Це вірно, чи описка замість 2021р? Дякую
Відповідь: Шановний заявник, ні, це не помилка.
Зазначений 2020 рік щодо надання фінансової звітності визначено з метою не дискримінації учасників, оскільки відповідно до ПОСТАНОВИ КМУ від 28 лютого 2000 р. № 419 "Про затвердження Порядку подання фінансової звітності" кінцевий термін подання фінансової звітності органам контролю за звітний рік не пізніше 28 лютого року, що настає за звітним роком.
Зазначений 2020 рік щодо надання фінансової звітності визначено з метою не дискримінації учасників, оскільки відповідно до ПОСТАНОВИ КМУ від 28 лютого 2000 р. № 419 "Про затвердження Порядку подання фінансової звітності" кінцевий термін подання фінансової звітності органам контролю за звітний рік не пізніше 28 лютого року, що настає за звітним роком.
Загальне
Дата подання: 03 лютого 2022 12:41
Дата відповіді: 07 лютого 2022 17:26
Шановний Замовнику! У оголошенні про закупівлю на майданчиу Prozzoro визначена спосіб подання Тендерної пропозиції на прекваліфікацію, чи означає це, що , у Додатку 3 не вказуєтьця ціна у відповідних полях? Форма цінової пропозиції визначена для учасника торгів, що передбачає заповнення всіх полів та колонок, але оголошення визначено, як преваліфікація, тобто ціна надаєть після прекваліфікації та аукціону. Просимо надати роз"яснення щодо форми подання цінової пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний заявник, Учасник повинен формувати та завантажувати тендерну пропозицію відновідно до тенденрної документації опублікованої Замовником, Закону України «Про публічні закупівлі » № 922-VIII від 25 грудня 2015 року у редакції № 114-IX від 19.09.2019(зі змінами та доповненнями) та відповідно до технічної реалізації авторизованого електронного майданчика яким Ви користуєтесь. З метою уникнення непорозумінь завантажте дві цінові пропозиції, одну без зазначення цінових показників, іншу повністю заповнену та відмічену в авторизованому електронному майданчику як Цінова пропозиція, яка не буде відображатись до закінчення аукціону.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-01-19-000997-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "СІДЕЛЬНИК ОЛЕКСАНДР ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2985119592
Дата подання: 14 лютого 2022 18:22
Дата подання: 14 лютого 2022 18:22
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 лютого 2022 18:18
рішення від 16.02.2022 №3237.pdf
Дата публікації: 16 лютого 2022 18:17
інформація про перенесення розгляду скарги від 13.04.2022 № 698.pdf
Дата публікації: 13 квітня 2022 15:45
Інформація про резолютивну частину рішення від 20.04.2022 №3970.pdf
Дата публікації: 21 квітня 2022 12:05
рішення від 20.04.2022 №3970.pdf
Дата публікації: 22 квітня 2022 13:21
Коментар замовника щодо усунення порушення: Отримано Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг (Колегія) про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3970-р/пк-пз від 20.04.2022 щодо розгляду скарги фізичної особи підприємця Сідельника Олександра Юрійовича від 14 лютого 2022 № UA-2022-01-19-000997-b.b1, відповідно до якого: Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ПОСТАНОВИЛА: Зобов'язати Одеський національний медичний університет внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Меблі для учбового процесу", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-01-19-000997-b, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Згідно частиною 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIIІ, Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
У зв’язку з наведеним необхідно прийняття до уваги рішення Антимонопольного комітету, а саме: внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Меблі для учбового процесу", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-01-19-000997-b, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Дата виконання рішення замовником: 19 травня 2022 15:25
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 20 травня 2022 14:07 |
Кінець періоду оскарження: | 31 травня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 20 травня 2022 14:07 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | В ході проведення Закупівлі встановлено наступні обставини непереборної сили, зокрема надзвичайні, невідворотні та об’єктивні обставини для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військова агресія Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану із 05 годин 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та продовжено відповідними Указами Президента України до 25.05.2022 року, що унеможливлюють виконання норм Закону. Відповідно до пункту 1 частини 5 статті 32 Закону замовник має право визнати тендер таким, що не відбувся, у разі якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили. Враховуючи викладене Закупівля повинна бути визнаною такою, що не відбулась |
Документи:
20 травня 2022 14:07
|
Електронний підпис |
20 травня 2022 14:05
|
Рішення УО меблі.pdf |