Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 15820000-2 Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів
Очікувана вартість
199 400,00 UAH
UA-2022-01-18-010691-a 04bfd3ecb22f4366bdb0de72e5c121a0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Шушпаннікова

+380964778262 peremoga003@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Спеціалізований клінічний санаторій "Перемога"
Код ЄДРПОУ: 03190515
Вебсайт: http://s-peremoga.com.ua/
Місцезнаходження: 03179, Україна , Київська обл., Киев, Київ,вул.Бударіна,3
Контактна особа: Ірина Шушпаннікова
+380964778262
peremoga003@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2022 20:55
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2022 00:00
Очікувана вартість: 199 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 994,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у вигляді електронної банківської гарантії Строк дії забезпечення пропозиції становить не менше строку, протягом якого пропозиція учасника є дійсною 100 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків,
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 5500 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Забезпечення виконання договору про закупівлю становить 4,0 % від суми договору. Вид забезпечення – завдаток.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15820000-2: Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 кілограм
Печиво
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, Київська область, Київ, вул.Бударіна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15821200-1 — Солодке печиво
700 кілограм
Вафлі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, Київська область, Київ, вул.Бударіна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15821200-1 — Солодке печиво
300 кілограм
Печиво діабетичне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, Київська область, Київ, вул.Бударіна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15821200-1 — Солодке печиво
260 кілограм
Печиво вівсяне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, Київська область, Київ, вул.Бударіна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15821200-1 — Солодке печиво

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Замовником здійснюється на умовах відстрочки платежу протягом 20 (двадцяти) календаних днів від дня поставки товару. У випадку затримки оплати товару Замовником, як бюджетною державною установою (через відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Учасником товару протягом 14-ти банківських днів з дня надходження коштів на свій рахунок. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у вигляді електронної банківської гарантії Строк дії забезпечення пропозиції становить не менше строку, протягом якого пропозиція учасника є дійсною 100 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків,

Сума забезпечення: 5500 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Електронна банківська гарантія

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю становить 4,0 % від суми договору. Вид забезпечення – завдаток.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: договір забезпечення, перерахування завдатку
Вимоги до документу: Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору повинен підписати договір забезпечення та внести на розрахунковий рахунок Замовника забезпечення виконання договору у вигляді завдатку в розмірі 4 відсотки від суми договору.
21 січня 2022 21:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2022 21:46
ОГОЛОШЕННЯ НОВА РЕДАКЦІЯ печиво.docx
18 січня 2022 20:55
проект договору.docx
21 січня 2022 21:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2022 21:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2022 21:46
ОГОЛОШЕННЯ НОВА РЕДАКЦІЯ печиво.docx
18 січня 2022 20:55
ОГОЛОШЕННЯ печиво.docx
18 січня 2022 20:55
проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Предмет закупівлі
Дата подання: 19 січня 2022 16:51
Дата відповіді: 20 січня 2022 14:04
Печиво діабетичне повинно бути вагове? Чи можливо фасоване?
Відповідь: Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики товару наведена в додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Враховуючи вищевикладене даними вимогами не передбачені умови щодо фасування. Разом з тим звертаємо увагу, що п. 1 додатку 1 визначено графік поставки товару: "Поставка здійснюється три рази на тиждень, протягом 2 календарних днів, з дня отримання замовлення Замовника на поставку конкретної партії товару Постачальник поставляє Замовнику конкретну партію товару відповідно до наданого замовлення. Доставку та розвантаження товару здійснює Постачальник за свій рахунок (чи/або своїми силами)"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШПАКОВИЧ НАДІЯ МИКОЛАЇВНА 197 980,20
UAH з ПДВ
197 980,20
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

02 лютого 2022 15:59
Електронний підпис
02 лютого 2022 15:59
ВИПИСКА.pdf.p7s
02 лютого 2022 15:59
Додаток 5 Лист-згода.pdf.p7s
02 лютого 2022 15:59
Довідка мова.pdf.p7s
02 лютого 2022 15:59
Довідки з банку.pdf
02 лютого 2022 15:59
ВИПИСКА.pdf
02 лютого 2022 15:59
Лист про учасників.pdf
02 лютого 2022 15:59
Додаток 5 Лист-згода.pdf
02 лютого 2022 15:59
Санітарні книжки.pdf.p7s
02 лютого 2022 15:59
Довідка Глобус банк.pdf
02 лютого 2022 15:59
27915 ФОП Шпакович Н. М. p7s.7z
02 лютого 2022 15:59
Довідка мова.pdf
02 лютого 2022 15:59
Довідки з банку.pdf.p7s
02 лютого 2022 15:59
Довідка Глобус банк.pdf.p7s
02 лютого 2022 15:59
Санітарні книжки.pdf
02 лютого 2022 15:59
Лист про учасників.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШПАКОВИЧ НАДІЯ МИКОЛАЇВНА

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШПАКОВИЧ НАДІЯ МИКОЛАЇВНА
#2050111067
Переможець 197 980,20
UAH з ПДВ
03 лютого 2022 15:51

Документи

03 лютого 2022 15:51
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 лютого 2022 15:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШПАКОВИЧ НАДІЯ МИКОЛАЇВНА
#2050111067
197 980,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 лютого 2022 15:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 грудня 2022 18:30
ДУ2 від 07.12.2022 до Договору 20-21.pdf укладений
07 грудня 2022 18:29
Електронний підпис зміни до договору
04 серпня 2022 14:29
ДУ 1 від 03.08.2022 до договору 20-21 від 09.02.2022.pdf зміни до договору
04 серпня 2022 07:37
Електронний підпис укладений
10 лютого 2022 09:36
Договір 20-21 від 09.02.2022.pdf укладений
10 лютого 2022 09:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 20/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 лютого 2022 — 07 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: За згодою сторін