Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

18830000-6 Захисне взуття
Очікувана вартість
918 000,00 UAH
UA-2022-01-18-004099-a 71bf13e641914d2388f26cfcd5fb5e2f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайло Мондровський

+380332283525 mondrovskyi.mm@energy.volyn.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00131512
Вебсайт: http://energy.volyn.ua/
Місцезнаходження: 43023, Україна , Волинська обл., місто Луцьк, ВУЛ.ЄРШОВА, будинок 4
Контактна особа: Михайло Мондровський
+380332283525
mondrovskyi.mm@energy.volyn.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2022 12:13
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2022 00:00
Очікувана вартість: 918 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 590,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник має право вимагати від переможця спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Забезпечення виконання за договором про закупівлю надається переможцем процедури закупівлі в якості гарантії виконання своїх зобов’язань за договором про закупівлю, за рішенням Замовника закупівлі.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18830000-6: Захисне взуття


Питома вага цінового критерію становить – 80 (вісімдесят) %.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 пара
Напівчоботи TALAN ВА411-2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43023, Україна, Волинська область, місто Луцьк, ВУЛ.ЄРШОВА, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 18832000-0 — Спеціальне взуття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунок за Договором між Постачальником і Покупцем проводиться шляхом 100% оплати коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 888 (визначається на підставі пропозиції) банківських днів з моменту отримання Покупцем рахунку-фактури. У випадку невиставлення Постачальником рахунку-фактури протягом терміну, вказаного в Договорі, термін оплати продукції розраховується з моменту фактичного отримання Покупцем рахунку-фактури. Пiсляоплата 888 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 80%
Відстрочка платежу: 10%
більше 150 банківських днів: 10%
від 120 до 150 банківських днів: 6%
від 90 до 120 банківських днів: 2%
від 60 до 90 банківських днів: 0%
Термін постачання: 10%
Продукція відвантажується Постачальником, протягом 2 робочих днів з моменту надання Покупцем письмової заявки на партію продукції: 10%
Продукція відвантажується Постачальником, протягом 3 робочих днів з моменту надання Покупцем письмової заявки на партію продукції : 4%
Продукція відвантажується Постачальником, протягом 4 робочих днів з моменту надання Покупцем письмової заявки на партію продукції : 2%
Продукція відвантажується Постачальником, протягом 5 робочих днів з моменту надання Покупцем письмової заявки на партію продукції : 0%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник має право вимагати від переможця спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Забезпечення виконання за договором про закупівлю надається переможцем процедури закупівлі в якості гарантії виконання своїх зобов’язань за договором про закупівлю, за рішенням Замовника закупівлі.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: застава, у вигляді грошових коштів, які перераховуються переможцем процедури закупівлі, не пізніше дати укладання договору про закупівлю
Вимоги до документу: Відповідно до п. 5 р. 4 Оголошення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Відповідність критеріям Документи
ТОВ "РЕЛІВЕНТ ІНВЕСТ" 915 000,00
UAH з ПДВ
915 000,00
UAH з ПДВ
1.25 732 000 Відповіді учасника Документи

Публічні документи

26 січня 2022 09:49
Електронний підпис
26 січня 2022 09:46
3.1. Статут.pdf
26 січня 2022 09:46
3.2. Опис для Статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РЕЛІВЕНТ ІНВЕСТ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РЕЛІВЕНТ ІНВЕСТ"
#42620884
Переможець 915 000,00
UAH з ПДВ
27 січня 2022 08:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 січня 2022 08:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РЕЛІВЕНТ ІНВЕСТ"
#42620884
915 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 серпня 2022 10:43
ТОВ ''РЕЛІВЕНТ ІНВЕСТ'' №19.22-140 ДУ №1.pdf укладений
10 серпня 2022 10:42
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 16:43
19-22-140.pdf укладений
31 січня 2022 16:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 січня 2022 — 09 серпня 2022
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Взаємна згода Сторін, з урахуванням пропозиції Постачальника від 29.07.2022 № 310.