Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Medical laundry services (DK 021: 2015: 98310000-9 Laundry and dry cleaning services)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» |
Код ЄДРПОУ: | 44496574 |
Місцезнаходження: | 79059, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. І.Миколайчука, 9 |
Контактна особа: |
Федорович Людмила Михайлівна +380663046888 1_tmo_tender@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Fedorovych Lyudmila +380322587021 emergencyhospital_zakupky_lviv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | LVIV TERRITORIAL MEDICAL ASSOCIATION MULTIPROFILE CLINICAL HOSPITAL INTENSIVE INVENTION |
National ID: | 44496574 |
Contact point: |
Fedorovych Lyudmila +380663046888 1_tmo_tender@ukr.net |
Additional contacts: |
Fedorovych Lyudmila +380322587021 emergencyhospital_zakupky_lviv@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2022 11:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 лютого 2022 12:00 |
Початок аукціону: | 09 березня 2022 12:28 |
Очікувана вартість: | 5 932 290,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 661,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 18 січня 2022 11:04 |
Enquiries until: | 08 лютого 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 14 лютого 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 лютого 2022 12:00 |
Information
Estimated total value: | 5 932 290 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 29 661 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 лютого 2022 14:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 лютого 2022 14:00 |
Перелік змін.docx | |
01 лютого 2022 14:00 |
Тендерна_документація_(з додатками)_прання (із змінами).docx |
01 лютого 2022 14:07 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 лютого 2022 14:00 |
Перелік змін.docx
|
|||
01 лютого 2022 14:00 |
Тендерна_документація_(з додатками)_прання (із змінами).docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-01-000020 ● 732d5bf69d264049a6c21c7f24b7339a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 червня 2022 14:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.06.2022 № 6-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 01.06.2022.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 01.06.2022 № 6-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 4 UA-2022-01-18-002667-a 18.01.2022
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-06 10:30:01
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-09 15:05:09
Пояснення щодо запиту
Процедура закупівлі послуги з прання медичної білизни (ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення) здійснювалась з врахуванням фактичної потреби відповідно до фінансового плану на 2022 рік. Джерело фінансування закупівлі – кошти НСЗУ отримані за надані медичні послуги.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: послуги з прання медичної білизни (ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення), визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів до даного виду послуг.
Щодо очікуваної вартості, то чинним законодавством не визначено перелік органів, які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості товарів, робіт і послуг та переліку документів, якими замовник має послуговуватись під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі, зважаючи на його специфіку, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), згідно яких закупівлі здійснюють за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка регламентується наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі може здійснюватися різними методами, серед яких зокрема - розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін.
Отже, очікувану вартість при проведенні закупівлі послуги з прання медичної білизни визначено шляхом проведення моніторингу цін на аналогічну послугу.
Згідно Постанови КМУ від 11.10.2016 №710 передбачено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Згідно цієї вимоги надаємо посилання на веб-сайт Львівської міської ради https://city-adm.l viv.ua/lmr/plany-zakupivel та власний веб-сайт https://www.emergency-hospital.lviv.ua/about/kontakty-3.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-08 16:17:37
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступного питання.
Відповідно до частини третьої Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати «Довідку про досвід виконання учасником аналогічного договору (із зазначенням: реквізитів, контактного номеру телефону організацій (підприємств) з якими укладено договір, суми та року виконання договору)».
Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію аналогічного договору з додатками (специфікаціями), які зазначено у довідці про досвід виконання аналогічного договору та оригінали відгуку про виконання учасником аналогічного договору від замовника. Відгук повинен містити інформацію про реквізити договору (номер, дата), назву предмету закупівлі (договору), рік (роки) виконання договору та інформацію про виконання договору.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, учасник ТОВ «ГРАНД СЕРВІС ЛЬВІВ» у складі тендерної пропозиції надав: довідку від 16.02.2022 № 03/02 про досвід виконання аналогічних договорів щодо надання послуг з прання білизни (файл «довідка про досвід виконання аналогічних договорів.pdf.p7s»), довідку від 16.02.2022 № 18/02 про виконання зобов’язань за аналогічним договором (файл «довідка аналогічний договір.pdf.p7s»), додаткову угоду від 11.08.2021 № 1 (файл «Додаткова угода - збільшення ціни.pdf.p7s») та лист відгук від 14.02.2022 № 16-07 вих-767 (файл «Лист відгук.pdf.p7s»), в яких відсутній договір про надання послуг від 21.01.2021 № 20-00-21, зазначений в довідці від 16.02.2022 № 03/02 про досвід виконання аналогічних договорів щодо надання послуг з прання білизни.
Враховуючи вищезазначене, пропоную вказати, чи представив у складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «ГРАНД СЕРВІС ЛЬВІВ» договір про надання послуг від 21.01.2021 № 20-00-21, а також пропоную зазначити файл, в якому він знаходиться?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень має бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-13 10:38:40
Інформація на запит
Відповідно до частини 5 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.»
Крім цього, частиною 5 розділу 3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації визначено що «Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель».
Так, учасником ТОВ «ГРАНД СЕРВІС ЛЬВІВ» у інформації, про досвід виконання аналогічних договорів щодо надання послуг з прання білизни у складі тендерної пропозиції надано довідку від 16.02.2022 № 03/02, у якій вказано договір надання послуг від 20.01.2021 №20-00-21 який укладено з Замовником – КНП «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» за результатом проведення відкритих торгів, та вказаний договір міститься у вільному доступі. А саме: за результатом проведення відкритих торгів за предметом закупівлі «Послуги з прання медичної білизни (ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення)», ідентитфікатор закупівлі UA-2020-12-09-001893-c, укладено договір від 20.01.2021 №20-00-21 інформація про який є доступною в електронній системі закупівель. Тому підстав для відхилення пропозиції ТОВ "ГРАНД СЕРВІС ЛЬВІВ", як такої, що не відповідає умовам тендерної документації у Замовника не було.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до ст. 19 Конституції України, абз.2 ст. 2 та ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах проведення Південним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-01-18-002667-a, яка здійснювалася КНП «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» (далі – Замовник), надаємо наступні пояснення та аргументовані заперечення. Відповідно до частини 5 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) «Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.» Також, частиною 5 розділу 3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації визначено що «Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель». Так, учасником ТОВ «ГРАНД СЕРВІС ЛЬВІВ» у інформації, про досвід виконання аналогічних договорів щодо надання послуг з прання білизни у складі тендерної пропозиції надано довідку від 16.02.2022 № 03/02, у якій вказано дані про договір надання послуг від 20.01.2021 №20-00-21 який укладено з Замовником – КНП «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги». Слід вказати що, вищевказаний договір від 20.01.2021 №20-00-21 є доступний в електронній системі закупівель, а саме: предмет закупівлі «Послуги з прання медичної білизни (ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення)», ідентитфікатор закупівлі UA-2020-12-09-001893-c. Таким чином, керуючись ч. 5 ст.і 17 Закону та частиною 5 розділу 3 тендерної документації, не вбачаємо порушення в цій частині. Враховуючи вищенаведене, підстав для відхилення пропозиції ТОВ "ГРАНД СЕРВІС ЛЬВІВ", як такої, що не відповідає умовам тендерної документації у Замовника не було. Крім цього, зазначаємо що КНП «1 ТМО м. Львова» жодним чином не порушено вимог Закону 922, зокрема, принципів здійснення публічних закупівель, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Тож кошти установи використовується ефективно та законно. Щодо вимоги розірвати договір, який був укладений за результатом проведення закупівлі. В результаті проведеної закупівлі UA-2022-01-18-002667-a, Замовник уклав договір № 90 від 28.03.2022 із ТОВ «ГРАНД СЕРВІС ЛЬВІВ». Договір виконується і підстав для його розірвання наразі немає - ні законних, ні передбачених умовами договору. Більше того, вимога розірвати контракт на підставі висновку моніторингу є неправомірною. Це неодноразово було встановлено судами. Наведемо, як приклад постанову Верховного Суду від 21.01.2021 № 120/1297/20-а. У цій справі Верховний Суд постановив, що «Усунення виявлених під час проведення моніторингу закупівлі недоліків у запропонований в оскаржуваному висновку спосіб, а саме: шляхом розірвання договору поставки, призведе до порушення прав та інтересів третьої особи - Товариства, та матиме негативні наслідки для репутації позивача (замовника), що є непропорційним у співвідношенні з виявленими недоліками». Конституційний Суд України у рішенні від 25.01.2012 №3-рп/2012 (справа №1-11/2012) зазначив, що одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності, який серед іншого означає, що заходи, передбачені в нормативно-правових актах, повинні спрямовуватися на досягнення легітимної мети та мають бути співмірними з нею. Додержання принципу пропорційності означає необхідність дотримання балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване відповідне рішення (ст. 2 КАСУ). Суд у справі № 420/1392/20 вказав, що: «З огляду на практику ЄСПЛ оскаржуваний висновок не відповідає критерію «пропорційності», оскільки вимога розірвати договір, який сумлінно виконується сторонами, може призвести до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб`єктів - сторін договору». Отже, на підставі вищенаведеного, замовник не може розірвати договір № 90 від 28.03.2022, тому що для цього немає жодних законних підстав. Оскільки ми не погоджуємося із Висновком моніторингу, то змушені будемо оскаржити його до суду відповідно до ч.10 статті 8 Закону.
2022-06-24 10:48:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | В порядку передбаченому ч. 10 ст. 8 Закону України " Про публічні закупівлі" повідомляємо про оскарження висновку моніторингу до суду у встановленому законом порядку. Інформація, щодо номеру провадження по справі та дату його відкриття нами буде отримано в порядку передбаченому чинним законодавством з моменту постановлення відповідної ухвали суду та отримання її нами відповідно до вимог встановлених законодавством |
Дата публікації: | 05 липня 2022 |
Номер відкриття провадження: | №380/10533/22 |
Дата відкриття провадження: | 17 серпня 2022 |
Документи:
27 вересня 2022 09:23
|
Електронний підпис |
05 липня 2022 16:30
|
Електронний підпис |
05 липня 2022 16:28
|
Накладні на підтвердження відправлення |
05 липня 2022 16:28
|
Позовна заява |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» |
Код ЄДРПОУ: | 44496574 |
Місцезнаходження: | 79059, Україна, Львівська область обл., Львів, вул. І.Миколайчука, 9 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "МЕДКЛІН" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ГРАНД СЕРВІС ЛЬВІВ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 березня 2022 12:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГРАНД СЕРВІС ЛЬВІВ" |
5 902 629,00
UAH з ПДВ
|
5 902 629,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "МЕДКЛІН" |
5 932 290,00
UAH з ПДВ
|
5 932 290,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГРАНД СЕРВІС ЛЬВІВ" #43828673 |
Переможець |
5 902 629,00
UAH з ПДВ
|
09 березня 2022 15:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2023 12:13
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2023 17:26
|
Додаткова до 90.PDF | зміни до договору |
04 січня 2023 17:25
|
Електронний підпис | укладений |
28 березня 2022 18:20
|
Договір | укладений |
28 березня 2022 18:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 90 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |