Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектно-кошторисної документації з монтажу системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в об’єкті Кам’янського професійного ліцею: Громадсько-побутовий корпус за адресою : Дніпропетровська область, місто Кам’янське, вулиця Лермонтова, буд.151 (код за ДК 021-2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2022-01-17-008918-a 6730adc60f8443ab8ef80bd4528a1751
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Олійник

+380970433683 oleinik_prof.licey@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КАМ’ЯНСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ
Код ЄДРПОУ: 02541533
Вебсайт: https://kpl.dp.ua/
Місцезнаходження: 51917, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кам’янське, вул. Лермонтова, 151
Контактна особа: Ірина Олійник
+380970433683
oleinik_prof.licey@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2022 20:45
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2022 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2022 23:00
Очікувана вартість: 40 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Розробка проектно-кошторисної документації з монтажу системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в об’єкті Кам’янського професійного ліцею: Громадсько-побутовий корпус за адресою : Дніпропетровська область, місто Кам’янське, вулиця Лермонтова, буд.151 (код за ДК 021-2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розробка проектно-кошторисної документації з монтажу системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в об’єкті Кам’янського професійного ліцею: Громадсько-побутовий корпус за адресою : Дніпропетровська область, місто Кам’янське, вулиця Лермонтова, буд.151 (код за ДК 021-2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51917, Україна, Дніпропетровська область, місто Кам’янське, вулиця Лермонтова, буд.151
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2022
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-01-17-008918-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ", Код ЄДРПОУ:37961573
Дата подання: 19 січня 2022 11:59
Дискримінація НААУ
Шановний Замовник відповідно до вимог Оголошення про закупівлю Послуг, вимагаємо видалити дискримінаційні вимоги відносно сертифікатів ISO, зазначених у документації, а саме: Додаток №1 «Учасник надає документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю стосовно предмета закупівлі (Сертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 з посиланням на послуги, що є предметом закупівлі, виданий організацією, яка зареєстрована у Реєстрі НААУ, та має відповідний атестат про акредитацію, виданий НААУ на право проведення сертифікації за цим напрямком).
Виконуємі послуги повинні відповідати вимогам охорони праці, екологічній та пожежній безпеці та захисту довкілля, що підтверджується наданням учасником Сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління» та Сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT)», з посиланням на послуги, що є предметом закупівлі, видані організацією, яка зареєстрована у Реєстрі НААУ, та має відповідний атестат про акредитацію, виданий НААУ на право проведення сертифікації за цими напрямками.»
Наголошуємо, що Cертифіката ISO 9001:2015 Товариство не отримувало і законодавчий обов`язок на його отримання відсутній. Надання його у складі Припозиції жодним чином не стосується предмета закупівлі, тому і вимога щодо його надання є неправомірною.
Аналогічні вимоги були оскарженні в АМКУ, рішення № 19422- р/пк-п3 від 27.12.2019р Про ISO У ТД Ви зазначаєте, що Учасники надають документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю стосовно предмета закупівлі (Сертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015) та надати сертифікат екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015).
Шановний замовнику, вказана Вами вимога про ISO є незаконною, аргументуємо чому: по-перше, відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-друге, звісно, що будь-яке Товариство може отримати такий Сертифікат. Але ж розумієте, що учасники, не маючи такого зобов’язання на законодавчо закріпленому рівні, заздалегідь не можуть передбачити Ваше бажання щодо наявності такого сертифікату в учасників і заздалегідь його отримати. Також, Ви ж розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників, тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-третє, в нормі частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що інформація повинна бути «відповідно до законодавства». А наявність в учасника Сертифікату системи управління якістю не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні, отже, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат системи управління якістю не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі. Так як, учасники будуть надавати Вам не продукцію, а саме послуги, то очевидною є необґрунтованість наявності Сертифіката в учасників, а звідси й необґрунтованість та незаконність вимоги, прописаної в Тендерній документації. Для того, щоб прописувати таку вимогу та взагалі мати можливість вимагати від учасників наявність Сертифікату системи управління якістю для початку було б добре ознайомитись зі значенням цього Сертифікату та з тим, що саме він підтверджує. По-четверте, якщо Ви так бажаєте отримати від учасників Сертифікат системи управління якістю для підтвердження вимогам Тендерної документації та відповідності учасника для надання послуг відповідно до передбаченої Закупівлі, то надаємо Вам інформацію про даний Сертифікат з обґрунтуванням недоречності такої вимоги в даній закупівлі, а саме: 1) Відповідно до Наказу Держспоживстандарту від 22 червня 2009 року №225 затверджено Національний стандарт України «Системи управління якістю», а саме пункт 0.1 «Загальні положення»: «запровадження системи управління якістю має бути стратегічним рішенням організації». Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок. 2) Також, відповідно до пункту 0.1 «Загальні положення»: «Цей стандарт можуть застосовувати внутрішні та зовнішні сторони, зокрема органи сертифікації, щоб оцінити здатність організації дотримувати вимоги замовника, законодавчі й регламентувальні вимоги, застосовні до продукції, і власні вимоги організації». Бачимо, що даний Сертифікат застосовується до продукції, а не до надання послуг, як передбаченого оголошеною Вами закупівлею. 3) Національним стандартом України «Системи управління якістю. Вимоги», частиною 1.1 розділу 1 «Сфера застосування» передбачено: «Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація а) потребує показати свою здатність постійно надавати продукцію, яка задовольняє вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; Примітка 1. У цьому стандарті термін «продукція» поширюють лише на а) продукцію, призначену для замовника чи таку, яку він вимагає; b) будь-які передбачені результати процесів виготовлення продукції. Знову ж таки, з наведеної інформації бачимо, що даний Сертифікат системи управління якістю може бути отриманий при наданні продукції, а не послуг як в оголошеній Вами процедурі закупівлі.
Окрім вищезазначеного наголошуємо що вами додатково встановлена дискримінаційна вимога відносно надання «У складі пропозиції учасник повинен також надати довідку, складену у довільній формі, яка має містити інформацію з посиланням на офіційний сайт органу з сертифікації, яким видано сертифікат, що надається учасником згідно з вимогами цього пункту, для здійснення замовником пошуку відповідної інформації в мережі Інтернет щодо перевірки видачі/чинності, наданого учасником сертифікату згідно з вимогами цього пункту (з обов’язковим зазначенням реєстраційного номеру органу сертифікації в реєстрі НАА України), зазначаємо, що дана позиція була оскаржена АМКУ та винесене відповідне Рішення № 26422-р/пк-пз від 25.11.2021 за результатами якого було встановлено, що «Замовник не обґрунтував, та документально не підтвердив необхідності встановлення вищезазначеної вимоги Документації у наведеній редакції. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.»
Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі. Чи правомірно вимагати такі документи.




Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 січня 2022 20:47
Відповідь Шановний Учасник! Детально вивчивши умови вашої вимоги Замовник повідомляє наступне. ISO — це міжнародна організація зі стандартизації, метою якої є ратифікація розроблених стандартів. Як визначено частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон:
1. передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати;
2. не забороняє вимагати саме сертифікат ISO.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2022-01-17-008918-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ", Код ЄДРПОУ:37961573
Дата подання: 19 січня 2022 12:00
Дискримінація Акт огляду
Шановний Замовник відповідно до вимог Оголошення про закупівлю Послуг, вимагаємо видалити дискримінаційні вимоги відносно Акту огляду, зазначеного у документації, а саме: Додаток №1 «З метою уникнення хибних обсягів робіт, огляд об’єктів Учасником у період уточнень, перед подачею пропозиції, є обов’язковий. На підтвердження чого, у складі тендерної пропозиції, Учасник надає Акт обстеження з підписом відповідальної особи Учасника та Замовника, та відбитками їх печаток (за наявності). Направити спеціаліста для ознайомлення з об’єктами, визначення детального обсягу надання послуг, необхідно у робочі дні з понеділка по п’ятницю з 9.00 до 16.00. За результатами огляду в присутності представників Замовника, обов’язково складається акт про огляд з підписами і печатками. Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єктах не беруться до уваги та не розглядаються.
Увага! Особи, які будуть проводити огляд об’єкту та відповідних систем, обов’язково при собі повинні мати: лист-направлення учаника (суб’єкта господарювання) з вказанням посади, ПІБ; оригінали документів, які посвідчують їх особу; оригінали документів (COVID-сертифікат) або документи які підтверджують відсутність короновірусної інфекції (Covid19 та/або Sars-Cov-2) у зазначеної(их) особи(іб) (тестування повинне бути зроблено методом ПЦР не пізніше ніж 3 календарні дні до дня проведення обстеження); засоби індивідуального захисту (маску, одноразові рукавички та антисептик).»
Вважаємо, що огляд об'єкту учасником в присутності уповноваженої особи Замовника до аукціону прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та Учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням та підписом паперових документів. На нашу думку, це дає можливість Замовнику зловживати правом, а саме, на власний розсуд ставити підпис на документах одних учасників та відмовитись проставляти підпис на документах інших учасників, або надати можливість чи відмовити тому чи іншому учаснику провести обстеження об’єкту.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати документ, засвідчену підписом уповноваженої особи Замовника, що є дискримінацією по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Крім того, з підстав, незалежних від учасника, Замовником може бути не підписана зазначений документ, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших суб’єктів господарювання.
У відповідності до частини 3 статті 13 Закону замовник здійснює процедури закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій (частина 1 статті 12 Закону).
Зазначаємо, що дана позиція була оскаржена АМКУ та винесене відповідне Рішення № 26422-р/пк-пз від 25.11.2021 за результатами якого було встановлено, що «Замовник не обґрунтував, та документально не підтвердив необхідності встановлення вищезазначеної вимоги Документації у наведеній редакції. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.»
Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 січня 2022 19:30
Ваша пропозиція врахована, Найближчим часом до Тендерної документації буде внесено відповідні зміни
Номер вимоги: UA-2022-01-17-008918-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ", Код ЄДРПОУ:37961573
Дата подання: 19 січня 2022 12:01
Дискримінація Трудові
Шановний Замовник!
Згідно п. 7 Оголошення Учасник повинен надати копії наступних документів: «Копія завіреного документу, що підтверджує працевлаштування працівників, які будуть залучені до виконання проектно - вишукувальних робіт, з підтвердженням освіти, кваліфікації та досвіду працівників (також надати повідомлення про прийняття на роботу. На підтвердження інформації Учаснику необхідно надати копію трудової книжки (першої сторінки та сторінки останнього запису про працевлаштування), копія штатного розпису, копії посадової інструкції, копії наказу про призначення або копію діючої трудової угоди працівників учасника, а також обов’язково надати повідомлення про прийняття працівників на роботу разом з квитанцією про прийняття повідомлення державною податковою службою.».
Вимога про надання трудових книжок, штатного розпису та трудових книжок є необґрунтованою та дискримінаційною з огляду на наступне. Законом України від 05.02.2021 № 1217-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі» (набрання чинності відбулось 10.06.2021 р.) внесені зміни у трудове законодавство України якім змінено порядок ведення трудових книжок.
При прийомі на роботу новий працівник повинен надати трудову книжку (за її наявності) АБО відомості про трудову діяльність із Реєстру застрахованих осіб. Якщо особа приймається на роботу вперше, то вона вправі вимагати не оформлювати їй паперову трудову книжку.
Тобто наявність у роботодавця трудової книжки працівника не є обов’язковою згідно з діючим на дату проведення закупівлі трудовим законодавством України.
Взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише суб’єкти господарювання, працівники яких при прийомі на роботу надали трудову книжку. Якщо працівник відповідно до закону відмовився від надання трудової книжки суб’єкти господарювання не зможе взяти участь у Процедурі закупівлі.
Частиною першою статті 5 Закону України Про публічні закупівлі визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України Про публічні закупівлі ЗАМОВНИКИ НЕ МАЮТЬ ПРАВА ВСТАНОВЛЮВАТИ ЖОДНИХ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ ДО УЧАСНИКІВ.
Частиною четвертою статті 22 Закону України Про публічні закупівлі передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України Про публічні закупівлі, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації Учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону України Про публічні закупівлі.
На підставі вищевикладеного, вважаємо дану вимогу необґрунтованою та дискримінаційною, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує охоронювані законом права та інтереси учасників, які мають бажання взяти участь у даній закупівлі та просимо виключити з тендерної документації заливши лише формулювання про надання підтверджуючих документів про наявність
.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 січня 2022 20:39
Відповідь Шановний Учасник! Детально вивчивши умови вашої вимоги Замовник повідомляє наступне. з 10.06.2021 р. усі роботодавці повинні подавати до Реєстру застрахованих осіб відомості з паперових трудових книжок про трудову діяльність своїх працівників. Протягом 5-річного перехідного періоду дозволене паралельне використання паперової трудової книжки та електронної форми відомостей про трудову діяльність.
Номер вимоги: UA-2022-01-17-008918-a.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ", Код ЄДРПОУ:37961573
Дата подання: 19 січня 2022 12:02
Дискримінація навчання
Шановний Замовник!
Згідно п. 6 Оголошення Учасник повинен надати відповідні документи: «Копія сертифікату, відповідно до Листа, копія документу (ів), що підтверджує необхідний рівень кваліфікації працівника (сертифікат про навчання роботі в програмі AutoCAD або інших спеціалізованих програм)».
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що не відповідає засадам вільної конкуренції, так взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише суб’єкти господарювання, працівники яких пройшли навчання в програмі AutoCAD або інших спеціалізованих програм, наголошуємо що ЄДИНИМ ДОКУМЕНТОМ КОТРИЙ ПІДТВЕРДЖУЄ КОМПЕТЕНЦІЮ ПРОЕКТУВАЛЬНИКА є Сертифікат інженера-проектувальника за відповідним напрямком-пожежна безпека а не сертифікат про проходження навчання в AutoCAD.
Частиною першою статті 5 Закону України Про публічні закупівлі визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України Про публічні закупівлі ЗАМОВНИКИ НЕ МАЮТЬ ПРАВА ВСТАНОВЛЮВАТИ ЖОДНИХ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ ДО УЧАСНИКІВ.
Частиною четвертою статті 22 Закону України Про публічні закупівлі передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України Про публічні закупівлі, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації Учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону України Про публічні закупівлі.
На підставі вищевикладеного, вважаємо дану вимогу необґрунтованою та дискримінаційною, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує охоронювані законом права та інтереси учасників, які мають бажання взяти участь у даній закупівлі та просимо виключити її з оголошення про закупівлю.
.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 січня 2022 19:28
Ваша пропозиція врахована, Найближчим часом до Тендерної документації буде внесено відповідні зміни
Номер вимоги: UA-2022-01-17-008918-a.a5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ", Код ЄДРПОУ:37961573
Дата подання: 19 січня 2022 12:03
Невідповідність законодавства
Шановний Замовник! Згідно Додатку №1 розробка кошторисної частини здійснюється на підставі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, наголошуємо, що ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 втратило чинність і з 8 листопада 2021 року в Україні діють «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, вимагаємо внести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 січня 2022 19:13
Ваше зауваження було враховано. Найближчим часом до Тендерної документації буде внесено відповідні зміни
Номер вимоги: UA-2022-01-17-008918-a.b6
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ", Код ЄДРПОУ:37961573
Дата подання: 20 січня 2022 21:55
Роз'яснення.
Шановний Замовник! Проаналізувавши вашу відповідь "
Відповідь Шановний Учасник! Детально вивчивши умови вашої вимоги Замовник повідомляє наступне. ISO — це міжнародна організація зі стандартизації, метою якої є ратифікація розроблених стандартів. Як визначено частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон:
1. передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати;
2. не забороняє вимагати саме сертифікат ISO." є не до кінця зрозумілим, чи буде відхилено пропозицію Учасника котрий надасть Сертифікати ISO видані органом не акредитованим НААУ?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 січня 2022 22:38
Доброго дня! Враховуючи, що роботи (послуги) мають надаватися в приміщеннях, де одночасно перебуває велика кількість дітей, Замовника також цікавить можливість надання послуг якісно та у встановлені терміни. В зв’язку з тим, що Замовник у своєму штаті не має працівників, які мають глибокі знання в системі пожежної сигналізації та суміжних системах, а також з метою отримання якісних послуг висунута вимога щодо надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ (ISO) відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ (ISO), котрі підтверджує відповідність учасника вимогам стандартів ДСТУ ( ISO), діючих в Україні. Наявність у підприємства сертифікатів ДСТУ (ISO) свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації, а не містить жодних дискримінаційних елементів. Крім того, Сертифікат ДСТУ (ISO) – документ, який підтверджує доведене результативне функціонування на підприємстві певних системи якості. Наявність сертифікатів засвідчує, що системи якістю, які впроваджені на підприємстві було перевірено органом сертифікації та встановлено їх відповідність вимогам національних та міжнародних стандартів. Крім того, в Україні сертифікація на відповідність вимогам стандарту ДСТУ (ISO) є достатньо поширеною практикою, в тому числі на ринку послуг встановлення пожежної сигналізації. Сертифікати ДСТУ (ISO) може отримати будь-яке підприємство, яке відповідає вимогам зазначеному стандарту. Наявність в Учасника сертифікатів ДСТУ (ISO) є одним з критеріїв, що підтверджують якість послуг, які ним надаються і обумовлена прагненням отримати послуги належної високої якості та змісту. Також, вимога щодо наявності у учасника сертифікатів ДСТУ (ISO) підтверджена не дискримінаційною по відношенню до інших учасників великою кількістю рішень АМКУ. Зауважимо, що у нас спрощена закупівля, і зазначаємо, що АМКУ розглядає скаргу та приймає відповідне рішення на підставі багатьох факторів, тобто кожне прийняти рішення не може ототожнювати загальну практику. На підставі вище викладеного, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2022-01-17-008918-a.b7
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ", Код ЄДРПОУ:37961573
Дата подання: 20 січня 2022 23:02
Дискримінація!
Шановний Замовник! Наявність у Учасника Сертифікатів ISO не є дискримінацією, Дискримінацією вважається вимагати від учасників наявність саме Сертифікатів ISO виданих органом акредитованим НААУ, що є незаконним, та повторюю дискримінаційним. Ознайомтесь повторно з Рішенням АМКУ! Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 січня 2022 09:16
Відповідно до частини 2 Статті 2 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» його дія поширюється на всі види, у тому числі й предмет закупівлі. Оскільки наразі в Україні відсутній чинний Технічний регламент, який встановлює вимоги до оцінки відповідності, відповідно до статті 24 вказаного Закону із залученням органу з оцінки відповідності.
В якості органу з оцінки відповідності може виступати орган (підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ), що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування відповідно до статті 1 вказаного Закону, тобто випробувальні, калібрувальні лабораторії, а також органи з сертифікації та інспектування.
Крім цього, згідно з положенням абзацу 2 частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», компетентність вказаних Органів має бути підтверджена шляхом їх акредитації. Оцінка відповідності має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою, що визначається нормами ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», а саме акредитація органів з оцінки відповідності (далі акредитація) - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними
міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних
чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким
додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для
провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності (ст.1 розділу І). Перелік акредитованих органів з оцінки відповідності розміщено на офіційному сайті Національного Агентства з акредитації України (НААУ).
Номер вимоги: UA-2022-01-17-008918-a.b8
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ", Код ЄДРПОУ:37961573
Дата подання: 21 січня 2022 10:13
Дискримінація!
Шановний Замовник! Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу відносно Акредитації органу Сертифікації НААУ. Враховуючи всі ваші відповіді здається що ви більш зацікавлені саме в Сертифікатах ISO а не в якісному наданні послуг! Ще раз уважно ознайомтесь з практикою АМКУ!!!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 січня 2022 10:36
Дані вимоги передбачені ст. 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Законом України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо імплементації актів законодавства Європейського Союзу у сфері технічного регулювання».
Крім цього, згідно з положенням абзацу 2 частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», компетентність вказаних Органів має бути підтверджена шляхом їх акредитації. Оцінка відповідності має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою, що визначається нормами ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», а саме акредитація органів з оцінки відповідності (далі акредитація) - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних
чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для
провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності (ст.1 розділу І). Перелік акредитованих органів з оцінки відповідності розміщено на офіційному сайті Національного Агентства з акредитації України (НААУ).
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2022-01-17-008918-a.b9
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ", Код ЄДРПОУ:37961573
Дата подання: 25 січня 2022 22:57
Дискримінація!
Шановний Замовник відповідно до вимог Оголошення про закупівлю Послуг, вимагаємо видалити дискримінаційні вимоги відносно сертифікатів ISO, зазначених у документації, а саме: Додаток №1 «Учасник надає документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю стосовно предмета закупівлі (Сертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 з посиланням на послуги, що є предметом закупівлі, виданий організацією, яка зареєстрована у Реєстрі НААУ, та має відповідний атестат про акредитацію, виданий НААУ на право проведення сертифікації за цим напрямком).
Виконуємі послуги повинні відповідати вимогам охорони праці, екологічній та пожежній безпеці та захисту довкілля, що підтверджується наданням учасником Сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління» та Сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT)», з посиланням на послуги, що є предметом закупівлі, видані організацією, яка зареєстрована у Реєстрі НААУ, та має відповідний атестат про акредитацію, виданий НААУ на право проведення сертифікації за цими напрямками.»
Наголошуємо, що Cертифіката ISO 9001:2015 Товариство не отримувало і законодавчий обов`язок на його отримання відсутній. Надання його у складі Припозиції жодним чином не стосується предмета закупівлі, тому і вимога щодо його надання є неправомірною.
Аналогічні вимоги були оскарженні в АМКУ, рішення № 19422- р/пк-п3 від 27.12.2019р Про ISO У ТД Ви зазначаєте, що Учасники надають документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю стосовно предмета закупівлі (Сертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015) та надати сертифікат екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015).
Шановний замовнику, вказана Вами вимога про ISO є незаконною, аргументуємо чому: по-перше, відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-друге, звісно, що будь-яке Товариство може отримати такий Сертифікат. Але ж розумієте, що учасники, не маючи такого зобов’язання на законодавчо закріпленому рівні, заздалегідь не можуть передбачити Ваше бажання щодо наявності такого сертифікату в учасників і заздалегідь його отримати. Також, Ви ж розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників, тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-третє, в нормі частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що інформація повинна бути «відповідно до законодавства». А наявність в учасника Сертифікату системи управління якістю не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні, отже, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат системи управління якістю не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі. Так як, учасники будуть надавати Вам не продукцію, а саме послуги, то очевидною є необґрунтованість наявності Сертифіката в учасників, а звідси й необґрунтованість та незаконність вимоги, прописаної в Тендерній документації. Для того, щоб прописувати таку вимогу та взагалі мати можливість вимагати від учасників наявність Сертифікату системи управління якістю для початку було б добре ознайомитись зі значенням цього Сертифікату та з тим, що саме він підтверджує. По-четверте, якщо Ви так бажаєте отримати від учасників Сертифікат системи управління якістю для підтвердження вимогам Тендерної документації та відповідності учасника для надання послуг відповідно до передбаченої Закупівлі, то надаємо Вам інформацію про даний Сертифікат з обґрунтуванням недоречності такої вимоги в даній закупівлі, а саме: 1) Відповідно до Наказу Держспоживстандарту від 22 червня 2009 року №225 затверджено Національний стандарт України «Системи управління якістю», а саме пункт 0.1 «Загальні положення»: «запровадження системи управління якістю має бути стратегічним рішенням організації». Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок. 2) Також, відповідно до пункту 0.1 «Загальні положення»: «Цей стандарт можуть застосовувати внутрішні та зовнішні сторони, зокрема органи сертифікації, щоб оцінити здатність організації дотримувати вимоги замовника, законодавчі й регламентувальні вимоги, застосовні до продукції, і власні вимоги організації». Бачимо, що даний Сертифікат застосовується до продукції, а не до надання послуг, як передбаченого оголошеною Вами закупівлею. 3) Національним стандартом України «Системи управління якістю. Вимоги», частиною 1.1 розділу 1 «Сфера застосування» передбачено: «Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація а) потребує показати свою здатність постійно надавати продукцію, яка задовольняє вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; Примітка 1. У цьому стандарті термін «продукція» поширюють лише на а) продукцію, призначену для замовника чи таку, яку він вимагає; b) будь-які передбачені результати процесів виготовлення продукції. Знову ж таки, з наведеної інформації бачимо, що даний Сертифікат системи управління якістю може бути отриманий при наданні продукції, а не послуг як в оголошеній Вами процедурі закупівлі.
Окрім вищезазначеного наголошуємо що вами додатково встановлена дискримінаційна вимога відносно надання «У складі пропозиції учасник повинен також надати довідку, складену у довільній формі, яка має містити інформацію з посиланням на офіційний сайт органу з сертифікації, яким видано сертифікат, що надається учасником згідно з вимогами цього пункту, для здійснення замовником пошуку відповідної інформації в мережі Інтернет щодо перевірки видачі/чинності, наданого учасником сертифікату згідно з вимогами цього пункту (з обов’язковим зазначенням реєстраційного номеру органу сертифікації в реєстрі НАА України), зазначаємо, що дана позиція була оскаржена АМКУ та винесене відповідне Рішення № 26422-р/пк-пз від 25.11.2021 за результатами якого було встановлено, що «Замовник не обґрунтував, та документально не підтвердив необхідності встановлення вищезазначеної вимоги Документації у наведеній редакції. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.»
Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі. Чи правомірно вимагати такі документи.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 січня 2022 22:59
Відповідь Шановний Учасник! Детально вивчивши умови вашої вимоги Замовник повідомляє наступне.У зв’язку з ситуацією, яка склалася на території України та з метою запобігання поширення гострої распіраторної вірусної хвороби COVID-19, спричиненої короно вірусом SARS –CoV-2, на виконання Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (Covid-19)», статей 29, 30 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року № 211 «Про запобігання поширенню на
території України коронавірусу COVID-19» (зі змінами), а також існування міжнародного стандарту ISO/PAS 45005:2020 «Система менеджменту охорони
здоров’я та безпеки праці. Загальні рекомендації щодо безпечної роботи під час пандемії COVID - 19» (аналог якого відсутній) вимоги зазначені в документації закупівлі мають законодавче обґрунтування, підлягають обов'язковому виконанню Учасником та не є дискримінаційними, оскільки будь-який потенційний Учасник, який відповідає вимогам нормативно-правових актів з охорони праці, може отримати вищевказаний сертифікат. Дана закупівля є спрощеною закупівлею та принципи здійснення закупівель дотримані відповідно до вимог Закону

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2022 23:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" 39 900,00
UAH з ПДВ
39 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 січня 2022 20:37
Електронний підпис
28 січня 2022 20:37
Атестат акредитації.pdf
28 січня 2022 20:37
Акт_3.pdf
28 січня 2022 20:37
ISO 23932.pdf.p7s
28 січня 2022 20:37
Договір_2.pdf
28 січня 2022 20:37
Ханбекова медогляд.pdf
28 січня 2022 20:37
МЕРС техпаспорт.pdf.p7s
28 січня 2022 20:37
Акт_1.pdf
28 січня 2022 20:37
Цінова пропозиція.pdf
28 січня 2022 20:37
Акт_3.pdf.p7s
28 січня 2022 20:37
Наказ на директора.pdf.p7s
28 січня 2022 20:37
Договір_1.pdf.p7s
28 січня 2022 20:37
ISO 9001 2015.pdf.p7s
28 січня 2022 20:37
Акт_2.pdf
28 січня 2022 20:37
Відгук_2.pdf.p7s
28 січня 2022 20:37
Відгук_1.PDF.p7s
28 січня 2022 20:37
ISO 9001 2018.pdf.p7s
28 січня 2022 20:37
Гарантійний лист.pdf
28 січня 2022 20:37
Цінова пропозиція.pdf.p7s
28 січня 2022 20:37
Статут .pdf.p7s
28 січня 2022 20:37
Гарантійний лист_2.pdf.p7s
28 січня 2022 20:37
043 ISO 45005.pdf
28 січня 2022 20:37
Про зміну адреси.pdf
28 січня 2022 20:37
Гарантійний лист_2.pdf
28 січня 2022 20:37
043 ISO 45005.pdf.p7s
28 січня 2022 20:37
Акт_1.pdf.p7s
28 січня 2022 20:37
Договір_3.pdf
28 січня 2022 20:37
ISO 23932.pdf
28 січня 2022 20:37
МЕРС техпаспорт.pdf
28 січня 2022 20:37
Довідка .pdf.p7s
28 січня 2022 20:37
Довідка щодо витрат.pdf
28 січня 2022 20:37
Відомості .pdf.p7s
28 січня 2022 20:37
Биріло медогляд.pdf
28 січня 2022 20:37
ДСТУ CEN-TS.pdf
28 січня 2022 20:37
Про зміну адреси.pdf.p7s
28 січня 2022 20:37
Протоколи з ОП.pdf.p7s
28 січня 2022 20:37
Договір_2.pdf.p7s
28 січня 2022 20:37
Гарантійний лист_1.pdf
28 січня 2022 20:37
Відгук_1.PDF
28 січня 2022 20:37
ДСТУ CEN-TS.pdf.p7s
28 січня 2022 20:37
Гарантійний лист.pdf.p7s
28 січня 2022 20:37
ISO 9001 2015.pdf
28 січня 2022 20:37
Протоколи з ОП.pdf
28 січня 2022 20:37
Статут .pdf
28 січня 2022 20:37
Биріло медогляд.pdf.p7s
28 січня 2022 20:37
ISO 9001 2018.pdf
28 січня 2022 20:37
Наказ на директора.pdf
28 січня 2022 20:37
Договір_3.pdf.p7s
28 січня 2022 20:37
Довідка .pdf
28 січня 2022 20:37
Довідка про ліцензію.pdf
28 січня 2022 20:37
Договір_1.pdf
28 січня 2022 20:37
Відгук_2.pdf
28 січня 2022 20:37
Гарантійний лист_1.pdf.p7s
28 січня 2022 20:37
Акт_2.pdf.p7s
28 січня 2022 20:37
Відомості .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство"
#35269494
Переможець 39 900,00
UAH з ПДВ
30 січня 2022 20:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 січня 2022 20:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство"
#35269494
39 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 грудня 2022 11:10
Додаткова угода 2 КМ-1.pdf укладений
19 грудня 2022 11:08
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2022 13:17
доп. угода 1до дог. КМ-1-ПР.PDF зміни до договору
30 березня 2022 13:11
Електронний підпис укладений
10 лютого 2022 13:06
ДОГОВІР гром-побут.корпус.pdf укладений
10 лютого 2022 13:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: КМ-1-ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: дійшли взаємної згоди розірвати договір в зв'язку зі зменшенням кошторисних призначень