Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04051282 |
Вебсайт: | http://volodymyrrada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 44700, Україна , Волинська обл., Володимир-Волинський, м.Володимир-Волинський вул.Данила Галицького,5 |
Контактна особа: |
Ліпейко Лариса Олександрівна 380334235701 larisalipejko80@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2022 17:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 лютого 2022 19:00 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2022 15:05 |
Очікувана вартість: | 2 189 229,90 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 946,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Видаткова накладна | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 січня 2022 17:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 січня 2022 17:34 |
Тендерна документація УЗД апарат.doc | |
17 січня 2022 17:34 |
Протокол №4 УЗД апарат.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-22-000016 ● 567bbf3853eb413aa8fd1089457554d4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 грудня 2022 16:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.12.2022 № 55
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
від 22.12.2022 № 55
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10. UA-2022-01-17-008364-a 17.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-26 11:31:05
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів на закупівлю «Код ДК 021:2015-33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (НК 024:2019-40761 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації) (УЗД апарат з еластографією)», ДК 021:2015: 33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини, очікуваною вартістю 2 189 229,90 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-17-008364-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або головного розпорядника), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – Товариством з обмеженою відповідальністю «Медхолдінг» (далі – ТОВ «Медхолдінг») під час укладання договору вимоги частини другої статті 41 Закону, а саме «Переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі»?
3. Згідно з пунктом 7.1 розділу 7 «Строк дії Договору» договору від 21.02.2022 № 14, укладеного з ТОВ «Медхолдінг» договір набуває чинності з моменту підписання сторонами і діє до 31.03.2022, а в частині гарантійних термінів та взаєморозрахунків – до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. Відповідно до пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону продовжувати строк дії договору про закупівлю та строк виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг можна у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Враховуючи вищезазначене, просимо повідомити чи укладалась додаткова угода на продовження строку дії вищезазначеного договору?
Якщо ні, то зазначити з яких причин не оприлюднено звіт про виконання договору від 21.02.2022 № 14.
Якщо так, то надати копію додаткової(их) угод(и) та документи, які підтверджують об’єктивні обставини, що спричинили продовження строку дії договору та пояснення щодо причин неоприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору та такої(их) додаткової(их) угод(и).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-28 10:42:49
Відповідь на запит Держаудитслужби України
У межах проведення моніторингу №UA-M-2022-12-22-000016 процедури відкритих торгів на закупівлю «Код ДК 021:2015-33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (НК 024:2019-40761 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації) (УЗД апарат з еластографією)», ДК 021:2015-33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини, очікуваною вартістю 2 189 229,90 грн ( інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-17-008364-а), на ваш запит про надання пояснень, повідомляємо наступне:
1.Проект міжнародної технічної допомоги «Разом задля здоров’я та благополуччя мешканців Володимира-Волинського та Цвікау» фінансується Федеральним міністерством економічного співробітництва та розвитку (BMZ) через некомерційне ТзОВ «Engagement Global» в рамках Програми NAKOPA. 90 % бюджету проекту становлять грантові кошти і лише 10% співфінансування з місцевого бюджету. Згідно з бюджетом проекту, витрати на закупівлю УЗД апарату з еластографією, а саме 71500 євро, що становить 70% загального бюджету проекту відносяться до грантових коштів.Ця інформація міститься в плані закупівель товарів, робіт і послуг, що придбаваються за кошти міжнародної технічної допомоги (копія додається).
Очікувана вартість у гривнях складає 2 189 229,90 грн, що еквівалентно 71 500 євро за курсом 1 євро =30,61860 грн, встановлених НБУ на дату конвертації валюти 16.12.2021р. на рахунок замовника, з врахуванням передбачених законодавством зборів і платежів. Копія заяви № RIDSL1216295JB про продаж іноземної валюти додається.
За проведеним аналізом цінових пропозицій, отриманих від постачальників медичного обладнання, було виявлено, що заявлений в бюджеті проекту УЗД апарат з еластографією (Philips EPIQ 7) значно зріс в ціні від моменту планування бюджету (липень 2020 року).Копія однієї із таких цінових пропозицій додається.
З метою реалізації проекту у повному обсязі, до некомерційного ТзОВ «Engagement Global» було подане прохання внести зміни до бюджету проекту, а саме дозволити розгляд УЗД апаратів з еластографією, вартість якого не перевищує передбачену бюджетом проекту суму та водночас є аналогічними у розрізі технічних характеристик (копія додається).
У відповідь на дане прохання надійшов лист-погодження (копія додається), відповідно до якого були внесені зміни до плану закупівель. Ці зміни оприлюднені на офіційному сайті Кабінету Міністрів України, за назвою «4885 оновл. рdf» https://www.kmu.gov.ua/diyalnist/mizhnarodna-dopomoga/pereliki-zareyestrovanih-proektiv-z-planami-zakupivel .
Щодо розміщення на сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), повідомляємо, що кошти на закупівлю УЗД апарату з еластографією це є кошти, отримані як міжнародна технічна допомога, і які не підпадають під вимоги вищезазначеної постанови. Інформація про проект і всі закупівлі що його стосуються розміщена на офіційному сайті Володимирської міської ради за посиланням https://volodymyrrada.gov.ua/mizhnarodne-spivrobitnycztvo-2/razom-zadlya-zdorovya-ta-blagopoluchchya-meshkancziv-volodymyra-volynskogo-ta-czvikau-programa-nakopa/ .
2. Переможцем процедури закупівлі ТОВ «Медхолдінг» під час укладання Договору були дотримані вимоги частини другої статті 41 Закону, а саме:
1) довідка, що підтверджує повноваження посадової особи учасника процедури закупівлі щодо підпису документів переможця процедури закупівлі та Договору (копія додається).
2) лист-пояснення шодо копії ліцензії на право займатися відповідною діяльністю (копія додається).
3. Повідомляємо, що додаткова угода на продовження строку дії Договору поставки (надалі – Договір) №14 від 21.02.2022р., не була укладена у зв`язку з тим, що сторони в повному обсязі виконали свої зобов`язання згідно Договору до закінчення терміну дії Договору, тобто до 31.03.2022р.. Копії підтверджуючих документів додаються:
- видаткова накладна №23 від 21.02.2022р.;
- акт прийому-передачі товару від 21.02.2022р.;
- акт вводу в експлуатацію від 22.02.2022р.;
- товарно-транспортна накладна №Р23;
- платіжне доручення №105 від 01.03.2022р.
Повідомляємо про наявність форс-мажорних обставин, зокрема надзвичайних, невідворотних та об’єктивних, які виникли у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX, що унеможливили оприлюднення звіту про виконання Договору від 21.02.2022 №14.
- Акт вводу в експлуатацію.pdf
- Акт прийому-передачі товару.pdf
- Видаткова накладна №23.pdf
- Довідка про підтв.повноваження посадової особи учасника процндури закупівлі щодо підпису документів переможця процедури закупівлі та Договору.pdf
- Заява № RIDSL 1216295JB про продаж іноземної валюти.pdf
- Зміни до реєстр.картки проекту.pdf
- Комерційна пропозиція PHILIPS EPIQ 7.pdf
- Лист до партнерів про внесення змін до проекту.pdf
- Лист про внесення змін до контракту.pdf
- Лист-пояснення щодо копії ліцензії на право займатися відповідною діяльністю.pdf
- Перереєстрація проекту у зв`язку із внесенням змін до плану закупівлі проекту.pdf
- План закупівлі товарів, робіт і послуг, що придбаваються за кошти міжнародної технічної допомого.pdf
- Платіжне доручення №105.pdf
- Товарно-транспортна накладна.pdf
- Електронний підпис
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
Оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону - шляхом оприлюднення звіту про виконанння договору, відповідно до вимог пункту 13 частини першої статті 10 Закону було здійснено в день оприлюднення висновку.
2023-01-12 15:27:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 січня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено недотримання вимог Наказу № 710)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2022 15:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДХОЛДІНГ" |
2 155 000,00
UAH
|
2 155 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "БЛАНКОМ" |
2 189 000,00
UAH
|
2 189 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДХОЛДІНГ" #38406011 |
Переможець |
2 155 000,00
UAH
|
07 лютого 2022 10:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2023 14:35
|
Акт вводу в експлуатацію.pdf | укладений |
12 січня 2023 14:34
|
Акт прийому-передачі товару.pdf | укладений |
12 січня 2023 14:34
|
Видаткова накладна №23.pdf | укладений |
12 січня 2023 14:34
|
Платіжне доручення №105.pdf | укладений |
12 січня 2023 14:34
|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2022 09:56
|
Договір №14 УЗД.pdf | укладений |
21 лютого 2022 09:55
|