Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво дошкільного навчального закладу по вул. Героїв Крут, 14 в с. Великі Сорочинці Миргородського району Полтавської обл. Коригування (код ДК 021:2015:45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
43 499 069,00 UAH
UA-2022-01-17-008008-a ● f73edfa6851645ce8917d7bcf8afd421
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 04013991 |
Місцезнаходження: | 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1 |
Контактна особа: |
Ігор Серажим +380532560631 ihor.s@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2022 17:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 02 лютого 2022 13:58 |
Очікувана вартість: | 43 499 069,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 217 495,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до вимог тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 200000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись електронною банківською гарантією у розмірі до 0,5 % від очікуваної вартоісті, а саме: 200 000,00 грн. (двісті тисяч гривень 00 коп.), що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції.
Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639 та Наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 року: має бути із безвідкличним зобов’язанням банку відшкодувати суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів за письмовою вимогою Замовника на рахунок: р/р: UA 848201720355109002001009854 Державна казначейська служба України м. Київ МФО 820172.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції.
В разі продовження терміну дії тендерної пропозиції, дія забезпечення тендерної пропозиції повинна бути подовженою Учасником на відповідний термін.
Банківська установа, що надає Учаснику банківську гарантію, має бути не внесена до переліку банків з тимчасовою адміністрацією у стадії ліквідації.
Гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Департамент будівництва, містобудування і архітектури Полтавської обласної державної адміністрації, 36014, Україна, м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1, код ЄДРПОУ 04013991 (далі – Бенефіціара) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації.
Разом із банківською гарантією до електронної системи публічних закупівель надаються у електронному форматі копія ліцензії, виданої банку (або витяг з державного реєстру банків про видачу банківської ліцензії) та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком.
Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні та скасуванні торгів. Серед обов’язкового переліку документів, обов’язок подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. При цьому, документи, що стосуються проведення закупівлі (оголошення, протоколи тощо), надаються Гаранту в копіях, що засвідчуються Бенефіціаром.
Умови наданої гарантії мають передбачати те, що одержана вимога (повідомлення) Бенефіціара, що надсилається, є достатньою умовою для банку-гаранта сплатити кошти Бенефіціару за гарантією, якщо така вимога (повідомлення) та документи, обумовлені в гарантії, відповідатимуть умовам, які містяться в наданій гарантії, а також отримані протягом строку дії гарантії і способом, зазначеним у гарантії. У випадку, якщо зміст банківської гарантії містить посилання на договір/тощо учасник повинен надати (завантажити в Систему) такий договір/тощо.
Тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично електроною системою закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формулою
PP = P/(1 + F1/PV), де:
PP - приведена ціна;
P - ціна;
F1 - питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником (у разі їх встановлення);
PV - питома вага критерію «ціна».
Питома вага критерію ціна (PV) становить 100%.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись електронною банківською гарантією у розмірі до 0,5 % від очікуваної вартоісті, а саме: 200 000,00 грн. (двісті тисяч гривень 00 коп.), що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції.
Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639 та Наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 року: має бути із безвідкличним зобов’язанням банку відшкодувати суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів за письмовою вимогою Замовника на рахунок: р/р: UA 848201720355109002001009854 Державна казначейська служба України м. Київ МФО 820172.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції.
В разі продовження терміну дії тендерної пропозиції, дія забезпечення тендерної пропозиції повинна бути подовженою Учасником на відповідний термін.
Банківська установа, що надає Учаснику банківську гарантію, має бути не внесена до переліку банків з тимчасовою адміністрацією у стадії ліквідації.
Гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Департамент будівництва, містобудування і архітектури Полтавської обласної державної адміністрації, 36014, Україна, м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1, код ЄДРПОУ 04013991 (далі – Бенефіціара) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації.
Разом із банківською гарантією до електронної системи публічних закупівель надаються у електронному форматі копія ліцензії, виданої банку (або витяг з державного реєстру банків про видачу банківської ліцензії) та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком.
Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні та скасуванні торгів. Серед обов’язкового переліку документів, обов’язок подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. При цьому, документи, що стосуються проведення закупівлі (оголошення, протоколи тощо), надаються Гаранту в копіях, що засвідчуються Бенефіціаром.
Умови наданої гарантії мають передбачати те, що одержана вимога (повідомлення) Бенефіціара, що надсилається, є достатньою умовою для банку-гаранта сплатити кошти Бенефіціару за гарантією, якщо така вимога (повідомлення) та документи, обумовлені в гарантії, відповідатимуть умовам, які містяться в наданій гарантії, а також отримані протягом строку дії гарантії і способом, зазначеним у гарантії. У випадку, якщо зміст банківської гарантії містить посилання на договір/тощо учасник повинен надати (завантажити в Систему) такий договір/тощо.
Тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично електроною системою закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формулою
PP = P/(1 + F1/PV), де:
PP - приведена ціна;
P - ціна;
F1 - питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником (у разі їх встановлення);
PV - питома вага критерію «ціна».
Питома вага критерію ціна (PV) становить 100%.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво дошкільного навчального закладу по вул. Героїв Крут, 14 в с. Великі Сорочинці Миргородського району Полтавської обл. Коригування (код ДК 021:2015:45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37645, Україна, Полтавська область, с. Великі Сорочинці, Миргородський район, вул. Героїв Крут, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2023
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», ураховуючи норми, визначені Постановою Кабінету Міністрів України № 641 від 22.07.2020 та зміни, внесені до неї Постановою Кабінету Міністрів України № 97 від 08.02.2021, Замовник, за рішенням головного розпорядника бюджетних коштів, після підписання Договору має право перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, у випадку фінансування за рахунок державних і змішаних капітальних вкладень та до 100 % у випадку фінансування за рахунок місцевого бюджету (з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2020 р. №1198). Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс і надати Замовнику звіт про виконані роботи протягом 3 (трьох) місяців, а невикористані кошти повернути Замовнику. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться після виконання робіт за Договором протягом 180-календарних днів з моменту підписання форми КБ-3 та форми КБ-2в, що обраховуються виходячи із фактичних обсягів виконаних робіт, норм витрат трудових та матеріальних ресурсів і обґрунтованих цін та тарифів. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 січня 2022 17:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 січня 2022 17:02 |
ТД ДНЗ В Сорочинці.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікація
Дата подання: 20 січня 2022 14:22
Дата відповіді: 25 січня 2022 15:20
1. Згідно ТД додаток 2 п. 2 вимагається підтвердити, що працівники (мінімум 1) пройшли відповідне навчання та мають допуск до виконання робіт з дугового зварювання середньої складності деталей, вузлів, конструкцій і трубопроводів у всіх просторових положеннях. Чи може бути таким підтвердженням посвідчення про право виконання робіт з підвищеною небезпекою та свідоцтво про присвоення кваліфікаційного рівня з робітничих професій -електрозварник 4-го розряду (посадові обов'язки - дугове, плазмове і газове зварювання зварювання середньої складності деталей, вузлів, конструкцій і трубопроводів у всіх просторових положеннях зварного шва) .?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Так, зазначене Вами посвідчення може бути підтвердженням вказаної вимоги.
Так, зазначене Вами посвідчення може бути підтвердженням вказаної вимоги.
Інша інформація
Дата подання: 20 січня 2022 14:27
Дата відповіді: 25 січня 2022 15:22
ЗгідноТД част. V розділ 3 (інша інформація) зазначається, що "Транспортні витрати на доставку матеріалів будуть компенсуватися тільки в межах міста Полтава". Будівництво виконується по вул. Героїв Крут, 14 в с. Великі Сорочинці Миргородського району . Полтавської обл. Просимо уточнити вимогу
Відповідь: Шановний Учасник!
Зазначене положення Тендерної документації встановлене з урахуванням нормативно-правової бази, на підставі якої діє Замовник, у тому числі щодо компенсації транспортних витрат різного характеру, які виникають із взаємодії Замовника з підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності у ході виникнення транспортних витрат, що можуть бути компенсовані, ураховуючи, у тому числі, територіальну юрисдикцію Замовника та профільні нормативно-правові акти, що регулюють питання транспортних витрат, які можуть бути компенсовані органами державної влади або органами місцевого самоврядування.
Зазначене положення Тендерної документації встановлене з урахуванням нормативно-правової бази, на підставі якої діє Замовник, у тому числі щодо компенсації транспортних витрат різного характеру, які виникають із взаємодії Замовника з підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності у ході виникнення транспортних витрат, що можуть бути компенсовані, ураховуючи, у тому числі, територіальну юрисдикцію Замовника та профільні нормативно-правові акти, що регулюють питання транспортних витрат, які можуть бути компенсовані органами державної влади або органами місцевого самоврядування.
Інформація про субпідрядників
Дата подання: 20 січня 2022 14:38
Дата відповіді: 25 січня 2022 15:23
1. Чи обовязково надавати інформацію про залучення субпідрядників в обсязі менше 20%, якщо вони будуть виконувати роботи, на які відсутні ліцезії у Учасника?
2. Які саме документи, крім оговорених в част. ІІ розд. 7(інформація про субпідрядника) треба надати згідно вимог ТД част. ІІ розд. 5(кваліфікаційні критерії...) "У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників, в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю робіт, повинен надати підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до абзаца два частини третьої статті 16 цього Закону, та документальне підтвердження відсутності підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону, які замовник не може перевірити самостійно. " Які саме підстави Замовник не може перевірити самостійно та які підтвердження повинен надати Учасник про субпідрядника відповідності субпідрядника кваліфікаційним критеріям відповідно до абзаца два частини третьої статті 16 цього Закону, крім указаних в част. ІІ розд. 7№
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
1. Пунктом 5 частини 3 «Інша інформація» Розділу V «Розгляд, оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця» встановлено вимогу, зокрема, щодо надання учасником у складі пропозиції сканованого оригіналу або копії ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, клас наслідків (відповідальності) – СС2 з додатком/додатками, що є чинною не менш, ніж на строк виконання робіт з інформаційною довідкою Учасника, яка повинна містити посилання на джерело в якому Замовник може пересвідчитися у чинності такої ліцензії. У разі відсутності в складі пропозиції учасника зазначеного документу, Замовника має право відхилити таку пропозицію, згідно абзацу 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». У разі, якщо якщо учасник планує залучити субпідрядника до видів робіт, що не перераховані у власній ліцензії Учасника, та в обсязі, що є меншим, ніж 20% від вартості договору, обов’язковим є зазначення такої інформації Учасником у складі пропозиції, разом із наданням сканованого оригіналу або копії ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів субпідрядника з додатком (-ами), що є чинною не менше, ніж весь термін виконання робіт.
2. Зазначена вимога стосується підстав, визначених ч. 1 ст. 17 Закону, що для отримання документального підтвердження, встановленого Замовником, потребують особистого звернення учасника до відповідних установ, які можуть надати відповідне документальне підтвердження лише за зверненням учасника (як юридичної особи (у т.ч. ФО-П).
1. Пунктом 5 частини 3 «Інша інформація» Розділу V «Розгляд, оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця» встановлено вимогу, зокрема, щодо надання учасником у складі пропозиції сканованого оригіналу або копії ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, клас наслідків (відповідальності) – СС2 з додатком/додатками, що є чинною не менш, ніж на строк виконання робіт з інформаційною довідкою Учасника, яка повинна містити посилання на джерело в якому Замовник може пересвідчитися у чинності такої ліцензії. У разі відсутності в складі пропозиції учасника зазначеного документу, Замовника має право відхилити таку пропозицію, згідно абзацу 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». У разі, якщо якщо учасник планує залучити субпідрядника до видів робіт, що не перераховані у власній ліцензії Учасника, та в обсязі, що є меншим, ніж 20% від вартості договору, обов’язковим є зазначення такої інформації Учасником у складі пропозиції, разом із наданням сканованого оригіналу або копії ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів субпідрядника з додатком (-ами), що є чинною не менше, ніж весь термін виконання робіт.
2. Зазначена вимога стосується підстав, визначених ч. 1 ст. 17 Закону, що для отримання документального підтвердження, встановленого Замовником, потребують особистого звернення учасника до відповідних установ, які можуть надати відповідне документальне підтвердження лише за зверненням учасника (як юридичної особи (у т.ч. ФО-П).
Договірна ціна
Дата подання: 20 січня 2022 14:43
Дата відповіді: 25 січня 2022 15:23
Чи надавати Уча снику у складі тендерної пропозиції договірну ціну, локальні кошториси, відомість ресурсів та інші розрахунки до договірної ціни?
Відповідь: Шановний Учасник!
Тендерна документація не містить зазначених Вами вимог.
Тендерна документація не містить зазначених Вами вимог.
Надання документів
Дата подання: 21 січня 2022 09:03
Дата відповіді: 25 січня 2022 15:24
Чи можно надавати сканкопіі завірених копій документів якщо у ТД вимагається сканкопії докуметів, просто надання документів та інше і не зазначено вираз"оригінал" , а тільки "сканкопія" ?
Відповідь: Шановний учасник!
Згідно п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.»), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що безпосередньо складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного учасником, в тому числі: на фірмовому бланку учасника (у разі наявності) з вихідним номером та датою, за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника та відбитком печатки (у разі наявності). Документи, які складаються у програмних комплексах, можуть надаватися без фірмового бланку учасника та без зазначення номеру, дати документи. У випадку, якщо цією документацією передбачається надання учасником копії документа, це означає, що повинна бути надана копія цього документу завірена відповідно до норм чинного законодавства. У всіх інших випадках вимагається сканований оригінал документу (у разі відсутності оригінала допускаєься надання сканованої належним чином завіреної копії документа).
Ураховуючи вищевикладене, Учасники можуть надавати скан-копії завірених належним чином копій документів.
Згідно п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.»), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що безпосередньо складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного учасником, в тому числі: на фірмовому бланку учасника (у разі наявності) з вихідним номером та датою, за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника та відбитком печатки (у разі наявності). Документи, які складаються у програмних комплексах, можуть надаватися без фірмового бланку учасника та без зазначення номеру, дати документи. У випадку, якщо цією документацією передбачається надання учасником копії документа, це означає, що повинна бути надана копія цього документу завірена відповідно до норм чинного законодавства. У всіх інших випадках вимагається сканований оригінал документу (у разі відсутності оригінала допускаєься надання сканованої належним чином завіреної копії документа).
Ураховуючи вищевикладене, Учасники можуть надавати скан-копії завірених належним чином копій документів.
Кваліфікація
Дата подання: 21 січня 2022 14:00
Дата відповіді: 25 січня 2022 15:25
Чи можно працівників субпідрядників вважати такими, що входять до мінімально-необхідного переліку та кількості працівників для виконання робіт, яку Учасник обов’язково включає до форми?
Відповідь: Шановний Учасник!
Згідно абзацу 2 частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні Закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Разом з тим, вимога щодо надання у складі пропозиції Учасником документів, визначених частиною 2 Додатку 2 до тендерної документації поширюється у тому числі на працівників, що будуть залучені субпідрядною організацією.
Згідно абзацу 2 частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні Закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Разом з тим, вимога щодо надання у складі пропозиції Учасником документів, визначених частиною 2 Додатку 2 до тендерної документації поширюється у тому числі на працівників, що будуть залучені субпідрядною організацією.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 лютого 2022 14:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ТРАНСІНТЕРБУД" |
42 011 163,94
UAH з ПДВ
|
42 011 163,94
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕЙКОР" |
43 410 172,45
UAH з ПДВ
|
43 192 672,45
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НВП «ТЕРМОТЕХ» |
43 498 000,00
UAH з ПДВ
|
43 498 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ТРАНСІНТЕРБУД" #32174830 |
Відхилено |
42 011 163,94
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2022 13:06
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕЙКОР" #39798952 |
Відхилено |
43 192 672,45
UAH з ПДВ
|
09 березня 2022 15:43
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НВП «ТЕРМОТЕХ» #32460890 |
Відхилено |
43 498 000,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2022 10:34
|
Інформація про відміну
Дата відміни
11 березня 2022 10:34
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі