Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з вивезення, розміщення та захоронення твердих побутових відходів
Очікувана вартість
171 181,00 UAH
UA-2022-01-17-006946-a b34a0b225a9343c7bfd12117cb1d755a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анжеліка Чечоткіна

+380544853191 anch96@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Роменської міської ради Сумської області
Код ЄДРПОУ: 02147919
Вебсайт: http://voromny.org.ua/
Місцезнаходження: 42000, Україна , Сумська обл., місто РОМНИ, вулиця Соборна, буд. 41
Контактна особа: Анжеліка Чечоткіна
+380544853191
anch96@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2022 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2022 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 січня 2022 12:00
Очікувана вартість: 171 181,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 855,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1065 метри кубічні
Послуги з вивезення, розміщення та захоронення твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету. Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України, шляхом оплати Замовником акту здачі-приймання наданих послуг протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі, на свій реєстраційний рахунок. Виникнення платіжних зобов’язань за цим Договором, виключно при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетного асигнування). Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 січня 2022 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2022 16:05
Оголошення ТПВ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 січня 2022 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Комбінат комунальних підприємств" Роменської міської ради 161 219,70
UAH з ПДВ
161 219,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 січня 2022 09:43
Електронний підпис
26 січня 2022 09:41
Електронний підпис
26 січня 2022 09:39
Пропозиція.PDF
26 січня 2022 09:39
проєкт договору.PDF
26 січня 2022 09:39
рішення по тарифам.pdf
26 січня 2022 09:39
аналогічний договір.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Комбінат комунальних підприємств" Роменської міської ради

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Комбінат комунальних підприємств" Роменської міської ради
#03352857
Переможець 161 219,70
UAH з ПДВ
26 січня 2022 15:08

Документи

26 січня 2022 15:08
Електронний підпис
26 січня 2022 15:08
Протокол 20.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 січня 2022 15:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Комбінат комунальних підприємств" Роменської міської ради
#03352857
161 219,70
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 січня 2022 15:08
Електронний підпис
26 січня 2022 15:08
Протокол 20.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2023 09:41
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2022 09:02
ДУ 2 ДОГ 43-Т.PDF зміни до договору
06 травня 2022 09:01
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2022 10:09
ДУ 1 ДОГ 43-Т.PDF зміни до договору
28 січня 2022 10:05
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 16:45
ДОГ 43-Т.PDF укладений
27 січня 2022 16:45

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з вивезення, розміщення та захоронення твердих побутових відходів 1065 метри кубічні 151,38
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до Договору і викласти в наступній редакції: Додаток № 1 до Договору № 43-Т від 27 січня 2022 року (додається) "Дислокація закладів освіти, які підлягають послугам з вивезення, розміщення та захоронення твердих побутових відходів на 2022 рік" викласти в редакції до цієї додаткової угоди, яка буде її невід'ємною частиною.
Номер договору про закупівлю: 43-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились внести зміни до Договору і викласти в наступній редакції: Додаток № 1 до Договору № 43-Т від 27 січня 2022 року (додається) «Дислокація закладів освіти, які підлягають послугам з вивезення, розміщення та захоронення твердих побутових відходів на 2022 рік» викласти в редакції до цієї додаткової угоди, яка буде її невід’ємною частиною.
Номер договору про закупівлю: 43-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з вивезення, розміщення та захоронення твердих побутових відходів 1065 метри кубічні 151,38
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 155 104,10
UAH (в тому числі ПДВ 25 850,68 UAH)