Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Будівництво закладу загальної середньої освіти з дошкільним підрозділом по вул. Центральна, 24 в с. Колки Сарненського району Рівненської області»
Очікувана вартість
1 495 000,00 UAH
UA-2022-01-17-004999-a 410660dfa9db4e1daacdf79842c686d4
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іванна Перепелиця

+380968705998 osvita.dubr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДУБРОВИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44153430
Місцезнаходження: 34100, Україна , Рівненська обл., місто Дубровиця, вул. Поштова, буд. 11
Контактна особа: Іванна Перепелиця
+380968705998
osvita.dubr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2022 14:26
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2022 00:05
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2022 00:00
Очікувана вартість: 1 495 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 475,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вид надання забезпечення пропозиції: електронна страхова гарантія. Розмір забезпечення пропозиції: 7 475,00 грн. (0,5 % очікуваної вартості закупівлі). Строк дії забезпечення пропозиції: протягом дії пропозиції. Учасник надає страхову гарантію, у вигляді електронного файлу в форматі PDF з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта, у розширенні p7s через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП для можливості перевірки такого підпису. За умови, що надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління) - надати довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій особі з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління) у розширенні p7s через електронну систему закупівель. У гарантії обов’язково зазначається, що вона є безвідкличною та безумовною та підтверджувати дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником оголошення про проведення спрощеної закупівлі, відповідно до вимог «Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції», з обов’язковим посиланням на id закупівлі на порталі prozorro.gov.ua. Страхова гарантія повинна передбачати гарантоване погодження продовження строку дії забезпечення пропозиції, у випадку, якщо замовник вимагатиме від учасників продовження строку дії пропозицій, в порядку передбаченому чинним законодавством. Учасник торгів під час подання пропозиції, надання забезпечення пропозиції надає в електронному вигляді через електронну систему закупівель свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ, ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків Нацкомфінпослуг (або інформацію від фінансової установи з посиланням на офіційний сайт Нацкомфінпослуг, що підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність), задля підтвердження права гарантування страхового фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі, відповідно до Закону України «Про страхування», Правил добровільного страхування фінансових ризиків затверджених Національною комісією, Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів), внутрішні правила надання фінансових послуг, відповідно до виду добровільного страхування, затверджені фінансовою установою та зареєстровані Нацкомфінпослуг, що підтверджують обов’язок відшкодовувати страхові ризики внаслідок невиконання (неналежного виконання) Страхувальником вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі, відповідно до яких укладаються договори добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Зокрема, гарантія повинна містити такі реквізити: назву документа – «Страхова гарантія»; номер, дату та місце складання; повна назва, код ЄДРПОУ, юридична та фактична адреса принципала (страхувальника), (для принципала (страхувальника) фізичної особи, в т.ч. фізичної особи-підприємця - прізвище, ім’я та по батькові, ідентифікаційний номер (РНОКПП), інформація про адресу реєстрації місця проживання, банківські реквізити; суму гарантії (страхова сума) цифрами та словами, назву валюти, в якій надається гарантія, словами; посилання на предмет закупівлі стосовно якого проводиться закупівля у відповідності до оголошення про закупівлю, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії; повну назву бенефіціара (вигодонабувача), код ЄДРПОУ, юридична адреса; назву гаранта (страховика), код ЄДРПОУ, юридична адреса; термін (строк) дії гарантії (період дії страхового захисту); умови, за яких надається право вимагати платіж (страхові ризики); у гарантії обов’язково зазначається що принципал (страхувальник) ознайомлений з умовами гарантії; порядок та умови виплати страхового відшкодування. Страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на беніфеціара не можуть покладатись будь-які витрати пов’язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення пропозиції, виплата не може перевищувати триденний термін, про що зазначити в гарантії. Положення гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», Правилам добровільного страхування фінансових ризиків затверджених Національною комісією, Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів), Правилам надання фінансових послуг, затверджені фінансовою установою для даного виду добровільного страхування, що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії. Учасник повинен документально підтвердити проведення оплати банківською установою за договором добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі та надати договір добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання Страхувальником вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Положення Договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі не можуть містити умов, що суперечать тексту гарантії, будь-яким чином обмежують права бенефіціара. Всі витрати, пов’язані з поданням забезпечення цінової пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. Повернення чи неповернення забезпечення пропозиції здійснюється в порядку ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 7475 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Будівництво закладу загальної середньої освіти з дошкільним підрозділом по вул. Центральна, 24 в с. Колки Сарненського району Рівненської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид надання забезпечення пропозиції: електронна страхова гарантія. Розмір забезпечення пропозиції: 7 475,00 грн. (0,5 % очікуваної вартості закупівлі). Строк дії забезпечення пропозиції: протягом дії пропозиції. Учасник надає страхову гарантію, у вигляді електронного файлу в форматі PDF з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта, у розширенні p7s через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП для можливості перевірки такого підпису. За умови, що надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління) - надати довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій особі з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління) у розширенні p7s через електронну систему закупівель. У гарантії обов’язково зазначається, що вона є безвідкличною та безумовною та підтверджувати дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником оголошення про проведення спрощеної закупівлі, відповідно до вимог «Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції», з обов’язковим посиланням на id закупівлі на порталі prozorro.gov.ua. Страхова гарантія повинна передбачати гарантоване погодження продовження строку дії забезпечення пропозиції, у випадку, якщо замовник вимагатиме від учасників продовження строку дії пропозицій, в порядку передбаченому чинним законодавством. Учасник торгів під час подання пропозиції, надання забезпечення пропозиції надає в електронному вигляді через електронну систему закупівель свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ, ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків Нацкомфінпослуг (або інформацію від фінансової установи з посиланням на офіційний сайт Нацкомфінпослуг, що підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність), задля підтвердження права гарантування страхового фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі, відповідно до Закону України «Про страхування», Правил добровільного страхування фінансових ризиків затверджених Національною комісією, Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів), внутрішні правила надання фінансових послуг, відповідно до виду добровільного страхування, затверджені фінансовою установою та зареєстровані Нацкомфінпослуг, що підтверджують обов’язок відшкодовувати страхові ризики внаслідок невиконання (неналежного виконання) Страхувальником вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі, відповідно до яких укладаються договори добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Зокрема, гарантія повинна містити такі реквізити: назву документа – «Страхова гарантія»; номер, дату та місце складання; повна назва, код ЄДРПОУ, юридична та фактична адреса принципала (страхувальника), (для принципала (страхувальника) фізичної особи, в т.ч. фізичної особи-підприємця - прізвище, ім’я та по батькові, ідентифікаційний номер (РНОКПП), інформація про адресу реєстрації місця проживання, банківські реквізити; суму гарантії (страхова сума) цифрами та словами, назву валюти, в якій надається гарантія, словами; посилання на предмет закупівлі стосовно якого проводиться закупівля у відповідності до оголошення про закупівлю, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії; повну назву бенефіціара (вигодонабувача), код ЄДРПОУ, юридична адреса; назву гаранта (страховика), код ЄДРПОУ, юридична адреса; термін (строк) дії гарантії (період дії страхового захисту); умови, за яких надається право вимагати платіж (страхові ризики); у гарантії обов’язково зазначається що принципал (страхувальник) ознайомлений з умовами гарантії; порядок та умови виплати страхового відшкодування. Страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на беніфеціара не можуть покладатись будь-які витрати пов’язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення пропозиції, виплата не може перевищувати триденний термін, про що зазначити в гарантії. Положення гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», Правилам добровільного страхування фінансових ризиків затверджених Національною комісією, Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів), Правилам надання фінансових послуг, затверджені фінансовою установою для даного виду добровільного страхування, що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії. Учасник повинен документально підтвердити проведення оплати банківською установою за договором добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі та надати договір добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання Страхувальником вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Положення Договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі не можуть містити умов, що суперечать тексту гарантії, будь-яким чином обмежують права бенефіціара. Всі витрати, пов’язані з поданням забезпечення цінової пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. Повернення чи неповернення забезпечення пропозиції здійснюється в порядку ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі».

Сума забезпечення: 7475 UAH
Форма підтвердження: документ
19 січня 2022 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2022 17:14
Оголошення. Нова редакція_doc.doc
17 січня 2022 14:26
Завдання на проектування.doc
17 січня 2022 14:26
Протокол застосування спрощеної процедури (1).docx
19 січня 2022 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2022 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2022 17:14
Оголошення. Нова редакція_doc.doc
17 січня 2022 14:26
Оголошення.docx (1).docx.doc
17 січня 2022 14:26
Завдання на проектування.doc
17 січня 2022 14:26
Протокол застосування спрощеної процедури (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Предмет аналогічного договору
Дата подання: 18 січня 2022 17:41
Дата відповіді: 19 січня 2022 14:44
Згідно розділу п. 4.2 Розділ 4 «Інструкція з підготовки пропозицій». Примітка: аналогічним у розумінні цієї документації є договір виконання робіт/надання послуг з розробки проектно-кошторисної документації/ коригування проектно-кошторисної документації на будівництво закладів освіти виконаний у 2019-2021 роках. В той самий час відповідно до Розділ №3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Додатку №3 Аналогічним у розумінні цієї документації є договір виконання робіт/надання послуг з розробки проектно-кошторисної документації на будівництво будівлі соціальної інфраструктури виконаний у 2019-2021 роках, предмет якого визначений згідно 4 знаку за кодом CPV за ДК 021:2015. У таблицю вноситься інформація про досвід виконання аналогічного договору, терміном давності не більше 2-х років. Просимо конкретно визначити що саме Замовник має на увазі під аналогічним? Внесіть зміни в оголошення, та приведіть її положення у відповідність один з одним.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Будуть внесені відповідні зміни.
МТБ
Дата подання: 18 січня 2022 17:44
Дата відповіді: 19 січня 2022 15:14
Додаток 3 оголошення встановлює вимогу щодо наявності в учасника автомобілю. Просимо надати замовника перелік конкретних робіт відповідно до завдання на проектування, які передбачають використання власного автомобіля Учасника. Та обгрунтуванти необхідність наявності авто?
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Будуть внесені відповідні зміни.
Працівники
Дата подання: 19 січня 2022 15:47
Дата відповіді: 20 січня 2022 15:03
Просимо надати пояснення щодо працівників. Документація передбачає надання інформації про наявнітсь сертифікованого інженера – проектувальника у частині проектування доріг. Просимо обгрунтувати яку роботу має виконувати даний працівник враховуючи, що предмет закупівлі Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Будівництво закладу загальної середньої освіти з дошкільним підрозділом по вул. Центральна, 24 в с. Колки Сарненського району Рівненської області»?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за запитання, надаємо наступну відповідь. Згідно п.15.3.1 ДБН Б.2.2-12:2019 під час проектування проїздів необхідно забезпечувати можливість проїзду пожежних автомобілів до громадських будинків. Для пожежних автомобілів слід передбачати проїзди певної ширини, конструкції дорожнього одягу яких повинні бути розраховані на відповідні навантаження від пожежного автомобіля.
АС-4ПИР
Дата подання: 20 січня 2022 14:16
Дата відповіді: 20 січня 2022 18:37
Просимо розяснити для чого в тендерному завдані прописано як вимогу використання програми АС-4ПИР ? Дана програма призначенна для автоматичного визначення вартості проетних робіт. Так як вартість робіт можна визачити без даної програми за невеликий проміжок часу і верхня межа вартості даного проекту вже визначена, просимо зняти вимогу для використання даної програми. Вважаємо вимогу дискримінаційною та спонукаючою до придбання даної програми. Вартість проектних робіт і так буде уточнюватись під час проведення комплексної експертизи проекту і основним методом визначення проектних робіт буде застосування відсоткових показників вартості проектних робіт до розрахункової бази. Дайний метод розрахунку можна виконати і без застосування автоматизованих програм, та й іншими програмами типу АВК-5 чи аналоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! За результатами розгляду Вашого питання надаємо наступну відповідь:
Так, згідно ч.3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація яку замовник вважає за необхідне включити виходячи зі специфіки предмету закупівлі. Відповідно замовником прийнято рішеннявиходячи зі специфіки предмету закупівлі, про наявність в Учасників закупівлі ліцензійної програми для розрахунку кошторисів вартості проектно-вишукувальних робіт типу АС-4ПИР або іншого аналогічного програмного комплексу.
Щодо сертифікації
Дата подання: 20 січня 2022 16:30
Дата відповіді: 20 січня 2022 18:38
Шановний Замовник, п. 8.4. Розділу 8 «Інша інформація» Оголошення зазначено наступне: З метою підтвердження відповідності якості робіт Учасник у складі пропозиції має надати чинний сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно діяльності у сфері архітектури та діяльності у сфері інжинірингу відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, а також чинний сертифікат на систему екологічного управління Учасника стосовно діяльності у сфері архітектури, інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах відповідає ДСТУ ISO14001:2015, який , виданим відповідним органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) про що надати у складі пропозиції оригінал або належним чином завірену копію атестата про акредитацію відповідного ОС (ООВ). Зазначена вище сертифікація не є обов’язковою відповідно до чинного законодавства України. Дані ISO сертифікати отримуються підприємствами добровільно. Відповідно Замовник не має жодного права вимагати від Учасника даний документ, оскільки це не передбачено жодними нормативним актом у даній сфері. Просимо внести відповідні зміни до Оголошення та виключити дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Вимога не підлягає задоволенню з таких підстав:
Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому ЗамовниквимагаєвідУчасниківнаданняСертифікатусистемиуправлінняякістю ДСТУ ISO 9001:2015 та Сертифікат на систему екологічногоуправлінняУчасникастосовнодіяльності у сферіархітектури, інжинірингу, геології та геодезії, наданняпослугтехнічногоконсультування в цих сферах відповідає ДСТУ ISO14001:2015 стосовно предмета закупівлі, котрий підтверджує відповідність Учасника вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується п. 01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємствасертифікату на систему менеджменту якості та сертифікату на систему екологічногоуправліннявідповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможністьпідприємстванадаватипослуги у відповідності з вимогамидіючої нормативно-правовоїдокументації і не міститьжоднихдискримінаційнихелементів.

Попередні роботи
Дата подання: 20 січня 2022 17:01
Дата відповіді: 20 січня 2022 18:39
Учасники, у складі пропозиції мають надати розроблені попередні концептуальні архітектурні пропозиції (форескізи). Зазначена вимога є дискримінаційною, обмежує конкуренцію потенціних Учасників Окрім цього дана робота надається Замовнику безкоштовно! Зазначене порушує норми чинного законодавства не обгрунтована та покликана зменшити коло Учасників які можуть прийняти участь в закупівлі!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Вимога не підлягає задоволенню з таких підстав:
На Ваші твердження щодо зменшення кола учасників спрощеної закупівлі, у зв’язку з розробленням попередніх концептуальних архітектурних пропозицій (форескізів), базуються лише на припущеннях, оскільки всім Учасникам даної закупівлі надано одинакові можливості щодо підготовки пропозиції згідно умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі.Додатково повідомляємо, що Замовник самостійно визначає умови та порядок проведення спрощеної закупівлі, в тому числі самостійно приймає рішення щодо виставлення умов Учасникам. Замовник вважає за необхідне до завершення процедури по закупівлі та перед укладенням договору вжити всіх дій для розкриття всієї об’єктивної та необхідної інформації для всіх потенційних Учасників для спроможності потенційному переможцю виконати в повному об’ємі всі роботи та у строки визначені Замовником
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ ФОРЕСТАЛ СЕРВІС 1 489 579,00
UAH з ПДВ
1 489 579,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

27 січня 2022 16:53
Електронний підпис
27 січня 2022 16:48
3 Довідка обладнання.pdf
27 січня 2022 16:48
2 Форма пропозиція.pdf
27 січня 2022 16:48
4 Довідка працівники.pdf
27 січня 2022 16:48
Страхова гарантія.rar
27 січня 2022 16:48
Кошторис.pdf
27 січня 2022 16:48
1.2 Виписка з ЄДРЮО.pdf
27 січня 2022 16:48
Форескізи.pdf
27 січня 2022 16:48
00 акт огляду.pdf
27 січня 2022 16:48
12 Проєкт договору.pdf
27 січня 2022 16:48
06 Технічне завдання.pdf
27 січня 2022 16:48
4.2 Штатний розпис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФОРЕСТАЛ СЕРВІС

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФОРЕСТАЛ СЕРВІС
#37832226
Очікує рішення 1 489 579,00
UAH з ПДВ
28 січня 2022 00:00

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 04 лютого 2022 15:53
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Закупівлю «Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Будівництво закладу загальної середньої освіти з дошкільним підрозділом по вул. Центральна, 24 в с. Колки Сарненського району Рівненської області» відмінено згідно з п 3. ч.17 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки кошторисом не передбачено фінансування вказаної закупівлі в сумі, яка склалася в результаті проведення спрощеної закупівлі.
Документи:
04 лютого 2022 15:53
Електронний підпис
04 лютого 2022 15:51
Протокол відміни закупівлі..docx