Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Заправка картриджів, ремонт орг. техніки)
Очікувана вартість
2 210,00 UAH
UA-2022-01-17-004189-a 6c912f09ebad428aa9d9dde12703dce0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Демян

+380977884279 vladimir_de@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 січня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Спецсервіс-Кременчук" Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 32275620
Місцезнаходження: 39617, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Горького, 48/75
Контактна особа: Володимир Демян
+380977884279
vladimir_de@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Заправка картриджів, ремонт орг. техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Заправка картриджів, ремонт орг. техніки. Загальна кількість Послуг за Договором, Сторонами не обмежується та визначається на підставі фактичного обсягу наданих Послуг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39617, Україна, Полтавська область, Кременчук, вул. Горького, 48/75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

17 січня 2022 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
БАРДІН АНДРІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ
#2508702297
Переможець 2 210,00
UAH
17 січня 2022 13:41

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 13:42
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 13:42

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Заправка картриджів, ремонт орг. техніки. Загальна кількість Послуг за Договором, Сторонами не обмежується та визначається на підставі фактичного обсягу наданих Послуг. 1 лот 2 210,00
UAH