Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 15840000-8 Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (Какао-порошок фасований)
Очікувана вартість
7 253,40 UAH
UA-2022-01-17-003677-a 55d65be30d3d44d498e83f0945ec8aa1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Піскун

+380682923558 zakupivli.trada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 січня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТУПИЧІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04415235
Вебсайт: https://tupychiv-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 15150, Україна , Чернігівська обл., Чернігівський район, село Тупичів, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 75
Контактна особа: Марина Піскун
+380682923558
zakupivli.trada@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби


згідно специфікації та умов Договору про закупівлю.
Місце поставки товару: пункт 6.2 Договору про закупівлю № 192 від 14.01.2022 (заклади освіти, що підпорядковані Тупичівській сільській раді)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
385 пачок
какао-порошок фасований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15841300-8 — Какао-порошок непідсолоджений

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються шляхом поетапної оплати Покупцем Товару по факту його поставки після пред'явлення Постачальником документів (оформлених відповідно до чинного законодавства України): - рахунку; -накладних. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій поточний рахунок та/або можливості здійснити платежі. У разі затримки бюджетного фінансування та /або затримки здійснення платежів не з вини Покупця, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

17 січня 2022 13:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БАЗИС"
#14231737
Переможець 7 253,40
UAH з ПДВ
17 січня 2022 13:10

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 13:22
Договір №192 від 14.01.2022_какао.pdf укладений
17 січня 2022 13:12