Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді і спорту виконавчого комітету Перемишлянської міської ради Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 43909811 |
Місцезнаходження: | 81200, Україна , Львівська обл., місто Перемишляни, вул. Привокзальна, 4 |
Контактна особа: |
Костів Олександра Ярославівна +380326321260 lesyazhulynska@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2022 20:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 31 січня 2022 15:45 |
Очікувана вартість: | 3 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 січня 2022 21:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 січня 2022 21:16 |
Меню роздаткового пункту.docx | |
15 січня 2022 21:16 |
МЕНЮ їдальні.xls | |
15 січня 2022 21:16 |
ТД-Харчування.doc |
15 січня 2022 21:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
15 січня 2022 21:16 |
Меню роздаткового пункту.docx
|
||
15 січня 2022 21:16 |
МЕНЮ їдальні.xls
|
||
15 січня 2022 21:16 |
ТД-Харчування.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-13-000021 ● d6c98c7d154546fdad4d2f937ea84844
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 жовтня 2022 15:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.10.2022
№ 46-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 13.10.2022 №46-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2022-01-15-000361-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-17 17:45:02
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Послуги з організації шкільного харчування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-15-000361-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів).
Відповідно до частини 5 статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. Слід також зазначити, що в роз’ясненні Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 24.11.2020 року № 3304-04/69987-06 зазначено, що внесення змін до договору про закупівлю на підставі частини 5 статті 41 Закону має відбуватися шляхом укладення додаткової угоди, а також бути обґрунтованим та документально підтвердженим у спосіб, встановлений у договорі.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що відділом освіти, молоді і спорту виконавчого комітету Перемишлянської міської ради Львівської області додатковою угодою від 03.10.2022 року №2, збільшено ціну на послугу(послуги з організації шкільного харчування)
Враховуючи вищевикладене, обґрунтуйте причини внесення змін до істотних умов вищевказаного договору, шляхом укладання додаткової угоди від 03.10.2022 року №2
Пояснення та копії документів (за наявності) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-20 22:25:19
Відповідь
Повідомляємо, що ціна на харчування учнів затверджена, відповідно до рішення виконавчого комітету Перемишлянської міської ради.
Відповідно, до рішення рішення виконавчого комітету Перемишлянської міської ради, №195 від 28.09.2022 року, встановлено нові ціни на харчування учнів у шкільних їдальнях та буфетах. На виконання зазначеного рішення, по відділу освіти, молоді та спорту винесено наказ №95 від 03.10.2022 року, щодо затвердження нових цін на харчування.
Таким чином, на підставі вищезазначених документів, замовником було прийнято рішення, щодо внесення змін до договору на послуги з організації шкільного харчування, відповідно до п.7, ч.5, ст. 41 Закону, через, зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, так як зазначена ціна на харчування учнів, передбачена рішенням вищестоящого органу.
Підтверджуючі документи, долучено до відповіді.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформуємо, що в порядку наказу 1082, щодо оприлюднення інформації в системі закупівель, інформація оприлюднена в системі закупівель, в разі розбіжності із документами, що є оприлюднені - має визначальний характер. А отже, звертаємо увагу, що видом закупівлі є послуги. Також повідомляємо, що відповідно до умов договору, пункту щодо зміни ціни на 10% не передбачено, так як замовником закуповуються послуги. Зазначені зауваження буде враховано, під час проведення наступних процедур закупівель замовником.
2022-11-09 23:21:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2022 16:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Трач Степанія Василівна |
3 195 220,00
UAH з ПДВ
|
3 195 220,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ПЕТРИК МИХАЙЛО ПЕТРОВИЧ" |
3 269 460,00
UAH з ПДВ
|
3 269 460,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Паськевич Ірина Євгенівна |
3 298 500,00
UAH з ПДВ
|
3 298 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Трач Степанія Василівна #2301909309 |
Відхилено |
3 195 220,00
UAH з ПДВ
|
04 лютого 2022 19:27
|
ФОП "ПЕТРИК МИХАЙЛО ПЕТРОВИЧ" #2039312795 |
Переможець |
3 269 460,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2022 15:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2023 11:00
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2022 17:07
|
Додаткова угода 4.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2022 17:06
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2022 18:11
|
дод.угода.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2022 18:10
|
Електронний підпис | укладений |
06 жовтня 2022 22:34
|
Додаткова угода.PDF | зміни до договору |
06 жовтня 2022 22:26
|
Електронний підпис | укладений |
22 липня 2022 11:23
|
Додаткова угода.PDF | зміни до договору |
22 липня 2022 11:19
|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2022 21:38
|
Договір | укладений |
23 лютого 2022 21:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі та ціни договору |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 06 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...) |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення суми договору за згодою Сторін |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |