Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги
Очікувана вартість
85 000,00 UAH
UA-2022-01-14-007320-a 61885487aa7b4a338a2e3b713cc20a50
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Журавська Олена Григорівна

+380972528034 kroshka3403@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирська міська гімназія №3
Код ЄДРПОУ: 22058980
Місцезнаходження: 10012, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул.М.Грушевського,8
Контактна особа: Журавська Олена Григорівна
+380972528034
kroshka3403@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2022 21:58
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 січня 2022 00:00
Очікувана вартість: 85 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 425,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, вулиця Михайла Грушевського, будинок 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Здійснення оплати відбувається після фактичного надання послуг у 100% розмірі на підставі надісланих актів наданих послуг (актів виконаних робіт). Надання послуг підтверджуються складеним Сторонами актів наданих послуг(актів виконаних робіт). Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем акту надання послуг (акту виконаних робіт), відповідно до умов даного договору по мірі надходження відповідних коштів, протягом 30 календарних днів з дня підписання акту наданих послуг (акту виконаних робіт) з урахуванням вимог даного договору. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 січня 2022 22:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2022 21:59
Оголошення СЗ Охоронні послуги- -3.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 січня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БЕРКУТ-2012" 84 760,00
UAH з ПДВ
84 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 січня 2022 22:40
Електронний підпис
21 січня 2022 22:38
Виписка з ЄДР.pdf
21 січня 2022 22:38
Технічні вимоги.pdf
21 січня 2022 22:38
Калькуляція витрат.pdf
21 січня 2022 22:38
Баланс за 2020 рік.pdf
21 січня 2022 22:38
Довідка МТБ.pdf
21 січня 2022 22:38
Ліцензія .pdf
21 січня 2022 22:38
Статут ТОВ БЕРКУТ-2012.pdf
21 січня 2022 22:38
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БЕРКУТ-2012"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БЕРКУТ-2012"
#38373861
Переможець 84 760,00
UAH з ПДВ
31 січня 2022 16:22

Документи

31 січня 2022 16:22
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 січня 2022 16:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БЕРКУТ-2012"
#38373861
84 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 січня 2022 16:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2022 12:13
Електронний підпис укладений
13 грудня 2022 13:05
ДУ зменш 3 Беркут..pdf зміни до договору
13 грудня 2022 13:04
Електронний підпис укладений
04 листопада 2022 12:11
ДУ зменш Беркут.pdf зміни до договору
04 листопада 2022 12:10
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2022 14:56
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
25 жовтня 2022 21:31
Електронний підпис укладений
08 лютого 2022 10:50
Договір 5.pdf укладений
08 лютого 2022 10:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни рекзвізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 43 570,00
UAH