Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П.ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42789136 |
Місцезнаходження: | 10004, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Романа Шухевича, буд. 2-А |
Контактна особа: |
Світлана Миколаївна Маренич +380674112559 tmo2_alina@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2022 15:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 31 січня 2022 11:46 |
Очікувана вартість: | 1 990 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 січня 2022 15:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 січня 2022 15:29 |
ТД_14.01.22.docx | |
14 січня 2022 15:29 |
Додаток_3.docx | |
14 січня 2022 15:29 |
Додаток_4.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-01-000019 ● 3c9cb052f0094f58890707b7986142f8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 серпня 2022 18:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.08.2022
№ 20-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.08.2022 №20-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
11. UA-2022-01-14-005718-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-04 11:20:36
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Фармацевтична продукція» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-14-005718-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також, прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2) Відповідно до пункту 2 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економії, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 708, під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника.
Проведеним аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель PROZORRO встановлено, що Вами проведено процедури закупівель відкриті торги за одним кодом ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (оголошення про здійснення процедур закупівель відкритих торгів за ID: UA-2022-02-10-011825-b, UA-2022-02-09-003437-b, UA-2022-02-03-005023-b, UA-2022-02-01-008020-b, UA-2022-01-14-005718-a) загальною очікуваною вартістю 9 133 090,80 гривень.
У зв’язку з вищевикладеним постало питання, чому у 2022 році не проведено процедуру закупівель ВІДКРИТІ ТОРГИ З ПУБЛІКАЦІЄЮ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ по предмету «Лікарські засоби» (в тому числі закупівля лікарських засобів, яку здійснено за оголошенням ID: UA-2022-01-14-005718-a), враховуючи той факт, що сума очікуваної вартості за вказаними вище процедурами закупівель відкритих торгів по одному коду державного класифікатора перевищувала вартісну межу очікуваної вартості для товарів за якої в обов’язковому випадку проводиться процедура закупівлі відкриті торги з публікацією англійською мовою (133 тис. євро)?
3) Відповідно до частини 10 статті 3 Закону, забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом.
Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини 3 статті 10 цього Закону.
Разом з тим, відповідно до частини 3 статті 10 Закону, оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, у строки встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг – 133 000 євро; для робіт – 5 150 000 євро.
Чому здійснено поділ предмету закупівлі на частини та в подальшому придбано протягом січня-лютого 2022 року лікарські засоби (код за ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція) загальною сумою очікуваної вартості 9 133 090,80 грн. (оголошення про здійснення процедур закупівель відкритих торгів за ID: UA-2022-02-10-011825-b, UA-2022-02-09-003437-b, UA-2022-02-03-005023-b, UA-2022-02-01-008020-b, UA-2022-01-14-005718-a), без проведення процедури закупівлі відкриті торги з публікацією англійською мовою, та укладено договори про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг без проведення вказаної процедури?
Разом з тим, прошу надати копії документів (у разі їх наявності), які підтверджують наявність підстав, що обумовлюють поділ предмета закупівлі лікарські засоби на процедури закупівель відкриті торги без проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою.
У разі не надання вище вказаних документів, прошу надати пояснення щодо їх відсутності.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-09 11:46:29
Надання пояснень
1. Формування тендерної документації, а саме технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, необхідної кількості проводиться на підставі заявок, рапортів від завідуючих відділень, фармацевтів, керівників структурних підрозділів на придбання необхідних товарів з відповідними технічними, якісними, кількісними характеристиками, погоджених директором та з управлінням охорони здоров‘я, які погоджують проект договору (Копії рапортів додаються).
Очікувану вартість лікарських препаратів визначають згідно вимог, установлених постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2008 р. № 955 «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» (Офіційний вісник України, 2008 р., № 84, ст. 2825) - заклади і установи охорони здоров’я, що повністю або частково фінансуються з державного та місцевих бюджетів, закуповують лікарські засоби за цінами, які не перевищують рівня задекларованих змін оптово-відпускних цін з урахуванням податків та зборів та граничних постачальницько-збутових і торговельних (роздрібних) надбавок.
Очікувану вартість лабораторних реактивів розраховується шляхом використння цін з відкритих джерел (Інтернет), діючих договорів з урахуванням коефіцієнта інфляції, комерційних пропозицій постачальників.
Для полегшення обрахунку Постачальникам кроку пониження ціни при аукціоні, для уникнення арифметичних помилок при підрахунку цін, отримана очікувана вартість може бути заокруглена до цілих чисел, не більше, ніж на 1% від загальної обрахованої суми.
Комунальне підприємство Лікарня №2 ім. В.П.Павлусенка» Житомирської міської ради є одержувачем бюджетних коштів, тобто не має статусу бюджетної установи (Довідка додається). Тому не зобов‘язане розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів).
2. Відповідно до пункту 2 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економії, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 708, під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника. Також замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за міжнародною непатентованою назвою (далі — МНН) лікарського засобу, формою випуску, дозуванням, обсягом та/або місцем поставки лікарських засобів.
Водночас під час розміщення інформації, крім полів, визначених пунктом 12 Порядку № 1082, у випадках, зазначених у цьому пункті, додатково в окремих полях заповнюється інформація щодо міжнародної непатентованої назви лікарського засобу, у разі визначення предмета закупівлі — «лікарський засіб». Якщо предмет закупівлі містить два та більше лікарських засобів, замовником зазначається МНН кожного лікарського засобу.
Тому, у разі закупівлі лікарських засобів без поділу на лоти замовник визначає предмет закупівлі за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням МНН під час розміщення інформації в ЕСЗ.
Відповідно до Закону України «Про лікарські засоби» в законодавстві про лікарські засоби терміни вживаються у такому значенні:
лікарський засіб – будь-яка речовина або комбінація речовин (одного або декількох АФІ та допоміжних речовин), що має властивості та призначена для лікування або профілактики захворювань у людей, чи будь-яка речовина або комбінація речовин (одного або декількох АФІ та допоміжних речовин), яка може бути призначена для запобігання вагітності, відновлення, корекції чи зміни фізіологічних функцій у людини шляхом здійснення фармакологічної, імунологічної або метаболічної дії або для встановлення медичного діагнозу. Даний Закон має вичерпний перелік, що саме відноситься до лікарських засобів.
Також, відповідно до даного Закону всі лікарські засоби повинні бути включені до Державного реєстру лікарських засобів України – нормативний документ, який містить відомості про лікарські засоби, дозволені для виробництва і застосування в медичній практиці.
Згідно вимог даного Закону, лабораторні реактиви не є лікарськими засобами, вони не вносяться у Державний реєстр лікарських засобів України, вони не мають міжнародної непатентованої назви, тому, при визначенні предмета закупівлі їх код визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника і є окремим предметом закупівлі, тому очікувана вартість різних предметів закупівлі не додається.
Крім того, для здійснення діяльності з оптового продажу лікарських засобів обов‘язкова наявність відповідної Ліцензії у Учасника, для здійснення ж оптового продажу лабораторних реактивів не потрібна дана Ліцензія. Встановлення дискримінаційних вимог до Учасника, а саме вимога наявності Ліцензії на здійснення оптової торгівлі лікарськими засобами, при закупівлі лабораторних реактивів по коду: 33690000-3 - Лікарські засоби різні (33696500-0 - Лабораторні реактиви) є порушенням вимог Закону «Про публічні закупівлі».
3. Вказані предмети закупівлі були визначені, згідно Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економії, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 708, як різні предмети закупівля. Лабораторні реактиви не є лікарськими засобами (відповідь надана вище).
Згідно з частиною першою статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. При цьому відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі — товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Отже, замовники вносять інформацію про закупівлі до річного плану, обираючи при цьому за кожним предметом закупівлі один з видів закупівлі, визначений пунктом 5 частини другої статті 4 Закону, керуючись відповідними вартісними межам, та враховуючи при цьому категорію такого замовника. Разом з тим частиною першою статті 4 Закону передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель (зміна розміру бюджетного призначення та/або очікуваної вартості предмету закупівлі; виду закупівлі; орієнтовного початку проведення закупівлі), періодичність і характер таких змін законодавством не обмежені. Тому замовник може періодично вносити зміни до річного плану закупівель відповідно до наявного фінансування, потреби у товарах, роботах, послугах тощо, до здійснення відповідної закупівлі.
Таким чином, ураховуючи, що Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану, у разі:
1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити;
2) виділення додаткових коштів;
3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель;
4) перерозподілу коштів зекономлених у разі зміни ціни договору про закупівлю в бік зменшення;
5) перерозподілу коштів, які було заплановано на закупівлю іншого(их) предмету(ів) закупівлі або фінансування інших видатків;
6) відміни закупівлі або визнання її такою, що не відбулась/неукладення договору про закупівлю за результатами проведення закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі;
7) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі;
8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі.
Водночас, ураховуючи поняття «предмет закупівлі», такий предмет у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель.
Тому вид закупівлі для такого предмету закупівлі повинен визначатись замовником з урахуванням вартісних меж визначених Законом та з урахуванням категорії замовника.
При цьому зважаючи на те, що планування здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі, очікувана вартість такого предмету закупівлі зазначається замовником саме на момент внесення змін до річного плану, без урахування обсягів закупівель за аналогічним предметом закупівлі, які вже були здійснені у поточному році чи проводяться під час внесення змін в річний план та з дотриманням положень частини десятої статті 3 Закону, які забороняють замовнику ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону.
Поряд з цим, закупівлі лікарських засобів та лабораторних реактивів мають нерегулярний та несистемний характер. На початку року не були заключні нові договори з Національною службою здоров‘я України на 2022 рік, а продовжені на 1 квартал 2022р. попередні, за 2021 рік. На цей рік планувалось підписання договорів на нові пакети медичних послуг, а на інші пакети, навпаки, не надавати послуги. Тому потреба на дані вироби медичного призначення визначалась відповідними керівників структурних підрозділів з урахуванням наявних залишків на складі, пацієнтів з відповідними захворюваннями, договорів з НСЗУ, у відповідний період. Закупівля наркотичних лікарських засобів (закупівля № UA-2022-02-01-008020-b) потрібна для пакету надання медичних послуг – «ХІРУРГІЧНІ ОПЕРАЦІЇ ДОРОСЛИМ ТА ДІТЯМ У СТАЦІОНАРНИХ УМОВАХ», тому потреба вираховувалась окремо, враховуючи фінансування по даному пакету медичних послуг. З початку року були наявні інфекційні відділення для лікування хворих з COVID-19, обраховувалась потреба в лікарських засобах (закупівля № UA-2022-02-03-005023-b) та лабораторних реактивах (закупівля № UA-2022-01-14-005718-a) з урахуванням великої кількості цих хворих. Потім кількість даних хворих почала зменшуватись, планувалось підписання нового пакету медичних послуг «МЕДИЧНА ДОПОМОГА ПРИ ГОСТРОМУ ІНФАРКТІ МІОКАРДА» з відповідним фінансуванням, тому була обрахована нова потреба, з урахуванням необхідності лікування різних захворювань, в лікарських засобах (закупівля № UA-2022-02-10-011825-b) та лабораторних реактивах (закупівля № UA-2022-02-09-003437-b).
Враховуючи обставини, та оскільки очікувана вартість наявної потреби у закупівлі зазначеного предмету закупівлі не перевищує поріг кожної окремої закупівлі 133 тисячі євро, то в даному випадку замовником, після внесення відповідних змін до річного плану, здійснено закупівлі шляхом проведення відкритих торгів.
Відповідні окремі рапорти та Погодження Договору Управлінням охорони здоров‘я ЖМР додаються.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-11 10:55:49
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Фармацевтична продукція» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-14-005718-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні наступних документів:
- які підтверджують появу необхідності у закупівлі товарів за вище вказаною процедурою закупівель (додаткова закупівля, виділення додаткових коштів, перерозподіл зекономлених коштів тощо);
- які підтверджують наявність фінансування закупівлі лікарських засобів (кошториси, розрахунки до кошторисів, зміни до кошторисів тощо).
Документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-16 10:17:33
Відповідь на звернення
Враховуючи багатопрофільність закладу, планування закупівлі лікарських засобів, лабораторних реактивів та інших виробів медичного призначення, розраховується в залежності від потреби по різним напрямкам лікування. Фінансування закладу здійснюється з різних джерел – з місцевого бюджету (План використання додається), за рахунок коштів Національної служби здоров‘я України (Договора та фінплан додаються), за рахунок платних послуг та коштів благодійних організацій та населення (Бухгалтерська довідка додається). Річний план та зміни до нього затверджуються та оприлюднюються згідно заявок – рапортів від відділень (копії додаються), в межах сум, отриманих з місцевого бюджету, затверджених Планом використання, Договорами, укладеними з Національною службою здоров‘я України та власними коштами, отриманими за надання платних послуг та як благодійна допомога від населення. Платні послуги надаються на підставі тарифів, погоджених з Управлінням охорони здоров‘я Житомирської міської ради.
Потреба розраховується та подається Уповноваженій особі по мірі виникнення додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити. Тому вид закупівлі для такого предмету закупівлі повинен визначатись замовником з урахуванням вартісних меж, визначених Законом та з урахуванням категорії замовника.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-17 16:26:42
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Фармацевтична продукція» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-14-005718-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні документів.
Прошу надати затверджений річний план закупівель на 2022 рік із змінами до нього з наданням документального підтвердження (протоколи затвердження плану та змін до нього).
Документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-22 16:30:37
Відповідь на звернення
На отриманий запит надаємо затверджений річний план закупівель на 2022 рік (Протокол №277 з витягом РП з системи Прозорро додається) із змінами до нього (Протокол №27 з витягом РП з системи Прозорро додається).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Враховуючи Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2022-01-14-005718-a ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 22.08.2022, підготовлено додаткову угоду про розірвання Договору та надіслано Постачальнику (копія додається). Після моменту підписання додаткової угоди про розірвання Договору Сторонами, буде опублікована на майданчику у визначені Законом терміни.
2022-08-29 15:57:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником встановлені строки для подання тендерних пропозицій з недотриманням вимог абзацу 2 частини 3 статті 20 Закону України "Про публічні закупівлі".)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником встановлені строки для подання тендерних пропозицій з недотриманням вимог абзацу 2 частини 3 статті 20 Закону України "Про публічні закупівлі".) • усунуто
Порушення усунуто шляхом укладання додаткової угоди на розірвання договору про закупівлю.
2022-09-01 12:02:48
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2022 12:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Пуха Володимир Вікторович |
1 959 719,55
UAH з ПДВ
|
1 959 719,55
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Різник Тетяна Василівна |
1 987 648,28
UAH з ПДВ
|
1 987 648,28
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Пуха Володимир Вікторович #2782207775 |
Переможець |
1 959 719,55
UAH з ПДВ
|
02 лютого 2022 14:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2022 14:31
|
Дод.уг.№1 до дог.№02-22.PDF | укладений |
31 серпня 2022 14:29
|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2022 15:21
|
02-22.PDF | укладений |
14 лютого 2022 15:19
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Набір ІФА для визначення вільного трийодтироніну (fT3) | 6 | набір |
4 004,54
UAH
|
Набір ІФА для визначення вільного тироксину (FТ4) в зразках сироватки або плазми | 6 | набір |
4 004,54
UAH
|
Набір ІФА для кількісного визначення антитіл до тиреоїдної пероксидази | 3 | набір |
5 905,00
UAH
|
Набір ІФА для визначення тиреотропного гормону (ТТГ) в зразках сироватки людини | 6 | набір |
4 004,54
UAH
|
Набір ІФА для визначення загального простат-специфічного антигену (ПСА) | 1 | набір |
6 312,24
UAH
|
Набір ІФА для визначення СА 19-9- антигена раку підшлункової залози | 1 | набір |
7 500,03
UAH
|
Набір ІФА для визначення СА-125-ракового антигену | 1 | набір |
5 158,39
UAH
|
Ділюент | 25 | набір |
1 479,85
UAH
|
Лізуючий реагент | 15 | набір |
2 139,27
UAH
|
Очищуючий (очисний) реагент | 25 | набір |
1 184,65
UAH
|
Гіпохлоритний очищуючий (очисний) реагент | 6 | набір |
1 479,85
UAH
|
Контроль гематологічний норма | 15 | Флакон |
973,79
UAH
|
Набір для визначення ПЧ | 30 | набір |
1 909,24
UAH
|
Набір для визначення фібриногену | 50 | набір |
3 676,63
UAH
|
Розчин імідазолу | 20 | набір |
567,41
UAH
|
Набір для визначення ТЧ | 6 | набір |
1 338,00
UAH
|
Набір для визначення АЧТЧ | 10 | набір |
682,42
UAH
|
Розчин кальцію хлориду | 15 | набір |
532,90
UAH
|
Розчин для промивання | 30 | набір |
1 786,56
UAH
|
Розчин для промивання | 120 | набір |
1 242,16
UAH
|
Розчин для промивання | 10 | набір |
264,53
UAH
|
Кювети для коагулометра | 50 | упаковка |
2 146,94
UAH
|
Контрольна плазма | 12 | набір |
1 752,06
UAH
|
Лужний промивний розчин для автоматичного біохімічного аналізатора | 8 | набір |
1 015,96
UAH
|
Кислотний промивний розчин для автоматичного біохімічного аналізатора | 8 | набір |
1 015,96
UAH
|
Діагностичний набір для визначення концентрації альбуміну | 80 | набір |
245,36
UAH
|
Діагностичний набір для визначення загального білка | 40 | набір |
402,55
UAH
|
Діагностичний набір для визначення концентрації загального білірубіну | 10 | набір |
402,55
UAH
|
Діагностичний набір для визначення концентрації глюкози | 40 | набір |
456,22
UAH
|
Діагностичний набір для визначення концентрації креатиніну | 40 | набір |
444,72
UAH
|
Діагностичний набір для визначення концентрації сечовини | 5 | набір |
448,56
UAH
|
Діагностичний набір для визначення концентрації загального холестерину | 25 | набір |
529,07
UAH
|
Діагностичний набір для визначення концентрації тригліцеридів | 18 | набір |
1 468,35
UAH
|
Діагностичний набір для визначення концентрації холестерину ЛПВЩ | 18 | набір |
2 752,68
UAH
|
Діагностичний набір для визначення концентрації холестерину ЛПНЩ | 18 | набір |
2 434,48
UAH
|
Діагностичний набір для визначення активності аланін-амінотрансферази | 40 | набір |
410,22
UAH
|
Діагностичний набір для визначення активності аспартатанамінотрансферази | 40 | набір |
410,22
UAH
|
Діагностичний набір для визначення концентрації α-амілази | 10 | набір |
1 222,99
UAH
|
Діагностичний набір для визначення активності лактатдегідрогенази | 1 | ампер |
325,87
UAH
|
Діагностичний набір для визначення активності лужної фосфатази | 6 | набір |
360,38
UAH
|
Контрольна сироватка норма | 7 | набір |
1 744,39
UAH
|
Контрольна сироватка патологія | 4 | набір |
1 744,39
UAH
|
Мульти-калібратор 2 | 2 | набір |
4 615,92
UAH
|
Діагностичний набір для визначення концентрації гемоглобіну A1C | 1 | набір |
7 495,12
UAH
|
Реакційні кювети до біохімічного аналізатора | 30 | набір |
4 002,51
UAH
|
Діагностичний набір для визначення концентрації глюкози | 6 | набір |
743,76
UAH
|
Діагностичний набір для визначення концентрації сечовини | 5 | набір |
506,06
UAH
|
Діагностичний набір для визначення концентрації загального білірубіну | 8 | набір |
670,92
UAH
|
Діагностичний набір для визначення концентрації прямого білірубіну | 6 | набір |
394,88
UAH
|
Діагностичний набір для визначення активності аланінамінотрансферази | 9 | набір |
448,56
UAH
|
Діагностичний набір для визначення активності аспартатамінотрансферази | 9 | набір |
417,89
UAH
|
Діагностичний набір для визначення концентрації загального білка | 4 | набір |
356,55
UAH
|
Діагностичний набір для визначення концентрації альбуміну | 4 | набір |
502,23
UAH
|
Діагностичний набір для визначення активності амілази | 2 | набір |
3 055,55
UAH
|
Діагностичний набір для визначення активності лужної фосфатази | 2 | набір |
517,57
UAH
|
Діагностичний набір для визначення концентрації холестерину | 10 | набір |
1 345,67
UAH
|
Діагностичний набір для визначення холестерину ЛПВЩ прямого | 5 | набір |
4 684,93
UAH
|
Діагностичний набір для визначення концентрації тригліцеридів | 4 | набір |
985,29
UAH
|
Діагностичний набір для визначення концентрації креатиніну | 6 | набір |
1 568,03
UAH
|
Діагностичний набір для визначення концентрації кальцію | 3 | набір |
406,38
UAH
|
Діагностичний набір для визначення концентрації сечової кислоти | 6 | набір |
536,73
UAH
|
Мульти-калібратор 1 | 1 | набір |
4 615,92
UAH
|
Холестерину ЛПВЩ/ЛПНЩ калібратор | 1 | набір |
1 138,64
UAH
|
Сечові смужки 10 | 500 | пакунок |
429,39
UAH
|
Набір ІФА для визначення hCG-XR-хоріонічногогонадотропіну людини | 2 | набір |
3 563,36
UAH
|
Набір ІФА для визначення AFP – Альфа-фетопротеїну | 2 | набір |
5 905,00
UAH
|
Набір ІФА для визначення хоріонічногогонадотропіну бета вільного | 2 | набір |
7 533,97
UAH
|
Набір ІФА для визначення зв'язаного з вагітністю білка А | 2 | набір |
7 737,59
UAH
|
Експрес-тест на антиген SARS-CoV-2 (Колоїдне золото) | 4000 | штуки |
78,00
UAH
|
Діагностичний набір для визначення концентрації прямого білірубіну | 20 | набір |
337,38
UAH
|
Набір ІФА для визначення еcтріолу вільного | 2 | набір |
6 244,37
UAH
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 14 лютого 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
286 491,69
UAH
|
Причини розірвання договору: | Враховуючи Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі необхідно розірвати Договір |