Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Теплицької селищної ради "Теплицька міська лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 01982643 |
Місцезнаходження: | 23800, Україна , Вінницька обл., смт Теплик, вул. Незалежності,2 |
Контактна особа: |
Глибишина Наталія Олександрівна +380435321341 ekonomistu_lpl@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2022 13:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 31 січня 2022 13:54 |
Очікувана вартість: | 2 000 060,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 001,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 січня 2022 13:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 січня 2022 13:28 |
Тендерна документацiя дрова 14.01.doc | |
14 січня 2022 13:28 |
Додаток 2 проект договору дрова 14.01.docx | |
14 січня 2022 13:28 |
Додаток 1 технiчне завдання дрова 14.01.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Саме, як це прописано у вимозі тендерної документації, підтвердження факту проведення конкурсного відбору, за яким були укладені договори, що пропонуються до вивчення в рамках цієї закупівлі як аналогічні договори або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори, максимально розкриває характер та прозорість роботи учасника закупівлі та відповідає принципам та меті Закону. При цьому, під поняттям «конкурсного відбору», як і під поняттям «публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори» не мається на увазі, що це повинні бути договори виключно із бюджетними установами або за наслідками процедур із законів України «Про здійснення державних закупівель» та «Про публічні закупівлі». Наголошуємо, що в Україні як і за кордоном, окрім системи електронних публічних закупівель «Prozorro» створена ціла мережа торгових бірж, комерційних майданчиків, публічних аукціонів, конкурсів та інших відборів, що досить ефективно використовується, зокрема, комерційними (приватними) підприємствами для відбору постачальників продукції, саме з метою забезпечення конкурентного середовища та максимальної економії при закупівлях та продажів. В переважній більшості інформація про такі конкурси, як і про правочини, що за результатами яких укладаються, знаходиться у публічному доступі. Тобто, отримання такої інформації або посилання на конкурсний відбір є абсолютно недискримінаційним так таким, що не обмежує участь у закупівлі добросовісних постачальників. Разом з тим, такі вимоги запобігають участі у закупівлях тих суб’єктів господарювання, які є не прозорими в своїй діяльності, та звикли вирішувати питання ведення свої господарської діяльності у непублічний, а отже, прихований спосіб, що в свою чергу, може містити ознаки корупційних дій. З огляду на вказане вище, вимога тендерної документації, яка надумано оскаржується потенційним учасником закупівлі повністю відповідає вимогам законодавства та не нівелює відкритий доступ до участі у закупівлі невизначеного кола потенційних ефективних компаній-постачальників. Аналогічної позиції дотримується і Орган оскарження, (рішення від 04.10.2019 №14267, № 18798-р/пк-пз від 17.12.2019)
Законом передбачено необхідність дотримання учасниками закупівлі законодавства у сфері охорони довкілля та навколишнього середовища. Поряд з цим, спосіб підтвердження такої вимоги покладено визначити Замовнику закупівлі.
Зазначаємо, що об’єкти матеріально-технічної бази як Замовника, так і Постачальника твердого палива, так само, як і інші підприємства, установи та організації, їх філії та представництва чи об'єднання, окремі виробництва, інші господарські об'єкти – являються об’єктами екологічного аудиту в розумінні ст. 2 Закону України «Про екологічний аудит». Згідно зі ст. 1 Закону України «Про екологічний аудит», екологічний аудит – це документально оформлений системний незалежний процес оцінювання об'єкта екологічного аудиту, що включає збирання і об'єктивне оцінювання доказів для встановлення відповідності визначених видів діяльності, заходів, умов, системи екологічного управління та інформації з цих питань вимогам законодавства України про охорону навколишнього природного середовища та іншим критеріям екологічного аудиту.
Також зазначаємо, що відповідно до ст. 34 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», завдання контролю у галузі охорони навколишнього природного середовища полягають у забезпеченні додержання вимог законодавства про охорону навколишнього природного середовища всіма державними органами, підприємствами, установами та організаціями, незалежно від форм власності і підпорядкування, а також громадянами. Відповідно до ч.3 ст.22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Беручи до уваги зазначене вище, а також зважаючи на можливість отримання відповідних документів потенційними учасниками вважаємо що жодної дискримінаційної складової у даному випадку не має. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-13-000129 ● 8be3ee7d911d4abb9be5535da9b5c128
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 вересня 2022 23:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.09.2022 №210
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 13.09.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби від 13.09.2022 №210
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
35 UA-2022-01-14-003687-a 14.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 жовтня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2022 14:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП НЕТУДИХАТА О. А. |
1 949 220,00
UAH з ПДВ
|
1 949 220,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОРОПАЙ ВАСИЛЬ ГРИГОРОВИЧ |
1 990 870,00
UAH з ПДВ
|
1 990 870,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДП Гайсинське лісове господарство |
1 999 200,00
UAH з ПДВ
|
1 999 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП НЕТУДИХАТА О. А. #2859900927 |
Переможець |
1 949 220,00
UAH з ПДВ
|
01 лютого 2022 13:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 жовтня 2022 12:39
|
Електронний підпис | укладений |
21 жовтня 2022 12:05
|
Додаткова угода 1 дрова.pdf | зміни до договору |
21 жовтня 2022 11:57
|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2022 16:41
|
договір дрова.pdf | укладений |
15 лютого 2022 16:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 37 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |