Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги зі створення програмного забезпечення кол-центру муніципальної невідкладної медичної допомоги, з передачею майнових прав власності замовнику
Очікувана вартість
4 224 200,00 UAH
UA-2022-01-14-003592-c ● cef832ff23a24a84948b6dd156592353
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42298246 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Павлівський, будинок 1/3 |
Контактна особа: |
ІЛЬЧЕНКО ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА 380577253999 tni1983tni@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2022 17:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 31 січня 2022 13:54 |
Очікувана вартість: | 4 224 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства). Вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 125 000,00 грн. (сто двадцять п’ять тисяч гривень 00 коп.). Сума гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, дія забезпечення має бути продовжена учасником на відповідний строк. Тип гарантії: безвідклична та безумовна. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: Гарантія повинна бути надана на умовах грошового забезпечення (покриття), розміщеного в установі, що видала гарантію, в розмірі не менше суми забезпечення тендерної пропозиції, яке розміщене учасником на відповідний строк. На підтвердження наявності грошового забезпечення (покриття) у складі тендерної пропозиції, учасник повинен надати довідку, видану гарантом, завірену уповноваженою особою гаранта, що підтверджує розміщення повного грошового покриття, а також містить номер та дату видачі гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Гарантія надається за Формою забезпечення тендерної пропозиції, визначеною наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» та з врахуванням Вимог до забезпечення тендерної пропозиції, визначених зазначеним вище наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України. Реквізити гарантії, визначені у Формі забезпечення тендерної пропозиції та Вимогах до забезпечення тендерної пропозиції є обов’язковими для складання гарантії. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. У випадку наявності посилання у тексті гарантії на договір про отримання гарантії (надання гарантії тощо), надання у складі тендерної пропозиції відповідного договору є обов’язковим. У випадку, якщо підписантом гарантії є інша особа, ніж керівник установи-гаранта, то повноваження такої особи на підпис гарантії необхідно підтвердити відповідним документом гаранта (доручення тощо). Забезпечення тендерної пропозиції Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у вигляді: гарантії, яка надається в електронній формі, розміщається (завантажується) у вигляді візуальної форми електронного файлу (зазвичай, з розширенням *.PDF) з обов’язковим накладанням кваліфікованого електронного підпису на захищеному типі носія (КЕП) з розширенням для перевірки накладення КЕП (зазвичай, з розширенням *.p7s) за допомогою он-лайн сервісу Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України (на електронній гарантії бажано зазначення програмного комплексу, за допомогою якого накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП)). Тендерна пропозиція, що не супроводжується вищезазначеним забезпеченням тендерної пропозиції або супроводжується забезпеченням, яке не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляється Замовником. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 125000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Не пізніше дати укладення договору про закупівлю учасник-переможець вносить забезпечення виконання договору такого договору у формі оригіналу гарантії в розмірі 5,0 % його вартості. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. Сума гарантії залишається незмінною. Основні вимоги до гарантії: гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Гарантія повинна свідчити про безвідкличний та безумовний обов’язок гаранта сплатити на користь замовника (до відповідного бюджету) суму забезпечення виконання договору про закупівлю при виникненні обставин, зазначених у договорі про закупівлю; а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі (предмета договору), повне найменування учасника-переможця (принципала) - юридичної особи (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності)), місцезнаходження (місце проживання) учасника-переможця, та його код згідно з ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків). Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю повинен відповідати строку дії договору про закупівлю. У разі продовження строку дії договору про закупівлю, строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю продовжується на відповідний строк. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню виконання договору, наданому учасником у формі гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. У випадку, якщо підписантом гарантії є інша особа, ніж керівник гаранта, то повноваження такої особи на підпис гарантії необхідно підтвердити відповідним документом гаранта (доручення тощо). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок учасника. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист-гарантію у довільній формі про те, що у разі визнання його переможцем, не пізніше дати укладання договору про закупівлю, учасник внесе забезпечення виконання договору у розмірі 5 (п’яти) відсотків вартості договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Перелік випадків неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю учаснику-переможцю: - відмови учасника-переможця від виконання своїх зобов’язань за договором про закупівлю; - порушення учасником-переможцем умов договору про закупівлю щодо належного виконання зобов’язань за цим договором, у тому числі стосовно якості наданих послуг. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72230000-6: Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення
ДК 021:2015 72232000-0 Розробка програмного забезпечення для обробки транзакцій і програмного забезпечення на замовлення
Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції – відповідно до пункту 7 розділу 1 тендерної документації.
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій – відповідно до пунктів 2 та 3 розділу 3 тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції – відповідно до пункту 7 розділу 1 тендерної документації.
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій – відповідно до пунктів 2 та 3 розділу 3 тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі створення програмного забезпечення кол-центру муніципальної невідкладної медичної допомоги, з передачею майнових прав власності замовнику
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61003, Україна, Харківська область, Харків, майдан Павлівський, будинок 1/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2022
ДК 021:2015: 72232000-0 — Розробка програмного забезпечення для обробки транзакцій і програмного забезпечення на замовлення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата вартості Послуг здійснюється Замовником в гривнях, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця, на підставі Акту наданих послуг по закінченню строку надання Послуг або етапу надання Послуг, протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Акту наданих послуг Замовником на умовах 100% післяоплати | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 січня 2022 17:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 січня 2022 17:13 |
ТД_Створення ПЗ кол-центру.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання щодо вимог по реалізації ІТ рішення
Дата подання: 20 січня 2022 14:31
Дата відповіді: 21 січня 2022 17:50
п. 3.1.1.1.9. “Користувачу відображається допоміжна інформація: статуси (вільний, не на місці, у розмові)” - чи бачать статуси інші користувачі? Користувач сам змінює статус, чи він змінюється автоматично?
п. 3.1.1.1.10. “Користувач має можливість перевести виклик на консультацію.” - що мається на увазі? Чим відрізняється від конференції?
п. 3.1.1.2. “Архів” - чи є потреба відкривати картку виклику або пацієнта зі списку архіву ip-операцій?
"п. 3.1.1.2. “Архів” - “Також є можливість побачити переглянути деталі Операцій.” - опишіть детальніше про які операції йде мова?
п. 3.1.1.3. “Виклики та дзвінки” - чи є потреба відкривати картку виклику або пацієнта зі списку архіву ip-операцій?
п. 3.1.1.4. “Реальні дзвінки” - чи є потреба відкривати картку виклику або пацієнта зі списку архіву ip-операцій?
п. 3.1.1.5. “Пропущені дзвінки” - “За замовчуванням формується поточна інформація за 24 години за всіма черговими Asteriska, але є можливість змінити параметри, використовуючи додаткові фільтри. ” - змінити параметри може будь-який користувач? Будь-ласка вкажіть повний перелік додаткових фільтрів?
п. 3.1.1.5. “Пропущені дзвінки” - “У списку відображається статус за кожним із контактів: якщо вже були спроби зв’язку, але вони не були успішними, то статус буде, чи Обробка не можлива, чи Обробка не завершена. ” - статус встановлюється автоматично чи оператором? В яких випадках проставляється кожен із статусів?
п. 3.1.1.5. “Пропущені дзвінки” - “Щоб задати контакт для дзвінка, необхідно натиснути на номер телефону, після цього він автоматично з'явиться у формі IP-телефонії.” - це опис здійснення виклику зі списку пропущених дзвінків?
п. 3.1.1.6. “Інформаційні дзвінки” - “Користувач має можливість перегляду дзвінків, які не призвели до виїзду Бригади” - чи є потреба відкривати картку виклику або пацієнта?
п. 3.1.1.6. “Інформаційні дзвінки” - “Користувач має можливість перегляду дзвінків, які не призвели до виїзду Бригади” - яким чином проставляється мітка про відсутність виїзду Бригади?
п. 3.1.2 “Картка виклику” - чи можна отримати повний перелік полів картки виклику з приміткою які є обов'язковими та перелік можливих значень у полях, де це необхідно?
п. 3.1.2.1. “Користувач має можливість внести інформацію про виклик” - “Примітка до номеру (словник), Причина виклику (словник), Привід до виклику (обов’язково) (словник)” - хто з користувачів і де веде словники?
п. 3.1.2.3. “Програмне забезпечення повинно відображати в інтерфейсі Картки виклику інформацію, яка міститься в Картці пацієнта” - потрібен повний перелік полів картки пацієнта з приміткою які є обов'язковими та перелік можливих значень у полях, де це необхідно?
п. 3.1.2.6.5. “Бригади із Статусом «Втрата зв’язку» мають найнижчий пріоритет в списку.” - про який пріоритет йде мова?
п. 3.1.2.6.3. “Профіль Бригади формується у Відділі кадрів.” - потрібен повний перелік полів картки бригади з приміткою які є обов'язковими та перелік можливих значень у полях, де це необхідно?
п. 3.1.2.7. “Користувач має можливість передати заповнену Картку виклику в екстрену медичну допомогу, використовуючи функціонал інтеграції з ПЗ екстреної медичної допомоги.” - яке ПЗ використовує екстрена медична допомога?
п. 3.1.3.5. “Користувач має можливість скасувати Виклик, попередньо вказавши Причину скасування (словник).“ - хто і де веде словник?
п. 3.1.6.1. - 3.1.6.1. - повноваження на додавання/редагування інформації має яка роль? Адміністратор?
п. 3.1.6.1. - 3.1.6.1. - чи вичерпний перелік довідників, які ведуться у відділі кадрів?
п. 3.1.8. “Налаштування” - повноваження на ведення налаштувань має яка роль? Адміністратор?
п. 3.1.9.4. “Користувач з роллю Лікар має можливість перегляду та управління особистим профілем (розділ Співробітники).” - чи є перелік модулів, розділів і їх структури для реалізації у додатку?
п. 3.2.6. “Користувач має можливість призначити колір для певних сутностей у разі необхідності” - повноваження на ведення кольорів має яка роль? Адміністратор?
п. 3.2.9. “Користувач з роллю Лікар повинен мати додаткові функціональні можливості, характерні для використання Системи з мобільних пристроїв” - чи перелік вимог до функціональних можливостей кожної ролі?
п. “5.3. Програмне забезпечення повинно мати таку документацію” - “інструкцію користувача” - які ролі мається на увазі під користувачем?
Чи вірно ми зрозуміли перелік ролей?
- Диспетчер;
- Старший диспетчер;
- Керівник кол-центру;
- Лікар;
- Фельдшер;
- Медична сестра;
- Водій;
- Статистик;
- Адміністратор - має можливість управління ролями користувачів та конфігурації (розширення або звуження) прав користувачів через відповідний функціонал.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, з приводу Вами запитаного можемо відповісти наступне.
п. 3.1.1.1.9. “Користувачу відображається допоміжна інформація: статуси (вільний, не на місці, у розмові)” - чи бачать статуси інші користувачі?
нi
Користувач сам змінює статус, чи він змінюється автоматично?
частково. Наприклад, при прийомi дзвiнка - автоматично. Статус “не на місці” - мануально.
п. 3.1.1.1.10. “Користувач має можливість перевести виклик на консультацію.” - що мається на увазі?
Абонент чекає та слухає мелодію, а Користувач консультується з фахівцями
Чим відрізняється від конференції?
У конференції приймають участь абонент, користувач та фахівець
п. 3.1.1.2. “Архів” - чи є потреба відкривати картку виклику або пацієнта зі списку архіву ip-операцій? "
нi, тому , що така можливiсть передбачена “Виклики та дзвінки”
п. 3.1.1.2. “Архів” - “Також є можливість побачити переглянути деталі Операцій.” - опишіть детальніше про які операції йде мова?
Зберiгання в системi всiх дiй, що виконав користувач
п. 3.1.1.3. “Виклики та дзвінки” - чи є потреба відкривати картку виклику або пацієнта зі списку архіву ip-операцій?
Така можливість має бути передбачена
п. 3.1.1.4. “Реальні дзвінки” - чи є потреба відкривати картку виклику або пацієнта зі списку архіву ip-операцій?
Така можливість має бути передбачена
п. 3.1.1.5. “Пропущені дзвінки” - “За замовчуванням формується поточна інформація за 24 години за всіма черговими Asteriska, але є можливість змінити параметри, використовуючи додаткові фільтри. ” - змінити параметри може будь-який користувач?
Це може зробити користувач з відповідним обсягом прав, наданих Адміністратором
Будь-ласка вкажіть повний перелік додаткових фільтрів?
- Перiод
- Номер телефону
- Статус обробки
- Диспетчер
п. 3.1.1.5. “Пропущені дзвінки” - “У списку відображається статус за кожним із контактів: якщо вже були спроби зв’язку, але вони не були успішними, то статус буде, чи Обробка не можлива, чи Обробка не завершена. ” - статус встановлюється автоматично чи оператором?
Оператором
В яких випадках проставляється кожен із статусів?
Обробка не можлива у випадку, якщо помилився номером, спам, не вiдповiдає, технiчний збiй. Питання є закритим.
Обробка не завершена у випадку, коли плануємо повернутися і питання залишається відкритим.
п. 3.1.1.5. “Пропущені дзвінки” - “Щоб задати контакт для дзвінка, необхідно натиснути на номер телефону, після цього він автоматично з'явиться у формі IP-телефонії.” - це опис здійснення виклику зі списку пропущених дзвінків?
так
п. 3.1.1.6. “Інформаційні дзвінки” - “Користувач має можливість перегляду дзвінків, які не призвели до виїзду Бригади” - чи є потреба відкривати картку виклику або пацієнта?
так
п. 3.1.1.6. “Інформаційні дзвінки” - “Користувач має можливість перегляду дзвінків, які не призвели до виїзду Бригади” - яким чином проставляється мітка про відсутність виїзду Бригади?
Інформаційні дзвінки - це дзвінки, на які не виїжджала бригада. Мітка ставиться автоматично.
п. 3.1.2 “Картка виклику” - чи можна отримати повний перелік полів картки виклику з приміткою які є обов'язковими та перелік можливих значень у полях, де це необхідно?
У пiдроздiлi 3.2.1 обов'язкові поля мають примітку (обов’язково).
п. 3.1.2.1. “Користувач має можливість внести інформацію про виклик” - “Примітка до номеру (словник), Причина виклику (словник), Привід до виклику (обов’язково) (словник)” - хто з користувачів і де веде словники?
Адмiнiстратор у роздiлi Налаштування
п. 3.1.2.3. “Програмне забезпечення повинно відображати в інтерфейсі Картки виклику інформацію, яка міститься в Картці пацієнта” - потрібен повний перелік полів картки пацієнта з приміткою які є обов'язковими та перелік можливих значень у полях, де це необхідно?
Пiдроздiл 3.1.4 має перелiк полiв з помiткою - обов'язкове
п. 3.1.2.6.5. “Бригади із Статусом «Втрата зв’язку» мають найнижчий пріоритет в списку.” - про який пріоритет йде мова?
Пріоритет - це порядок вiдображення бригад для виклику
п. 3.1.2.6.3. “Профіль Бригади формується у Відділі кадрів.” - потрібен повний перелік полів картки бригади з приміткою які є обов'язковими та перелік можливих значень у полях, де це необхідно?
Пiдроздiл 3.1.6.3 має всю необхiдну iнформацiю
п. 3.1.2.7. “Користувач має можливість передати заповнену Картку виклику в екстрену медичну допомогу, використовуючи функціонал інтеграції з ПЗ екстреної медичної допомоги.” - яке ПЗ використовує екстрена медична допомога?
Екстрена медична допомога використовує кастомне ПЗ. Питання щодо інтеграції з ПЗ екстренної медисної допомоги буде вирішуватися в процесі виконання договору.
п. 3.1.3.5. “Користувач має можливість скасувати Виклик, попередньо вказавши Причину скасування (словник).“ - хто і де веде словник?
Адмiнiстратор у роздiлi Налаштування
п. 3.1.6.1. - 3.1.6.1. - повноваження на додавання/редагування інформації має яка роль? Адміністратор?
так
п. 3.1.6.1. - 3.1.6.1. - чи вичерпний перелік довідників, які ведуться у відділі кадрів?
так
п. 3.1.8. “Налаштування” - повноваження на ведення налаштувань має яка роль? Адміністратор?
так
п. 3.1.9.4. “Користувач з роллю Лікар має можливість перегляду та управління особистим профілем (розділ Співробітники).” - чи є перелік модулів, розділів і їх структури для реалізації у додатку?
Робоче мiсце Лiкаря буде релiзоване у форматi web iнтефейсу для мобiльних пристроiв
п. 3.2.6. “Користувач має можливість призначити колір для певних сутностей у разі необхідності” - повноваження на ведення кольорів має яка роль? Адміністратор?
так
п. 3.2.9. “Користувач з роллю Лікар повинен мати додаткові функціональні можливості, характерні для використання Системи з мобільних пристроїв” - чи перелік вимог до функціональних можливостей кожної ролі?
Адмiнiстратор визначає перелiк функціональних можливостей кожної ролі у функцiоналi Групи доступу у Налаштуваннях
п. “5.3. Програмне забезпечення повинно мати таку документацію” - “інструкцію користувача” - які ролі мається на увазі під користувачем?
Усi ролі передбаченi у пунктi 2.1.2.1
Чи вірно ми зрозуміли перелік ролей? - Диспетчер; - Старший диспетчер; - Керівник кол-центру; - Лікар; - Фельдшер; - Медична сестра; - Водій; - Статистик;
Диспетчер;
Керівник кол-центру;
Лікар;
Водій;
Статистик;
Адміністратор.
- Адміністратор - має можливість управління ролями користувачів та конфігурації (розширення або звуження) прав користувачів через відповідний функціонал.
так.
п. 3.1.1.1.9. “Користувачу відображається допоміжна інформація: статуси (вільний, не на місці, у розмові)” - чи бачать статуси інші користувачі?
нi
Користувач сам змінює статус, чи він змінюється автоматично?
частково. Наприклад, при прийомi дзвiнка - автоматично. Статус “не на місці” - мануально.
п. 3.1.1.1.10. “Користувач має можливість перевести виклик на консультацію.” - що мається на увазі?
Абонент чекає та слухає мелодію, а Користувач консультується з фахівцями
Чим відрізняється від конференції?
У конференції приймають участь абонент, користувач та фахівець
п. 3.1.1.2. “Архів” - чи є потреба відкривати картку виклику або пацієнта зі списку архіву ip-операцій? "
нi, тому , що така можливiсть передбачена “Виклики та дзвінки”
п. 3.1.1.2. “Архів” - “Також є можливість побачити переглянути деталі Операцій.” - опишіть детальніше про які операції йде мова?
Зберiгання в системi всiх дiй, що виконав користувач
п. 3.1.1.3. “Виклики та дзвінки” - чи є потреба відкривати картку виклику або пацієнта зі списку архіву ip-операцій?
Така можливість має бути передбачена
п. 3.1.1.4. “Реальні дзвінки” - чи є потреба відкривати картку виклику або пацієнта зі списку архіву ip-операцій?
Така можливість має бути передбачена
п. 3.1.1.5. “Пропущені дзвінки” - “За замовчуванням формується поточна інформація за 24 години за всіма черговими Asteriska, але є можливість змінити параметри, використовуючи додаткові фільтри. ” - змінити параметри може будь-який користувач?
Це може зробити користувач з відповідним обсягом прав, наданих Адміністратором
Будь-ласка вкажіть повний перелік додаткових фільтрів?
- Перiод
- Номер телефону
- Статус обробки
- Диспетчер
п. 3.1.1.5. “Пропущені дзвінки” - “У списку відображається статус за кожним із контактів: якщо вже були спроби зв’язку, але вони не були успішними, то статус буде, чи Обробка не можлива, чи Обробка не завершена. ” - статус встановлюється автоматично чи оператором?
Оператором
В яких випадках проставляється кожен із статусів?
Обробка не можлива у випадку, якщо помилився номером, спам, не вiдповiдає, технiчний збiй. Питання є закритим.
Обробка не завершена у випадку, коли плануємо повернутися і питання залишається відкритим.
п. 3.1.1.5. “Пропущені дзвінки” - “Щоб задати контакт для дзвінка, необхідно натиснути на номер телефону, після цього він автоматично з'явиться у формі IP-телефонії.” - це опис здійснення виклику зі списку пропущених дзвінків?
так
п. 3.1.1.6. “Інформаційні дзвінки” - “Користувач має можливість перегляду дзвінків, які не призвели до виїзду Бригади” - чи є потреба відкривати картку виклику або пацієнта?
так
п. 3.1.1.6. “Інформаційні дзвінки” - “Користувач має можливість перегляду дзвінків, які не призвели до виїзду Бригади” - яким чином проставляється мітка про відсутність виїзду Бригади?
Інформаційні дзвінки - це дзвінки, на які не виїжджала бригада. Мітка ставиться автоматично.
п. 3.1.2 “Картка виклику” - чи можна отримати повний перелік полів картки виклику з приміткою які є обов'язковими та перелік можливих значень у полях, де це необхідно?
У пiдроздiлi 3.2.1 обов'язкові поля мають примітку (обов’язково).
п. 3.1.2.1. “Користувач має можливість внести інформацію про виклик” - “Примітка до номеру (словник), Причина виклику (словник), Привід до виклику (обов’язково) (словник)” - хто з користувачів і де веде словники?
Адмiнiстратор у роздiлi Налаштування
п. 3.1.2.3. “Програмне забезпечення повинно відображати в інтерфейсі Картки виклику інформацію, яка міститься в Картці пацієнта” - потрібен повний перелік полів картки пацієнта з приміткою які є обов'язковими та перелік можливих значень у полях, де це необхідно?
Пiдроздiл 3.1.4 має перелiк полiв з помiткою - обов'язкове
п. 3.1.2.6.5. “Бригади із Статусом «Втрата зв’язку» мають найнижчий пріоритет в списку.” - про який пріоритет йде мова?
Пріоритет - це порядок вiдображення бригад для виклику
п. 3.1.2.6.3. “Профіль Бригади формується у Відділі кадрів.” - потрібен повний перелік полів картки бригади з приміткою які є обов'язковими та перелік можливих значень у полях, де це необхідно?
Пiдроздiл 3.1.6.3 має всю необхiдну iнформацiю
п. 3.1.2.7. “Користувач має можливість передати заповнену Картку виклику в екстрену медичну допомогу, використовуючи функціонал інтеграції з ПЗ екстреної медичної допомоги.” - яке ПЗ використовує екстрена медична допомога?
Екстрена медична допомога використовує кастомне ПЗ. Питання щодо інтеграції з ПЗ екстренної медисної допомоги буде вирішуватися в процесі виконання договору.
п. 3.1.3.5. “Користувач має можливість скасувати Виклик, попередньо вказавши Причину скасування (словник).“ - хто і де веде словник?
Адмiнiстратор у роздiлi Налаштування
п. 3.1.6.1. - 3.1.6.1. - повноваження на додавання/редагування інформації має яка роль? Адміністратор?
так
п. 3.1.6.1. - 3.1.6.1. - чи вичерпний перелік довідників, які ведуться у відділі кадрів?
так
п. 3.1.8. “Налаштування” - повноваження на ведення налаштувань має яка роль? Адміністратор?
так
п. 3.1.9.4. “Користувач з роллю Лікар має можливість перегляду та управління особистим профілем (розділ Співробітники).” - чи є перелік модулів, розділів і їх структури для реалізації у додатку?
Робоче мiсце Лiкаря буде релiзоване у форматi web iнтефейсу для мобiльних пристроiв
п. 3.2.6. “Користувач має можливість призначити колір для певних сутностей у разі необхідності” - повноваження на ведення кольорів має яка роль? Адміністратор?
так
п. 3.2.9. “Користувач з роллю Лікар повинен мати додаткові функціональні можливості, характерні для використання Системи з мобільних пристроїв” - чи перелік вимог до функціональних можливостей кожної ролі?
Адмiнiстратор визначає перелiк функціональних можливостей кожної ролі у функцiоналi Групи доступу у Налаштуваннях
п. “5.3. Програмне забезпечення повинно мати таку документацію” - “інструкцію користувача” - які ролі мається на увазі під користувачем?
Усi ролі передбаченi у пунктi 2.1.2.1
Чи вірно ми зрозуміли перелік ролей? - Диспетчер; - Старший диспетчер; - Керівник кол-центру; - Лікар; - Фельдшер; - Медична сестра; - Водій; - Статистик;
Диспетчер;
Керівник кол-центру;
Лікар;
Водій;
Статистик;
Адміністратор.
- Адміністратор - має можливість управління ролями користувачів та конфігурації (розширення або звуження) прав користувачів через відповідний функціонал.
так.
Питання по процесу подачі документів
Дата подання: 20 січня 2022 14:32
Дата відповіді: 21 січня 2022 17:51
Тендерна документація на закупівлю - Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, стр. 43 - п. 4 “Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – додаткові таблиці, документи, що містять опис предмета закупівлі) згідно з Додатком 1 цієї тендерної документації.” - ми маємо подати технічну специфікацію по ІТ рішенню?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, з приводу Вами запитаного можемо відповісти наступне.
Відповідно до Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник поряд з іншим повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – додаткові таблиці, документи, що містять опис предмета закупівлі) згідно з Додатком 1 цієї тендерної документації.
Визначення технічної специфікації наведено в статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами. Одночасно, Ви маєте можливість додатково подати в тому числі технічну специфікацію по ІТ рішенню.
Відповідно до Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник поряд з іншим повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – додаткові таблиці, документи, що містять опис предмета закупівлі) згідно з Додатком 1 цієї тендерної документації.
Визначення технічної специфікації наведено в статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами. Одночасно, Ви маєте можливість додатково подати в тому числі технічну специфікацію по ІТ рішенню.
Питання щодо вимог по реалізації ІТ рішення
Дата подання: 20 січня 2022 18:51
Дата відповіді: 21 січня 2022 17:53
п. 2.1.1 Завдання програмного забезпечення - автоматичний контроль повторних викликів - що програма робить з повторними викликами? В чому полягає контроль?
Відповідь: Шановний учаснику, з приводу Вами запитаного можемо відповісти наступне.
Система ідентифікує пацієнтів, що зверталися раніше, та відображає інформацію про пацієнта, яка зберігається в системi.
Система ідентифікує пацієнтів, що зверталися раніше, та відображає інформацію про пацієнта, яка зберігається в системi.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2022 14:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "СКОТНІКОВА ІЛОНА ВАЛЕРІЇВНА" |
4 203 000,00
UAH з ПДВ
|
4 130 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИГОР'ЄВ СТАНІСЛАВ ЮРІЙОВИЧ |
4 224 200,00
UAH з ПДВ
|
4 130 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "СКОТНІКОВА ІЛОНА ВАЛЕРІЇВНА" #3015613408 |
Переможець |
4 130 000,00
UAH з ПДВ
|
02 лютого 2022 15:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 січня 2024 12:55
|
додаткова угода 5 до договору 14 від 22 02 2022.pdf | зміни до договору |
09 січня 2024 12:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 10:09
|
Протокол №40_26.12.2023 .doc | зміни до договору |
28 грудня 2023 10:08
|
Додаткова угода 4 нова редакція.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 10:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2023 09:33
|
Додаткова угода 4 від 22 12 2023.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 09:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2023 18:21
|
Додаткова угода 3 від 18 12 2023.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2023 18:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 17:20
|
Дод.угода від 28.12.2022 №2.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2022 17:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2022 19:57
|
01.11.2022_ПРОТОКОЛ №4 ТЕХ.ПОМИЛКА В РІЧНОМУ ПЛАНІ.doc | зміни до договору |
02 листопада 2022 19:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 вересня 2022 20:06
|
Дод.угода від 12.09.2022 №1.pdf | зміни до договору |
12 вересня 2022 19:54
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2022 11:35
|
Договір від 22.02.2022 №14.pdf | укладений |
22 лютого 2022 11:33
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги зі створення програмного забезпечення кол-центру муніципальної невідкладної медичної допомоги, з передачею майнових прав власності замовнику | 1 | послуга |
4 130 000,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зважаючи на те, що Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 року № 64/2022 (зі змінами) на всій території України було введено воєнний стан, що є форс-мажорною обставиною відповідно до законодавства та пункту 8.1 Договору, на підставі пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", а також керуючись пунктами 8.7., 12.2., 12.6. Договору, Сторони дійшли згоди відступити від положень розділу 8 Договору і визначити у цій Додатковій угоді до Договору свої наступні дії стосовно змін умов Договору у зв'язку з настанням форс-мажорних обставин. А саме: 1. Викласти пункт 1.3. Договору в наступній редакції: "1.3. Строк надання послуг зі створення програмного забезпечення: до 31.12.2022 року. " 2. Строки, визначені в Додатку 3 до Договору "Календарний план надання Послуг", вважати актуальними після завершення дії форс-мажорних обставин. Календарний план надання Послуг може бути скоригований окремо за згодою Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Прийнято рішення про визнання допущення Уповноваженою особою технічної (механічної, формальної) помилки під час оприлюднення змін до річного плану закупівель на 2022 рік по закупівлі за ідентифікатором UA-2022-01-14-003592-c за предметом закупівлі: Послуги зі створення програмного забезпечення кол-центру муніципальної невідкладної медичної допомоги, з передачею майнових прав власності замовнику, за кодом ДК 021:2015 72230000-6 Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення (ДК 021:2015 72232000-0 Розробка програмного забезпечення для обробки транзакцій і програмного забезпечення на замовлення). Правильною інформацією в електронному полі «Конкретна назва предмета закупівлі» рядку річного плану закупівель на 2022 рік потрібно вважати наступну: «Послуги зі створення програмного забезпечення кол-центру муніципальної невідкладної медичної допомоги, з передачею майнових прав власності замовнику (ДК 021:2015 72232000-0 Розробка програмного забезпечення для обробки транзакцій і програмного забезпечення на замовлення)». |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | - |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Зважаючи на те, що Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 року №64/2022 (зі змінами) на всій території України було введено воєнний стан, що є форс-мажорною обставиною відповідно до законодавства, на підставі пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пунктів 8.1, 12.2, 12.6. Договору, з урахуванням положень Додаткової угоди № 1 від 12.09.2022 р. до цього Договору, Сторони дійшли згоди щодо продовження строку виконання зобов'язань (надання послуг) та продовження в цілому строку дії Договору. 2. Сторони досягли згоди, що зміни строків виконання зобов'язань (надання послуг) та дії Договору не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі. 3. Сторони домовилися: 3.1. викласти пункт 1.3. Договору в наступній редакції: «1.3. Строк надання послуг зі створення програмного забезпечення: до 31.12.2023 року.»; 3.2. викласти пункт 10.1. Договору в наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання та діє до 31.12.2023 року, а в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань - до моменту повного виконання їх Сторонами.»; 3.3. викласти пункт 12.1. Договору в наступній редакції «12.1. Цей Договір вступає в силу з моменту його підписання і діє до 31.12.2023 року, а в частині здійснення взаєморозрахунків – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.». |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Фінансування у 2023 році по даному Договору буде відбуватися у сумі 4 130 000,00 (чотири мільйони сто тридцять тисяч грн. 00 коп.), без ПДВ, відповідно до Плану фінансування надання Послуг (Додаток 5 до Договору), на підставі рішення 13 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 17.11.2022 № 285/22 «Про бюджет Харківської міської територіальної громади на 2023 рік», та зміна банківських реквізитів. |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зважаючи на те, що Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 року № 64/2022 (зі змінами) на всій території України було введено воєнний стан, що є форс-мажорною обставиною відповідно до законодавства, на підставі пункту 3 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пунктів 8.1, 12.2, 12.6. Договору Сторони дійшли згоди щодо продовження строку виконання зобов’язань (надання послуг) та продовження в цілому строку дії Договору. Сторони досягли згоди, що зміни строків виконання зобов'язань (надання послуг) та дії Договору не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі. Сторони домовилися: 3.1. викласти пункт 1.3. Договору в наступній редакції: «1.3. Строк надання послуг зі створення програмного забезпечення: до 31.12.2024 року.»; 3.2. викласти пункт 10.1. Договору в наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання та діє до 31.12.2024 року, а в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань - до моменту повного виконання їх Сторонами.»; 3.3. викласти пункт 12.1. Договору в наступній редакції «12.1. Цей Договір вступає в силу з моменту його підписання і діє до 31.12.2024 року, а в частині здійснення взаєморозрахунків – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.»; 3.4. внести зміни до Технічного завдання на надання Послуг (Додаток 1), а саме: викласти абзац 5 розділу 1. Вступ у наступній редакції: «Строк надання послуг зі створення програмного забезпечення: до 31.12.2024 року.». 4. Сторони досягли згоди викласти в новій редакції Календарний графік надання Послуг (Додаток 4) та План фінансування надання Послуг (Додаток 5), що додаються до цієї Угоди, відповідно до рішення 20 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 22.11.2023 № 447/23 «Про бюджет Харківської міської територіальної громади на 2024 рік». |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зважаючи на те, що Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 року № 64/2022 (зі змінами) на всій території України було введено воєнний стан, що є форс-мажорною обставиною відповідно до законодавства, на підставі пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пунктів 8.1, 12.2, 12.6. Договору, з урахуванням положень Додаткових угод до цього Договору, Сторони дійшли згоди щодо продовження строку виконання зобов'язань (надання послуг) та продовження в цілому строку дії Договору до 31 грудня 2024р. |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 (нова редакція) |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зважаючи на те, що Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 року № 64/2022 (зі змінами) на всій території України було введено воєнний стан, що є форс-мажорною обставиною відповідно до законодавства, з урахуванням положень усіх додаткових угод до цього Договору, що є його невід’ємними частинами, на підставі пункту 3 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пунктів 12.2, 12.6. Договору Сторони дійшли згоди щодо покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме: 1. Сторони погодилися, що фінансування у 2024 році по даному Договору буде відбуватися у сумі 4 130 000,00 (чотири мільйони сто тридцять тисяч грн. 00 коп.), без ПДВ, відповідно до Плану фінансування надання Послуг (Додаток 5 до Договору), на підставі рішення 20 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 22.11.2023 № 447/23 «Про бюджет Харківської міської територіальної громади на 2024 рік». |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги зі створення програмного забезпечення кол-центру муніципальної невідкладної медичної допомоги, з передачею майнових прав власності замовнику | 1 | послуга |
4 130 000,00
UAH
|