Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Юридичні послуги
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2022-01-14-002880-c ● d19b6d28619e4fc2a415a22ef1457aa2
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Центральна бібліотека ім.Т.Г.Шевченка для дітей м.Києва |
Код ЄДРПОУ: | 02224407 |
Місцезнаходження: | 03056, Україна , м. Київ обл., м. Київ, проспект Перемоги, 25А |
Контактна особа: |
Пархоменко Ганна Володимирівна 380635619933 anna@shevkyivlib.org.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2022 15:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 25 січня 2022 11:38 |
Очікувана вартість: | 20 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79100000-5: Юридичні послуги
Опис, технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі зазначені у Додатку № 1.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Юридичні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03056, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Перемоги, 25А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 79100000-5 — Юридичні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 січня 2022 15:13 |
Yur_poslugy_doporogova_2022.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо надання послуг
Дата подання: 19 січня 2022 15:21
Чи можливо надання дистанційно послуг, які зазначені у специфікації предмету закупівлі (Додаток 1) до ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ДОПОРОГОВОЇ ЗАКУПІВЛІ, а саме № з/п 1, 2, 4 – 8, та відвідуванням місця надання послуг раз на тиждень або інше (три рази в місяць тощо)?
Відповідь відсутня
Щодо номеклатури послуг
Дата подання: 19 січня 2022 15:31
Прошу конкретизувати наступну послугу: вжиття заходів щодо погашення дебіторської заборгованості, що є на балансі Замовника, № з/п «6» специфікації предмету закупівлі (Додаток 1) до ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ДОПОРОГОВОЇ ЗАКУПІВЛІ.
Які саме заходи Замовник включає в дану послугу? Що є кінцевим результатом надання цієї послуги? Чи є це проведення претензійної роботи? Що означає кількість одиниць послуг – 1, це по одному дебітору?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо номеклатури послуги
Дата подання: 19 січня 2022 15:46
Прошу надати роз’яснення щодо надання послуги з дотриманням інформаційної безпеки, збереження комерційної та конфіденційної інформації, організації безпеки збереження персональних даних - № з/п «7» специфікації предмету закупівлі (Додаток 1) до ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ДОПОРОГОВОЇ ЗАКУПІВЛІ.
Це підготовка внутрішніх документів (наказів, положень тощо) з вказаних питань? Що означає кількість одиниць послуг – 2? Чи охоплює вказана послуга виконання та прийняття усіх мер для дотримання інформаційної безпеки, збереження комерційної та конфіденційної інформації, організації безпеки збереження персональних даних у бібліотеці? Чи входить в цю послугу контроль за дотриманням та виконанням працівниками Замовника вказаної безпеки? Чи затверджений Замовником перелік комерційної та конфіденційної інформації при діяльності бібліотеці? Тощо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо юридичної послуги
Дата подання: 19 січня 2022 15:58
Прошу надати роз’яснення щодо послуги з представлення інтересів: юридичне супроводження, представництво та захист інтересів Замовника перед державними органами, в судах, інших органах; кількість одиниць послуг – 5 - № з/п «3» специфікації предмету закупівлі (Додаток 1) до ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ДОПОРОГОВОЇ ЗАКУПІВЛІ.
В яких судах (адміністративних, цивільних, господарських) потрібно надати вказану послугу? Кількість таких справ у вказаних судах (у т. ч. якщо передбачається звернення до суду)?
У зв’язку з тим, що витрати, пов’язані з відрядженням по території України, входять у загальну вартість Закупівлі, то прошу конкретизувати назву суду (у т. ч. якщо передбачається звернення до суду)? Чи є серед вказаних справ (у т. ч. якщо передбачається) кримінальні?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо послуги
Дата подання: 19 січня 2022 16:14
Що мається на увазі під контролем якості формування фінансово-господарської документації для обліку господарської діяльності; контролем за проведенням інвентаризацій (№ з/п «1» специфікації предмету закупівлі (Додаток 1) до ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ДОПОРОГОВОЇ ЗАКУПІВЛІ), бо згідно ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» цей контроль здійснює головний бухгалтер, бухгалтер або особа, яка забезпечує ведення бухгалтерського обліку підприємства та/або, згідно Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, інвентаризаційної комісії?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо послуги
Дата подання: 19 січня 2022 16:32
Що мається на увазі під контролем складання кадрових документів та контролем кадрової роботи (№ з/п «1» специфікації предмету закупівлі (Додаток 1) до ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ДОПОРОГОВОЇ ЗАКУПІВЛІ)?
Чи входить у цій контроль візування складених кадрових документів?
Чи потрібно здійснювати контроль за організацією кадрової роботи в бібліотеці, у т. ч. за табелями обліку робочого часу персоналу, оформленням лікарняних листів; за веденням кадрового обліку: ведення особистих карток персоналу та особистих справ; ведення трудових книжок та книги обліку руху трудових книжок; ведення книг / журналів обліку наказів з особового складу; ведення обліку залишків відпусток персоналу; за підготовкою та поданням обов'язкової звітності по персоналу до державних органів України; дотриманням нормативу робочих місць для інвалідів на підприємстві; дотриманням квот для осіб, що мають додаткові гарантії (одинокі матері, діти-сироти, особи передпенсійного віку, особи звільнені після відбуття терміну, випускники навчальних закладів, які раніше ніде не працювали і т. д.); своєчасності виплати та правильність розрахунку заробітної плати; за періодичністю та документуванням проходження медичних профоглядів тощо?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 січня 2022 12:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Коструба Анатолій Володимирович |
13 500,00
UAH з ПДВ
|
6 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСПЕРТ-ПЛЮС" |
19 500,00
UAH з ПДВ
|
7 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
АДВОКАТСЬКЕ БЮРО "АДВОКАТСЬКИЙ ЗАХИСТ РОЗУМ" |
19 545,00
UAH з ПДВ
|
19 445,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Коструба Анатолій Володимирович #2880004896 |
Переможець |
6 999,00
UAH з ПДВ
|
26 січня 2022 12:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
dogovir_8.pdf | укладений |
07 лютого 2022 13:42
|