Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт точки базування по проекту "Пересувне відділення" ВПЗ Галич 1 за адресою: 77101 м.Галич, майдан.Різдва, 11 (Інші завершальні будівельні роботи).
Очікувана вартість
142 000,00 UAH
UA-2022-01-14-001383-b 9db7bd9443644b84b81c0080b59c0427
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гринишин Петро Орестович

380504500785 grynyshyn-op@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА"
Код ЄДРПОУ: 22178632
Вебсайт: http://www.ukrposhta.ua
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 6
Контактна особа: Гринишин Петро Орестович
380504500785
grynyshyn-op@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2022 16:15
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 січня 2022 00:00
Початок аукціону: 26 січня 2022 15:33
Очікувана вартість: 142 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 710,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає від учасника-переможця надати замовнику (у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: 76018,УкраїнаІвано-Франківська область,м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 6., в паперовому вигляді забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого ч. 15 ст. 14 Закону, якщо така вимога передбачена проектом договору, який наведений у Додатку 4 цієї документації. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Банківські реквізити Замовника: Акціонерне товариство «Укрпошта», Івано-Франківська дирекція АТ «Укрпошта», 76018, м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 6 IBAN: UA943365030000026006301012710 в ІФОУ АТ «Державний Ощадний банк України» МФО 336503 Код ЄДРПОУ 22178632 Податковий номер платника податку: 21560045 ІПН 215600426655

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Поточний ремонт точки базування по проекту "Пересувне відділення" ВПЗ Галич 1 за адресою: 77101 м.Галич, майдан.Різдва, 11 (Інші завершальні будівельні роботи).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77101, Україна, Івано-Франківська область, м. Галич, майдан.Різдва, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Вартість робіт, передбачену п. 3.1 Договору, Замовник виплачує Підряднику на основі Актів здачі-приймання робіт, протягом 50-ти банківських днів з дня підписання таких актів. Найменування замовника: Акціонерне товариство "Укрпошта". Місцезнаходження Замовника: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. ЄДРПОУ замовника: 21560045. Найменування закупівельника: АТ "Укрпошта" в особі Івано-Франківської дирекції, місцезнаходження, 76018, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 6, єдрпоу , 22178632. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - зазначена у Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі (Вимог до предмету закупівлі). Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій документації шляхом застосування електронного аукціону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично. Критеріями оцінки є ціна. . Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Забезпечення тендерної пропозиції невимагається, Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні. Пiсляоплата 50 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник вимагає від учасника-переможця надати замовнику (у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: 76018,УкраїнаІвано-Франківська область,м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 6., в паперовому вигляді забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого ч. 15 ст. 14 Закону, якщо така вимога передбачена проектом договору, який наведений у Додатку 4 цієї документації. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Банківські реквізити Замовника: Акціонерне товариство «Укрпошта», Івано-Франківська дирекція АТ «Укрпошта», 76018, м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 6 IBAN: UA943365030000026006301012710 в ІФОУ АТ «Державний Ощадний банк України» МФО 336503 Код ЄДРПОУ 22178632 Податковий номер платника податку: 21560045 ІПН 215600426655
14 січня 2022 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2022 16:14
Vymohy do predmetu zakupivli.zip

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз"яснення щодо документів
Дата подання: 16 січня 2022 15:04
Дата відповіді: 17 січня 2022 12:36
Добрий день! Просимо дати роз"яснення, які саме "документи, що підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно додатку 2 до документації)" (п.5 Розділу 3 Оголошення) повинен надати Учасник?
Відповідь: Доброго дня шановниий учаснику. На ваше питання є відповідь в ч. 2 Додатку 1 Документації спрощеної закупівлі(вимоги до предмету закупівлі): Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (додаток 2 до документації) та гарантування їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації або у вигляді довідки в довільній формі.
Також звертаємо Вашу увагу що для учасників в розділі III Документаці спрощеної закупівлі(вимоги до предмету закупівлі) опубліковано Інструкцію з підготовки пропозицій, де учасник має можливість ознайомитися з порядком подання та вимогами до документів.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-01-14-001383-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПІРАЛЬ-ІНВЕСТБУД", Код ЄДРПОУ:43417858
Дата подання: 02 лютого 2022 23:23
Оскарження протокольного рішення № 3 від 02.02.22 р.
Оскарження протокольного рішення № 3 від 02.02.22 р.
Відповідно до п.3 Додатку 1.1. документації наявність конкретно інженера з охорони праці замовником не вимагалась.
Пунктом 1.2. Типового положення про службу охорони праці, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці України від 15.11.2004 р. № 255 встановлено, що на основі Типового положення, з урахуванням специфіки виробництва та видів діяльності, чисельності працівників, умов праці та інших факторів роботодавець розробляє і затверджує Положення про службу охорони праці відповідного підприємства, визначає структуру служби охорони праці, її чисельність, основні завдання, функції та права її працівників відповідно до законодавства. При цьому згідно зі ст. 15 Закону України «Про охорону праці» та п. 1.4. зазначеного вище Типового Положення на підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку.
Також зазначаємо що Згідно з постановою «Про роботу за сумісництвом працівників державних підприємств, установ і організацій» від 03.04.993 р. № 245 встановлено, що тривалість роботи за сумісництвом не може перевищувати 4-х годин на день і повного робочого дня у вихідний день.
Відповідно інженер з охорони праці Луценко Олександра Романівна при необхідності залучається до співпраці з ТОВ «СПІРАЛЬ-ІНВЕСТБУД» з укладенням цивільно-правової угоди. Як приклад для участі в комісії з перевірки знань згідно п.3.9. «Комісія вважається правочинною, якщо до її складу входять не менше трьох осіб» НПАОП 0.00-4.12-05. «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» або відповідно до «Положення про розробку інструкцій з охорони праці» для погодження, надання методичної допомоги, систематичного контролю за своєчасним розробленням нових і відповідністю діючих інструкцій вимогам законодавства, їх періодичним переглядом та своєчасним внесенням змін і доповнень до них, тощо.
Враховуючи що необхідності постійного перебування інженера з охорони праці при проведенні робіт немає , копії документів про трудові відносини ТОВ «СПІРАЛЬ-ІНВЕСТБУД» надало на працівників які конкретно виконуватимуть роботи на об’єкті чи здійснюватимуть управління процесом та нагляд.
У разі виробничої необхідності при роботі на об’єкті АТ «Укрпошта» інженер з охорони праці Луценко Олександра Романівна буде залучена з укладенням цивільно-правової угоди.
Враховуючи вищенаведене просимо скасувати протокольне рішення №3 від 02.02.2022 р. про відхилення пропозиції ТОВ «СПІРАЛЬ-ІНВЕСТБУД». в іншому випадку будемо змушені звернутись у ВІДПОВІДНІ ОРГАНИ для захисту своїх прав, оскільки своїм рішенням Ви нехтуєте основними принципами Закону України "Про публічні закупівлі" - добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель,недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 лютого 2022 18:39
«Шановний учаснику, основний нормативно-правовий документ, який регулює сферу закупівель товарів, робіт та послуг є Закон України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року N 922-VIII із змінами (далі-Закон), який визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до ч. 1 ст. 4 Закону, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг, яка здійснюється відповідно до річного плану.
Відповідно до ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Як вбачається, одними із вагомих принципів закупівель є: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом та не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Оскільки, Замовник є товариством яке перебуває у власності держави (100% акцій належить державі), тому дотримується вимог у сфері публічних закупівель які відносяться до державних замовників.
З метою наявної потреби, Замовник здійснює спрощену закупівлю: «Поточний ремонт точки базування по проекту "Пересувне відділення" ВПЗ Галич 1 за адресою: 77101 м. Галич, майдан. Різдва, 11 (Інші завершальні будівельні роботи), ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи», id закупівлі: UA-2022-01-14-001383-b.
Відповідно до ст. 14 Закону, замовник встановлює вимоги до предмета закупівлі та перелік документів які повинні бути завантажені учасниками у складі пропозиції. Вимоги для усіх учасників одинакові. Одними із таких є вимога, яка передбачена пункту 1 та 2 ч. 3 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1.1 Документації спрощеної закупівлі (вимоги до предмету закупівлі), (далі-ДСЗ), Учасник повинен надати:
1. Довідка довільної форми про наявність персоналу відповідної кваліфікації (професії) для виконання умов договору про закупівлю, враховуючи характер робіт(послуг), які мають необхідні знання та досвід (керівники, інженери, фахівці, робітники тощо), із зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ, посаду, професію, загальний стаж роботи.
2. Документи, що підтверджують наявність трудових або інших відносин між учасником та особами, зазначеними в довідці, що подається згідно п. 1, а саме: копії трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу (перша сторінка та сторінка із записом про прийом на роботу до учасника) або накази про прийняття на роботу таких осіб або копії відповідних угод.
На підтвердження вимог замовника, Учасником надано Довідку №12 від 25.12.2022 про наявність в штаті ТОВ „СПІРАЛЬ-ІНВЕСТБУД” працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання зобов’язань перед замовником. На підтвердження було надано накази про прийняття на роботу працівників № 2-к від 13.05.2020, № 3-к від 08.07.2021 та один договір № 39/01/1 від 18.01.2021 про виконання робіт укладеного з Марусяк В.Д.. Проте, Учасником не було надано підтвердження того, що Луценко Олександра Романівна перебуває у трудових відносинах з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІРАЛЬ-ІНВЕСТБУД» (ЄДРПОУ: 43417858), а саме: копію трудової книжки із записами про прийом на роботу (перша сторінка та сторінка із записом про прийом на роботу до учасника) або наказ про прийняття на роботу або копію відповідної угоди, що не відповідає вимогам до предмета закупівлі, оскільки, останній підтвердив, що має у штаті даного працівника і який буде залучений до виконання договору.
Замовник не заперечує, що в п. 3 Додатку 1.1. ДСЗ наявність конкретно інженера з охорони праці замовником не вимагалась. У вимогах вимагався інженер, тобто учаснику надано право самостійно зазначити напрямок інженера і не тільки, ай інші посади . Такі вимоги визначено з метою, як найбільше залучити учасників до закупівлі, що в свою чергу забезпечить прозорість, успішність та економію для Замовника.
Учасником при поданні пропозиції, не зазначено, що Луценко Олександра Романівна (інженер з охорони праці) буде працювати за сумісництвом (чого у вимогах замовника і не вимагалось), а вказано чітко «штат-договір ЦПХ», що є підставою вважати, що є трудові відносини із Учасником.
Пункт 1, ч. 13. ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі».
Враховуючи наведене, Учасника ТОВ «СПІРАЛЬ-ІНВЕСТБУД» (ЄДРПОУ: 43417858) було правомірно дискваліфіковано (1, ч. 13. ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»).

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 січня 2022 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Чепига Михайло Миколайович 119 999,00
UAH з ПДВ
118 999,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПІРАЛЬ-ІНВЕСТБУД" 138 711,60
UAH з ПДВ
119 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "БУДІНВЕСТ-ІФ" 137 400,00
UAH з ПДВ
129 999,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ОПАЛ" 137 432,00
UAH з ПДВ
130 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

23 січня 2022 20:59
Електронний підпис
23 січня 2022 20:59
7. Довідка довкілля.pdf.p7s
23 січня 2022 20:59
7. Довідка довкілля.pdf
23 січня 2022 20:59
6. Декларація.pdf
23 січня 2022 20:59
4. Довідка санкції.pdf.p7s
23 січня 2022 20:59
12. Угода 13.pdf
23 січня 2022 20:59
12. Угода 14.pdf
23 січня 2022 20:59
2. Паспорт.pdf
23 січня 2022 20:59
4. Довідка санкції.pdf
23 січня 2022 20:59
2. РНОКПП.pdf

Публічні документи

25 січня 2022 12:58
Електронний підпис
25 січня 2022 12:57
Установчі документи.zip
25 січня 2022 12:57
Посвідчення, дипломи.zip
25 січня 2022 12:57
Аналогічні договора.zip

Публічні документи

25 січня 2022 20:14
Електронний підпис
25 січня 2022 20:13
працівники.pdf
25 січня 2022 19:48
Електронний підпис
25 січня 2022 19:47
СУБПІДРЯД.PDF
25 січня 2022 19:47
МТБ.PDF
25 січня 2022 19:47
ЩОДО ОПОДАТКУВАННЯ.PDF
25 січня 2022 19:47
ШТРАФНИХ САНКЦІЙ.PDF
25 січня 2022 19:47
договір Екоресурс.PDF
25 січня 2022 19:47
лист відгук.PDF
25 січня 2022 19:47
ПРАЦІВНИКИ.PDF
25 січня 2022 19:47
АКТ ВИКОНАНИХ РОБІТ.pdf
25 січня 2022 19:47
ЛОКАЛЬНИЙ КОШТОРИС.PDF
25 січня 2022 19:47
ДОГОВІРНА ЦІНА.PDF
25 січня 2022 19:47
наказ-1.pdf
25 січня 2022 19:47
ЩОДО ДОВКІЛЛЯ.PDF
25 січня 2022 19:47
ЩОДО ЛІЦЕНЗІЇ.PDF
25 січня 2022 19:47
ЗАГАЛЬНОВИРОБНИЧІ.PDF
25 січня 2022 19:47
ДЕКЛАРАЦІЯ.pdf
25 січня 2022 19:47
виписка(1).pdf
25 січня 2022 19:47
ЩОДО РІШЕННЯ СУДІВ.PDF
25 січня 2022 19:47
САНКЦІЇ.PDF
25 січня 2022 19:47
посвідченя.pdf
25 січня 2022 19:47
витяг з єдр.pdf
25 січня 2022 19:47
Календарний графік-1.xlsx
25 січня 2022 19:47
договір Галич.PDF
25 січня 2022 19:47
витяг про навчання.pdf
25 січня 2022 19:47
ГАРАНТІЙНИЙ ТЕРМІН.PDF
25 січня 2022 19:47
Статут.pdf
25 січня 2022 19:47
ЗГОДА З ДОДАТКОМ 2.pdf
25 січня 2022 19:47
цпх.pdf
25 січня 2022 19:47
КАЛЕНДАРНИЙ ГРАФІК.PDF
25 січня 2022 19:47
ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ.PDF
25 січня 2022 19:47
Договірна ціна-1.xlsx
25 січня 2022 19:47
ВІДОМІСТЬ ОБЄМІВ.PDF
25 січня 2022 19:47
витяг.PDF
25 січня 2022 19:47
ЩОДО ДОСВІДУ.PDF
25 січня 2022 19:47
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР.pdf
25 січня 2022 19:47
ЗВЕДЕНИЙ КОШТОРИС.PDF
25 січня 2022 19:47
ДОВІДКИ.PDF

Публічні документи

25 січня 2022 21:50
Електронний підпис
25 січня 2022 21:42
витяг 25.01. копія.pdf
25 січня 2022 21:19
кошторис-21-35.pdf
25 січня 2022 21:19
кошторис-1-20.pdf
25 січня 2022 21:01
Наказ на директора.jpg
25 січня 2022 21:01
Договір ЦПХ Дроцик.jpeg
25 січня 2022 21:01
Паспорт стр. 12-13, ІПН.jpg
25 січня 2022 21:01
Договір (1) Пустомити .pdf
25 січня 2022 21:01
статут оригінал.pdf
25 січня 2022 21:01
акти пустомити.pdf
25 січня 2022 21:01
Наказ Годій І..pdf
25 січня 2022 21:01
СвідоцтвоПДВ.jpg
25 січня 2022 21:01
Дозвіл_2017_m.pdf
25 січня 2022 21:01
Ліцензія АВК ОПАЛ.pdf
25 січня 2022 21:01
виписка і опис новий.pdf
25 січня 2022 21:01
Свідоцтво.jpg
25 січня 2022 21:01
відгук Пустомити.pdf
25 січня 2022 21:01
Ліцензія_2017_m.pdf
25 січня 2022 21:01
довідка з стастики.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Чепига Михайло Миколайович

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПІРАЛЬ-ІНВЕСТБУД"

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "БУДІНВЕСТ-ІФ"

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "ОПАЛ"

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Чепига Михайло Миколайович
#3685206132
Відхилено 118 999,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2022 19:15
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПІРАЛЬ-ІНВЕСТБУД"
#43417858
Відхилено 119 000,00
UAH з ПДВ
02 лютого 2022 18:07
ТОВ "БУДІНВЕСТ-ІФ"
#41607134
Відхилено 129 999,00
UAH з ПДВ
02 лютого 2022 18:34
ТОВ "ОПАЛ"
#22346348
Відхилено 130 000,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2022 09:30

Документи

01 лютого 2022 19:15
Електронний підпис

Документи

02 лютого 2022 18:07
Електронний підпис

Документи

02 лютого 2022 18:34
Електронний підпис

Документи

04 лютого 2022 09:30
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій