Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з налагодження та підтримки програмного забезпечення на графічних робочих станціях
Очікувана вартість
49 800,00 UAH
UA-2022-01-14-000699-c 452edbbe05024289a6b5df088a67c952
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назаренко Олена Анатоліївна

380577607417 dmatagp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 січня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент містобудування та архітектури Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 06716538
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, вулиця Квітки-Основ'яненка, будинок 7
Контактна особа: Назаренко Олена Анатоліївна
380577607417
dmatagp@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72610000-9: Послуги з комп’ютерної підтримки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з налагодження та підтримки програмного забезпечення на графічних робочих станціях
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61003, Україна, Харківська область, Харків, вулиця Квітки-Основ'яненка, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 72610000-9 — Послуги з комп’ютерної підтримки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг «Замовник» сплачує послуги згідно з Актом наданих послуг, підписаного з обох сторін, шляхом безготівкового перерахування коштів по мірі фінансування на поточний рахунок «Виконавця», на умовах післяоплати протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту підписання Акту наданих послуг. У разі затримки/відсутності бюджетного фінансування, розрахунки за надані протягом строку дії цього Договору Послуги здійснюються не пізніше 15-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування для оплати наданих послуг. Джерело фінансування закупівлі: Бюджет Харківської міської територіальної громади. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

14 січня 2022 10:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа – підприємець Семенов Олексій Олександрович
#3088110032
Переможець 49 800,00
UAH
14 січня 2022 10:45

Документи

14 січня 2022 10:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2022 15:25
Додаткова угода №1-налагодження ПЗ.PDF зміни до договору
08 грудня 2022 15:24
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 10:48
Договір - налагодження та підтримка ПЗ.PDF укладений
14 січня 2022 10:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 8.1. розділу 8 Договору № 1101/1 від 14.01.2022 уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Викласти п. 2.1. розділу 2 «Ціна Договору» в наступній редакції: «Загальна сума Договору 8 300,00 грн (вісім тисяч триста гривень 00 копійок), ПДВ не передбачено». 2. Викласти Протокол узгодження договірної ціни (Додаток № 1 до Договору) у новій редакції. 3. Інші пункти Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 1101/1
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML