Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (постачання теплової енергії)
Очікувана вартість
2 686 040,76 UAH
UA-2022-01-14-000489-a 6621df7cf6a54488bd5b5becc97b2f9f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Костюк

+380565490005 krinvidosvita.prozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Криничанської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41402738
Місцезнаходження: 52300, Україна , Дніпропетровська обл., селище міського типу Кринички, ВУЛИЦЯ НАГІРНА, будинок 2
Контактна особа: Ірина Костюк
+380565490005
krinvidosvita.prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Підставою, щодо застосування переговорної процедури закупівлі теплової енергії у вигляді пари та гарячої води у ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ" стала вимога у п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме за відсутності конкуренції з технічних причин, внаслідок чого товар може бути поставлений виключно певним суб’єктом господарювання.
Уповноваженою особою з публічних закупівель встановлено, що в результаті об'єднання Криничанської селищної ради останній 12.10.2017 року на підставі рішення Криничанської селищної ради від 08.06.2017 року №8-32/VII "Про безоплатне прийняття комунальних закладів освіти, культури та належного їм майна із спільної власності територіальних громад сіл, селищ Криничанського району до комунальної власності Криничанської селищної ради" було передано Криничанську середню загальноосвітню школу №1 Криничанського району Дніпропетровської області, яка опалювалася обладнанням, що належить ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ" з 2011 року.
Для забезпечення теплом Криничанського ліцею №1", КНЗ "Криничанський центр учнівської молоді" та КУ "Інклюзивно - ресурсний центр" Криничанської селищної ради ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ" у 2011 році збудувало за власні кошти близько 60 м теплотраси (діаметр труби 89 мм, труба подачі + зворотня труба), та встановило власне опалювальне обладнання, в наслідок чого вищевказані комунальні об’єкти селищної ради стали технічно приєднанні для споживання теплової енергії виключно до котельні ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ".
Дніпропетровською обласною державною адміністрацією (органом ліцензування) у 2017 році ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ" видано ліцензію на виробництво та постачання теплової енергії №190-теп від 23 березня, у тому числі, котельні комплексу теплопостачання на базі твердопаливних котлів з підведеними мережами тепло, - електро, - водопостачання та системою димовідведення, що розташована за адресою: смт. Кринички, вул. Героїв Чорнобиля, 33.
Враховуючи вищевикладене, а також відсутність альтернативних джерел постачання теплової енергії та беручи до уваги той факт, що ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ" є єдиним можливим постачальником теплової енергії справджуються умови застосування переговорної процедури закупівлі визначені у п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України "Про публічні закупівлі".

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2022 09:34
Оскарження наміру укласти договір: 25 січня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
923 гігакалорія
Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (постачання теплової енергії)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться після пред’явлення «Виконавцем» рахунку на оплату та акту шляхом перерахування до останнього числа поточного звітного місяця «Замовником» грошових коштів у сумі вказаній у рахунку, на рахунок «Виконавця», відповідно до затверджених в установленому порядку тарифів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

14 січня 2022 09:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2022 09:30
Протокол рішення.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ"
#39069269
Переможець 2 686 040,76
UAH
14 січня 2022 09:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 січня 2022 09:34

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ"
#39069269
2 686 040,76
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 червня 2022 14:11
Електронний підпис зміни до договору
10 травня 2022 11:26
ДУ №2.pdf зміни до договору
10 травня 2022 11:24
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2022 09:10
Дод. угода №1.pdf зміни до договору
10 березня 2022 09:09
Електронний підпис укладений
26 січня 2022 16:15
Дог № 13.ПП.22.pdf укладений
26 січня 2022 16:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 13/ПП/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
10 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 13/ПП/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 273 347,28
UAH