Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ МЕДИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКА ПЕРША МІСЬКА ЛІКАРНЯ ІМ.О.Т.БОГАЄВСЬКОГО" |
Код ЄДРПОУ: | 01999613 |
Місцезнаходження: | 39617, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, вул. лікаря О. Богаєвського, буд. 60/1 |
Контактна особа: |
Наталя Білокінь +380961840698 1hospt@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 січня 2022 18:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 січня 2022 01:00 |
Початок аукціону: | 31 січня 2022 12:12 |
Очікувана вартість: | 3 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата проводиться протягом 10 (десяти) банківських днів з дати фактичної поставки товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 січня 2022 18:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 січня 2022 18:46 |
2022 Тендерна документація 3311.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-14-000070 ● bd9757c292f54a81aa3e3e140f2e6fc5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 вересня 2022 13:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.09.2022 №52-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 05 вересня 2022 року №003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Сергій КОЛІСНИК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 14.09.2022 №52-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2022-01-13-006890-a 13.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-26 11:35:55
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі візуалізаційного обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (системи рентгенівської діагностичної на 2 робочі місця - 1 комплект) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-13-006890-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. З яких причин в оголошенні про проведення відкритих торгів за номером UA-2022-01-13-006890-a не зазначена інформація щодо:
- коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159, у разі визначення предмета закупівлі - медичний виріб;
- коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-29 17:05:47
Пояснення
У відповідь на Ваш запит по закупівлі UA-2022-01-13-006890-a повідомляємо наступне:
Щодо способу та підстав визначення технічних, кількісних та якісних характеристик, розміру витрат, очікуваної вартості предмету закупівлі :
Відповідно до п.3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються, зокрема, такі відомості:
- інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обумовлені вимогами забезпечення населення наданням якісної медичної допомоги на виконання договору з Національною службою здоров’я України (НСЗУ) про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, відповідно до потреб замовника, необхідних для безперебійного функціонування лікувальної установи, а також з урахуванням вимог чинного законодавства.
Для розрахунку очікуваної вартості Замовником було здійснено моніторинг (аналіз) цін на ринку відповідного товару, шляхом використання загальнодоступної інформації, яка міститься у відкритих джерелах (у т.ч. на сайтах підприємств та компаній, які виробляють і здійснюють продаж необхідного для закупівлі товару), так і ціни відповідних закупівель, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro".
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі: пунктом 41 постанови КМУ від 11.10.2016 «710 «Про ефективне використання державних коштів» встановлено, що «Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.».
В той же час, згідно з ч.2 ст. 22 ГК України, суб’єктами господарювання державного сектора економіки є суб’єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб’єкти, державна частка у статутному фонді яких перевищує п’ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб’єктів.
На сайті Фонду державного майна України (https://www.spfu.gov.ua/ua/content/spf-stateproperty-Subiekti-gospodaruvannya. html) розміщено Реєстр (перелік) суб'єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об'єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків) з інформацією про суб'єкти управління та окремі показники фінансово-господарської діяльності суб'єктів господарювання, станом на 01.07.2022 року.
КМНП «Кременчуцька перша міська лікарня ім.О.Т.Богаєвського» (ЄДРПОУ 01999613) не включено до даного Реєстру (переліку) суб'єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об'єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків)
Згідно зі ст. 24 ГК України управління господарською діяльністю у комунальному секторі економіки здійснюється через систему організаційно-господарських повноважень територіальних громад та органів місцевого самоврядування щодо суб'єктів господарювання, які належать до комунального сектора економіки і здійснюють свою діяльність на основі права господарського відання або права оперативного управління.
Правовий статус окремого суб'єкта господарювання у комунальному секторі економіки визначається уповноваженими органами управління відповідно до вимог цього Кодексу та інших законів.
Суб'єктами господарювання комунального сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише комунальної власності, а також суб'єкти, у статутному капіталі яких частка комунальної власності перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує органам місцевого самоврядування право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів.
КМНП «Кременчуцька перша міська лікарня ім.О.Т.Богаєвського» є закладом охорони здоров’я - комунальним унітарним неприбутковим підприємством, що надає медичну допомогу медичну допомогу на території міста Кременчука Південного підокругу госпітального округу Полтавської ОДА з центром у місті Кременчуці, в порядку та на умовах визначених законодавством України та Статутом.
Підприємство знаходиться у комунальній власності Кременчуцької міської територіальної громади та створене на майні, що належить до спільної власності
Кременчуцької міської територіальної громади, управління яким здійснює Кременчуцька міська рада Кременчуцького району Полтавської області (далі – Власник) через уповноважений нею орган - Департамент охорони здоров’я Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (надалі – Уповноважений орган управління).
Підприємство здійснює господарську неприбуткову діяльність, спрямовану на досягнення соціальних та інших результатів без мети одержання прибутку. Майно підприємства є комунальною власністю Кременчуцької міської територіальної громади.
КМНП «Кременчуцька перша міська лікарня ім.О.Т.Богаєвського» не є головним розпорядником бюджетних коштів, не є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня.
КМНП «Кременчуцька перша міська лікарня ім.О.Т.Богаєвського» не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, а є суб'єктом господарювання комунального сектора економіки.
Враховуючи вищевикладене, КМНП «Кременчуцька перша міська лікарня ім.О.Т.Богаєвського» не підпадає під дію вимог пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів».
Відтак, у підприємства немає необхідності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті.
Щодо коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159, у разі визначення предмета закупівлі - медичний виріб та коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, то коди зазначені в оголошенні та тендерній документації та опубліковані в електронній системі закупівель "Prozorro".
Надання інформації про усунення порушення замовником
На Ваш опублікований Висновок про результати моніторингу закупівлі в електронній системі закупівель Прозорро від 05.10.2022 року повідомляємо, що зазначений висновок розглянуто, прийнято рішення дотримуватися вимог законодавства у сфері закупівель, зокрема в частині дотримання вимог пунктів 13, 14 Наказу №1082. У подальшому зобов'язуємося не допускати виявлених недопущень.
2022-10-12 18:39:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пунктів 13, 14 Наказу №1082.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2022 12:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДХОЛДІНГ" |
3 789 000,00
UAH з ПДВ
|
3 789 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "КСЕНКО" |
3 795 000,00
UAH з ПДВ
|
3 795 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДХОЛДІНГ" #38406011 |
Переможець |
3 789 000,00
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2022 18:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2022 19:29
|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2022 16:16
|
2022 Договір МЕДХОЛДІНГ рентген (02).pdf | укладений |
15 лютого 2022 16:13
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Система рентгенівська діагностична на 2 робочі місця (37645 "Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова) | 1 | комплект |
3 789 000,00
UAH
|