Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інформаційні системи
Очікувана вартість
31 200,00 UAH
UA-2022-01-13-001705-a 70a7040ac511481d9ac3052bd4c2bc86
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Юрченко

+380512489710 mocpdip_buh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 січня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Миколаївський обласний центр паліативної допомоги та інтегрованих послуг" Миколаївської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 32884704
Місцезнаходження: 54003, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, м. Миколаїв, вул. Потьомкінська, 138-Б
Контактна особа: Ганна Юрченко
+380512489710
mocpdip_buh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48810000-9: Інформаційні системи


консультативні послуги з питань технічної підтримки та супроводження (обслуговування) програмного забезпечення – Комп’ютерної програми «SimplexMed»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
консультативні послуги з питань технічної підтримки та супроводження (обслуговування) програмного забезпечення – Комп’ютерної програми «SimplexMed»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 48810000-9 — Інформаційні системи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

13 січня 2022 11:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Жукова Ельвіра Миколаївна
#3564707362
Переможець 31 200,00
UAH
13 січня 2022 11:16

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 квітня 2022 12:21
Дод. угода 2.PDF зміни до договору
12 квітня 2022 12:21
Електронний підпис укладений
18 лютого 2022 15:28
Дод. угода 1.PDF зміни до договору
18 лютого 2022 15:28
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 11:17
Договір 1.PDF укладений
13 січня 2022 11:16

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
консультативні послуги з питань технічної підтримки та супроводження (обслуговування) програмного забезпечення – Комп’ютерної програми «SimplexMed» 1 послуга 31 200,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною розрахункових рахунків Замовника та Виконавця, сторони домовились внести зміни в розділ "11. Реквізити та підписи сторін" й реквізити викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди зменшити кількість робочих місць та зменшити суму договору на 5850,00 грн. та викласти пункт 3.3. Договору в наступній редакції: «3.3. Загальний розмір винагороди за обслуговування, виходячи з кількості робочих місць, а саме 3 (три) робочих місць, складає 25350,00 грн. (двадцять п’ять тисяч триста п’ятдесят гривень 00 коп.) без ПДВ, протягом строку дії Договору». 2. Викласти пункт 3.4. Договору в наступній редакції: «3.4. Оплата Замовника на користь Виконавця, відповідно до цього Договору, здійснюється в розмірі суми, погодженої Сторонами у п.3.3. цього Договору, у безготівковому порядку на поточний рахунок Виконавця, визначений у реквізитах цього Договору, у період з 01.04.2022 року по 31.12.2022 року включно, частинами (траншами) в розмірі 1950,00 (одна тисяча дев’ятсот п’ятдесят гривень 00 коп.) без ПДВ щомісячно».
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
консультативні послуги з питань технічної підтримки та супроводження (обслуговування) програмного забезпечення – Комп’ютерної програми «SimplexMed» 1 послуга 31 200,00
UAH