Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт точки базування по проекту "Пересувне відділення" ЦПП Івано-Франківськ за адресою: м.Івано-Франківськ провулок. Микитинецький, 8
Очікувана вартість
131 000,00 UAH
UA-2022-01-13-001173-b f6fd27c5935843efbb96b37763162762
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гринишин Петро Орестович

380504500785 grynyshyn-op@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА"
Код ЄДРПОУ: 22178632
Вебсайт: http://www.ukrposhta.ua
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 6
Контактна особа: Гринишин Петро Орестович
380504500785
grynyshyn-op@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 січня 2022 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 19 січня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 січня 2022 00:00
Початок аукціону: 25 січня 2022 14:13
Очікувана вартість: 131 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 655,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає від учасника-переможця надати замовнику (у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: 76018,УкраїнаІвано-Франківська область,м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 6., в паперовому вигляді забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого ч. 15 ст. 14 Закону, якщо така вимога передбачена проектом договору, який наведений у Додатку 4 цієї документації. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Банківські реквізити Замовника: Акціонерне товариство «Укрпошта», Івано-Франківська дирекція АТ «Укрпошта», 76018, м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 6 IBAN: UA943365030000026006301012710 в ІФОУ АТ «Державний Ощадний банк України» МФО 336503 Код ЄДРПОУ 22178632 Податковий номер платника податку: 21560045 ІПН 215600426655

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Поточний ремонт точки базування по проекту "Пересувне відділення" ЦПП Івано-Франківськ за адресою: м.Івано-Франківськ провулок. Микитинецький, 8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76002, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, провулок. Микитинецький, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2022
ДК 021:2015: 45440000-3 — Фарбування та скління

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Вартість робіт, передбачену п. 3.1 Договору, Замовник виплачує Підряднику на основі Актів здачі-приймання робіт, протягом 50-ти банківських днів з дня підписання таких актів. Найменування замовника: Акціонерне товариство "Укрпошта". Місцезнаходження Замовника: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. ЄДРПОУ замовника: 21560045. Найменування закупівельника: АТ "Укрпошта" в особі Івано-Франківської дирекції, місцезнаходження, 76018, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 6, єдрпоу , 22178632. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - зазначена у Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі (Вимог до предмету закупівлі). Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій документації шляхом застосування електронного аукціону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично. Критеріями оцінки є ціна. . Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Забезпечення тендерної пропозиції невимагається, Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні. Пiсляоплата 50 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник вимагає від учасника-переможця надати замовнику (у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: 76018,УкраїнаІвано-Франківська область,м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 6., в паперовому вигляді забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого ч. 15 ст. 14 Закону, якщо така вимога передбачена проектом договору, який наведений у Додатку 4 цієї документації. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Банківські реквізити Замовника: Акціонерне товариство «Укрпошта», Івано-Франківська дирекція АТ «Укрпошта», 76018, м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 6 IBAN: UA943365030000026006301012710 в ІФОУ АТ «Державний Ощадний банк України» МФО 336503 Код ЄДРПОУ 22178632 Податковий номер платника податку: 21560045 ІПН 215600426655
Форма підтвердження: документ
13 січня 2022 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2022 15:28
Vymohy do predmetu zakupivli.zip

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 січня 2022 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "СТАНДАРТ-БУДІНВЕСТ" 108 599,00
UAH з ПДВ
105 332,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Чепига Михайло Миколайович 116 999,00
UAH з ПДВ
105 333,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПІРАЛЬ-ІНВЕСТБУД" 130 966,80
UAH з ПДВ
116 900,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "БУДІНВЕСТ-ІФ" 124 600,00
UAH з ПДВ
124 600,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

24 січня 2022 23:21
Електронний підпис
24 січня 2022 23:20
Аналогічні договора.zip
24 січня 2022 23:20
Кошториси.zip
24 січня 2022 23:20
Дипломи_ЦПХ.zip

Публічні документи

23 січня 2022 20:46
Електронний підпис
23 січня 2022 20:46
12. Угода 12.pdf
23 січня 2022 20:46
2. Паспорт.pdf
23 січня 2022 20:46
4. Довідка санкції.pdf.p7s
23 січня 2022 20:46
12. Угода 11.pdf
23 січня 2022 20:46
4. Довідка санкції.pdf
23 січня 2022 20:46
6. Декларація.pdf
23 січня 2022 20:46
7. Довідка довкілля.pdf.p7s
23 січня 2022 20:46
7. Довідка довкілля.pdf
23 січня 2022 20:46
2. РНОКПП.pdf

Публічні документи

24 січня 2022 21:59
Електронний підпис
24 січня 2022 21:54
Посвідчення, дипломи.zip
24 січня 2022 21:54
Аналогічні договора.zip
24 січня 2022 21:54
Установчі документи.zip

Публічні документи

24 січня 2022 19:42
Електронний підпис
24 січня 2022 19:25
розрахунок єдиного.pdf
24 січня 2022 19:25
локальний кошторис.pdf
24 січня 2022 19:25
Календарний графік.xls
24 січня 2022 19:25
календарний графік.pdf
24 січня 2022 19:25
Зведений кошторис-1.xlsx
24 січня 2022 19:25
зведений кошторис.pdf
24 січня 2022 19:25
загальновиробничі.pdf
24 січня 2022 19:25
Договірна ціна-1.xlsx
24 січня 2022 19:25
договірна ціна.pdf
24 січня 2022 19:25
відомість обємів.pdf
20 січня 2022 20:44
Електронний підпис
20 січня 2022 20:40
працівники.pdf
20 січня 2022 20:40
Статут.pdf
20 січня 2022 20:40
договір Екоресурс.PDF
20 січня 2022 20:40
ЗГОДА З ДОДАТКОМ 2.pdf
20 січня 2022 20:40
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
20 січня 2022 20:40
лист відгук.pdf
20 січня 2022 20:40
витяг.PDF
20 січня 2022 20:40
досвід.pdf
20 січня 2022 20:40
АКТ ВИКОНАНИХ РОБІТ.pdf
20 січня 2022 20:40
посвідченя.pdf
20 січня 2022 20:40
виписка(1).pdf
20 січня 2022 20:40
цпх.pdf
20 січня 2022 20:40
довкілля.pdf
20 січня 2022 20:40
щодо податку.pdf
20 січня 2022 20:40
санкції.pdf
20 січня 2022 20:40
наказ-1.pdf
20 січня 2022 20:40
ДОГОВІР.pdf
20 січня 2022 20:40
витяг з єдр.pdf
20 січня 2022 20:40
Декларація.pdf
20 січня 2022 20:40
МТБ.pdf
20 січня 2022 20:40
ДОГОВІР.pdf
20 січня 2022 20:40
витяг про навчання.pdf
20 січня 2022 20:40
субпідряд.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТАНДАРТ-БУДІНВЕСТ"

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Чепига Михайло Миколайович

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПІРАЛЬ-ІНВЕСТБУД"

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "БУДІНВЕСТ-ІФ"

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СТАНДАРТ-БУДІНВЕСТ"
#39919345
Переможець 105 332,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2022 18:33

Документи

01 лютого 2022 18:33
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2022 18:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СТАНДАРТ-БУДІНВЕСТ"
#39919345
105 332,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 лютого 2022 18:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 квітня 2022 17:32
Звіт про виконання договору UA-2022-01-13-001173-b.pdf укладений
05 квітня 2022 17:32
Електронний підпис укладений
03 лютого 2022 19:19
Договір SP_UA-2022-01-13-001173-b (22_117).pdf укладений
03 лютого 2022 19:19
Гарантія забезпечення SP_UA-2022-01-13-001173-b (22_117).pdf укладений
03 лютого 2022 19:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 105 332,00
UAH