Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "ЛИПОВЕЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ЛИПОВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 01982577 |
Місцезнаходження: | 22500, Україна , Вінницька обл., Липовець, Липовецький район ,вул.Пирогова,будинок 9 |
Контактна особа: |
Ситник Ірина В'ячеславівна 380435821167 lip_crl@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
1. Закон України «Про природні монополії» від 20.04.2000 р. № 1682-ІІІ.
2. Зведений перелік суб’єктів природних монополій, розміщений на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua/). Розпорядження Антимонопольного комітету України від 28 листопада 2012 року № 874-р «Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій»
3. Постанова НКРЕКП від 13.11.2018 № 1414 "Про видачу ПАТ «ВІННИЦЯОБЛЕНЕРГО» ліцензії з розподілу електричної енергії та анулювання ліцензій з передачі електричної енергії місцевими (локальними) електричними мережами і постачання електричної енергії за регульованим тарифом"
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 січня 2022 11:03 |
Оскарження наміру укласти договір: | 19 січня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65310000-9: Розподіл електричної енергії
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг з розподілу (передачі) електричної енергії за Цим договором здійснюється на поточний рахунок згідно актів про прийняття-здачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
13 січня 2022 10:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-18-000022 ● d4e5ef14a5044ca5ad91e64b29767f33
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 січня 2022 10:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.01.2022 №15
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 17.01.2022 №15
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17.UA-2022-01-13-000790-c 13.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-18 11:41:10
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з розподілу електричної енергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-13-000790-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту (або на офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Чому повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містить документів (експертні, нормативні, технічні та інші документи), що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини другої статті 40 Закону?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-18 12:44:55
Відповідь на запит
У відповідь на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області з проведення моніторингу закупівлі послуг з розподілу електричної енергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-13-000790-с) надаємо інформацію , що дану закупівлю буде відмінено з підстави, що передбачена згідно пп 2 з ч. 17 ст. 14 Закону, а саме: 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-01-18 13:04:56
відповідь на запит
У відповідь на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області з проведення моніторингу закупівлі послуг з розподілу електричної енергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-13-000790-с) надаємо інформацію , що дану закупівлю буде відмінено з підстави, що передбачена згідно пп 2 з ч. 8 ст. 40 Закону, а саме: 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Уповноважена особа КНП «Липовецької міської лікарні» у відповідь на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області з проведення моніторингу закупівлі послуг з розподілу електричної енергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-13-000790-с) надаємо інформацію , що дану закупівлю відмінено з підстави, що передбачена згідно пп 2 з ч. 8 ст. 40 Закону, а саме: 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;
2022-01-21 09:16:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.) • усунуто
Замовником усунуто порушення, шляхом відміни переговорної процедури закупівлі.
2022-01-21 09:54:23
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПАТ "Вінницяобленерго" #00130694 |
Переможець |
430 156,23
UAH з ПДВ
|
13 січня 2022 11:03
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 19 січня 2022 07:41 |
Кінець періоду оскарження: | 30 січня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 19 січня 2022 07:41 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відмінити переговорну закупівлю з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 65310000-9 – Розподіл електричної енергії (Послуги з розподілу електричної енергії) з підстави, що передбачена згідно пп 2 з ч. 8 ст. 40 Закону, а саме: 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
19 січня 2022 07:40
|
Електронний підпис |
19 січня 2022 07:39
|
протокол № 4 від 18.01.2022.pdf |