Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія)
Очікувана вартість
3 178 000,00 UAH
UA-2022-01-12-003639-a f50ffc59cddf432d91de8e66884501bb
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руслана Володимирівна Маслова

+380443743420 maslovarv@dndekc.mvs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ЕКСПЕРТНО-КРИМІНАЛІСТИЧНИЙ ЦЕНТР МВС УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 25574630
Вебсайт: https://dndekc.mvs.gov.ua/
Місцезнаходження: 01024, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Богомольця, буд. 10
Контактна особа: Руслана Володимирівна Маслова
+380443743420
maslovarv@dndekc.mvs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Для здійснення закупівлі «Код ДК 021:2015 - 09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія)» для забезпечення потреб ДНДЕКЦ МВС на 2022 рік тендерним комітетом було двічі оголошено проведення відкритих торгів UA-2021-12-13-007407-c та UA-2021-12-03-013306-c (UA-2021-12-13-007407-c, дата формування звіту: 29 грудня 2021 та звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-12-03-013306-c, дата формування звіту: 19 грудня 2021).
Разом з тим, на участь у вказаних торгах не було подано достатньої кількості тендерних пропозиції, у зв’язку з чим торги були відмінені згідно з ч.2 ст.32 Закону.
Оскільки у замовника існує потреба у здійсненні закупівлі, для проведення закупівлі «Код ДК 021:2015 - 09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія)» замовник повинен обрати і провести одну з процедур закупівель, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Пунктом 1 частини 2 статті 40 Закону передбачено, що якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом, замовник як виняток може застосувати переговорну процедуру закупівлі. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-12-13-007407-c, дата формування звіту: 29 грудня 2021 року та звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-12-03-013306-c, дата формування звіту: 19 грудня 2021 року додаються.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 січня 2022 17:19
Оскарження наміру укласти договір: 18 січня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Товари
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
700000 Кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за спожиту електричну енергію має бути здійснена Споживачем у строк 6 робочих днів після закінчення розрахункового періоду. Пiсляоплата 6 Робочі 100

Тендерна документація

12 січня 2022 17:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2022 14:33
Повідомлення про намір укласти договір.docx
12 січня 2022 14:33
UA-2021-12-13-007407-c-report.pdf
12 січня 2022 14:33
UA-2021-12-03-013306-c-report.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-09-26-000105 ● 324036a9362341fcaac530d753a4484d
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 вересня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 вересня 2022 16:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
26.09.2022 № 11-З
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 26.09.2022 № 11-З

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
25 UA-2022-01-12-003639-a 12.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 29 вересня 2022
Кінцевий строк оскарження: 05 жовтня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ"
#34239034
Переможець 2 646 000,00
UAH з ПДВ
12 січня 2022 17:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 січня 2022 17:19

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ"
#34239034
2 646 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 березня 2023 17:52
Електронний підпис зміни до договору
21 лютого 2023 10:41
ДУ 5.pdf зміни до договору
21 лютого 2023 10:34
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2023 16:00
Ду 4.pdf зміни до договору
17 січня 2023 15:57
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 12:00
ДУ 3.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 11:58
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2022 14:10
ДУ2.pdf зміни до договору
26 грудня 2022 13:54
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2022 17:32
ДУ 1.pdf зміни до договору
28 листопада 2022 17:31
Електронний підпис укладений
20 січня 2022 14:02
3-22.pdf укладений
20 січня 2022 13:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначено ціну за 1 кВт* електроенергії 4,15422 грн з ПДВ; Ціна без ПДВ становить 3,46185 грн; інше - відповідно до додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 3-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено обсяг закупівлі та вартість Договору; Обсяг постачання електричної енергії на період 01.02.2022-31.12.2022 становить 526115 кВт*год; Вартість електричної енергії всього з ПДВ становить 2016777.09 грн; інше - відповідно до додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 3-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк дії Договору до 31 березня 2023 року; внесено зміни до п.10.1 Розділу 10 Додатка 2 Договору; інше - відповідно до Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 3-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшено обсяг постачання електричної енергії на 97095 кВт*год; збільшено суму договору на 403353.99 грн; змінено строк поставки товару (01.02.2022-31.03.2023); інше - відповідно до додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 3-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено обсяг закупівлі електричної енергії на період 01.02.2022-31.01.2023 та становить 539811 кВт*год; зменшено вартість Договору; Вартість становить 2073673.29 грн; строк поставки товару 01.02.2022-31.01.2023; Договір діє до 24.02.2023;інше- відповідно до Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 3-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 січня 2022 — 24 лютого 2023
Сума оплати за договором: 2 073 673,29
UAH (в тому числі ПДВ 345 612,22 UAH)