Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
2 114 928,00 UAH
UA-2022-01-11-006492-a 3e818aac73ba4c2a82a1e404d0e90d92
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

DYMURIAK VASYL DMYTROVYCH

380373621549 vugkgkitcman@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кіцманське виробниче управління житлово-комунального господарства
Код ЄДРПОУ: 03357599
Місцезнаходження: 59300, Україна , Чернівецька обл., Кіцмань, вул. Незалежності, 66 Б
Контактна особа: DYMURIAK VASYL DMYTROVYCH
380373621549
vugkgkitcman@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
01.12.2021 року Кіцманським ВУЖКГ було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю UA-UA-2021-12-01-001862-b. Проте, станом на 17.12.2021 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги були відмінені.
Тому 17.12.2021 року Кіцманським ВУЖКГ знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено нову закупівлю UA-2021-12-17-000876-b. Проте, знову ж таки, станом на 04.01.2022 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги знову були відмінені.
Враховуючи ті обставини, що було двічі відмінено процедуру закупівлі відкритих торгів за предметом "Електрична енергія" - код національного класифікатора України ДК 021:2015 – "09310000-5" через відсутність достатньої кількості учасників, прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п.1 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2022 17:34
Оскарження наміру укласти договір: 17 січня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Планові обсяги споживання електричної енергії по об’єктах Кіцманського виробничого управління житлово-комунального господарства всього: 614400 кВт-год, в тому числі: - на об'єкті, де прилади комерційного обліку електричної енергії є інтервальними (погодинними) - 360000 кВт-год, - на інших об'єктах виробничого споживання - 196800 кВт-год, - в багатоквартирних житлових будинках, де прилади комерційного обліку електричної енергії обліковують освітлення місць загального користування - 57600 кВт-год.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
614400 Кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59300, Україна, Чернівецька область, Кіцмань, вул. Незалежності, 66 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку По закінченню розрахункового періоду, Учасник до 5 числа наступного за розрахунковим, надає Замовнику остаточний рахунок на оплату фактично спожитої електричної енергії за попередній розрахунковий період. Надані Учасником рахунки підлягають оплаті споживачем, протягом п’яти робочих днів з дати отримання, але не пізніше 10 (десяти) банківських днів після отримання Замовником рахунку. Рахунки на оплату за електричну енергію надається споживачу у спосіб, що визначається в умовах договору Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

11 січня 2022 17:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-09-26-000118 ● 639157b8aac34ae58933f9194cffe912
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 вересня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 вересня 2022 16:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
26.09.2022 № 11-З Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 26.09.2022 № 11-З

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

14. UA-2022-01-11-006492-a 11.01.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.


Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 30 вересня 2022
Кінцевий строк оскарження: 06 жовтня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ
#42102122
Переможець 2 114 928,00
UAH з ПДВ
11 січня 2022 17:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 січня 2022 17:34

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ
#42102122
2 114 928,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2023 16:25
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 10:28
Договір.pdf укладений
17 січня 2022 10:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 167 047,46
UAH (в тому числі ПДВ 194 507,91 UAH)