Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
33600000-6 -Pharmaceutical products (Immunoglobulins, normal human, for intravascular adm., Ceftazidime, Colistin, Colistin, Lenalidomide, Lenalidomide, Voriconazole, Caspofungin, Meropenem, Vancomycin, Melphalan, Tigecycline)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 02005639 |
Місцезнаходження: | 18009, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, Менделєєва, 7 |
Контактна особа: |
Ясінська Наталія 380965627789 finance2@onko.ck.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | COMMUNAL NONPROFIT ENTERPRISE "CHERKASY REGIONAL ONKOLOGY DISPENSARY OF CHERKASY OBLAST COUNCIL" |
National ID: | 02005639 |
Contact point: |
Yasinska Nataliia 380965627789 finance2@onko.ck.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2022 14:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 09 березня 2022 13:14 |
Очікувана вартість: | 6 494 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 470,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 11 січня 2022 14:16 |
Enquiries until: | 08 лютого 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 14 лютого 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 лютого 2022 00:00 |
Information
Estimated total value: | 6 494 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 32 470 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 лютого 2022 16:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 лютого 2022 16:16 |
ТД зміни публікація 10.02.2022.pdf | |
10 лютого 2022 15:54 |
ПРОТОКОЛ зміни ТД 10.02.2022.pdf | |
11 січня 2022 14:33 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx | |
11 січня 2022 14:33 |
ТД САЙТ.pdf |
10 лютого 2022 16:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 лютого 2022 16:16 |
ТД зміни публікація 10.02.2022.pdf
|
|||
10 лютого 2022 15:54 |
ПРОТОКОЛ зміни ТД 10.02.2022.pdf
|
|||
11 січня 2022 14:33 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
|
|||
11 січня 2022 14:33 |
ТД САЙТ.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-24-000079 ● 678d7af86d7a4d8eb2b4e5f8e4c1015b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2022 13:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.10.2022 № 40-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 24.10.2022.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 24.10.2022 № 40-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 3 UA-2022-01-11-003779-a 11.01.2022
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-25 13:14:11
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-27 13:20:32
Пояснення
Відповідно до отриманого Запиту ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (надалі – Орган державного фінансового контролю) про надання пояснень отриманого через ЕСЗ від 2022-10-25 13:14:11, Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" (надалі - Замовник) у строки визначені Законом для надання пояснень/відповідей, повідомляє орган державного фінансового контролю про наступне:
Згідно Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2022-01-11-003779-a від 11.01.2022 року, Замовником оголошено відкриті торги з публікацією англійською мовою на закупівлю: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція, у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», однак станом на 24.02.2022 року, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні" та Закону України «Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 року, в Україні введено режим воєнного стану, який триває до сьогодення, станом на дату проведення моніторингу органом державного фінансового контролю. Статтею 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Закупівлі здійснюються відповідно до принципів, викладених у статті 5 Закону, один із яких – принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності. Питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі врегульоване наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика). Зазначена Методика може застосовуватися замовником для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт і послуг. Однак враховуючи, що Методика є примірною, її застосування є правом замовника, але не обов’язком. Отже, Замовник може пояснити механізм визначення очікуваної вартості, а як наслідок коректність планування та внесення інформації до річного плану закупівлі, в тому числі, визначення типу процедури закупівлі. Один з чисельних описаних методів визначення ОВ: Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель - для розрахунку очікуваної вартості можуть використовуватись: ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів/послуг; ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель «Prozorro», з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют (у разі, якщо в наявності є валютна складова в ціні товару/послуги). Оскільки Замовник здійснює специфічну діяльність пов’язану з наданням медичних, лікувальних послуг населення, в обігу якого постійно є ліки, препарати та інш. вказаний метод є достатньо практичним для визначення очікуваної вартості закупівлі та типу процедури.
З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) підготовлено та опубліковано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Підготовка технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснюється протягом бюджетного року відповідно до річного плану закупівель. Визначення очікуваної вартості предмету закупівлі сформоване відповідно до Наказу Мінекономики № 275 від 18.02.2020 р. "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", шляхом визначення вартості в розрізі кожної позиції закупівлі, використовуючи ціни, що оприлюднені на сайті Міністерства охорони здоров’я https://moz.gov.ua . Отже, замовник додає актуальний реєстр цін на лікарські засобі на момент формування потреби ( у вкладенні).
Відповідно до положень ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не має обов’язку щодо розміщення індивідуально визначеної інформації про потреби та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, а з урахуванням введеного режиму воєнного стану в Україні, який триває до сьогодення, в інтересах безпеки, Замовник має право не розголошувати будь-яку інформацію про потреби/закупівлі оприлюднюючи таку інформацію в публічно доступних ресурсах.
З урахуванням вимог пункту 41 Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) та НАКАЗУ Міністерства охорони здоров’я від 29.11.2019 № 2358, Тендерна документації процедури закупівлі (та внесені зміни) визначає в повному обсязі технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відповідно до потреб Замовника та з урахуванням вимог нормативних документів, у тому числі (МНН та дозування) визначені відповідно до потреб враховуючи рівень високоспеціалізованої допомоги онкохворим, необхідність безперебійного функціонування установи та належної організації лікувального процесу з урахуванням вимог чинного законодавства України. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі відповідає розрахунку видатків до укладеного договору з Національною службою здоров’я України. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з урахуванням положень законодавства про публічні закупівлі та становила: 6 494 000,00 грн. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Врахована інформація про ціни, що міститься в мережі інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції. Здійснено моніторинг та аналіз ринкових цін, що відображені в електронній системі закупівель «PROZORRO» та реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби, що ведеться та оприлюднюється МОЗ України ( www.gov.ua). та інших засобів масової інформації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" (надалі по тексу – Замовник) детально розглянуло Ваші висновки за результатами проведеного моніторингу (номер: UA-M-2022-10-24-000079) закупівлі та повідомляє наступне. Замовник у своїй повсякденній діяльності керується нормами діючого законодавства, щодо проведення публічних закупівель та рекомендаціями уповноважених органів і профільних установ органів виконавчої влади України. При формуванні даної публічної закупівлі, Замовник виходив із основоположних принципів дотримання публічних закупівель визначених п. ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами та доповненнями, надалі по тексту - Закон), виходячи із потреби в таких товаро-матеріальних цінностях. На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-11-003779-a, Замовник в строк протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені наступні порушення: не розміщення англійською мовою інформації, передбаченої пунктами 3, 5, 7, 8 та 10 частини другої статті 21 Закону, в оголошенні про проведення відкритих торгів. Замовником здійснено притягнення до відповідальності винних осіб шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо. З огляду на відсутність механізму усунення визначених Висновком порушень закупівельного законодавства, Замовник здійснив заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом проведення роз’яснювальної роботи та проведення консультаційної бесіди з адміністрацією підприємства/установи з урахуванням виявлених порушень законодавства в подальшому, та розумінням винних осіб щодо ризику притягнення до адміністративної відповідальності. Про притягнення до відповідальності, роз’яснювальної та консультативної роботи свідчать документи, які додаються Замовником.
2022-11-16 16:28:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини другої статті 21 Закону в частині не розміщення англійською мовою інформації, передбаченої пунктами 3, 5, 7, 8 та 10 частини другої статті 21 Закону, в оголошенні про проведення відкритих торгів.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини другої статті 21 Закону в частині не розміщення англійською мовою інформації, передбаченої пунктами 3, 5, 7, 8 та 10 частини другої статті 21 Закону, в оголошенні про проведення відкритих торгів.) • усунуто
-
2022-11-17 09:04:17
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 02005639 |
Місцезнаходження: | 18009, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, Менделєєва, 7 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 березня 2022 13:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» |
6 488 260,00
UAH з ПДВ
|
6 455 722,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" |
6 492 555,00
UAH з ПДВ
|
6 459 707,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» #38737616 |
Переможець |
6 455 722,00
UAH з ПДВ
|
09 березня 2022 16:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2023 16:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 липня 2022 10:51
|
ДОДАТКОВА 2 договір 191-2220.pdf | зміни до договору |
21 липня 2022 10:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 травня 2022 08:47
|
ДОДАТКОВА УГОДА №1.pdf | зміни до договору |
05 травня 2022 08:46
|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2022 09:26
|
191-2220.pdf | укладений |
21 березня 2022 09:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на підставі п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно п. 3.4., 3.5.5. Договору, Сторони погодили зменшити суму Договору , викласти п 3.3 та Специфікацію Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 191/2220 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі"та згідно п. 3.4. та 3.5.5 Договору , Сторони погодили зменшити суму договору на 3 000 грн, та викласти п.3.3. договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 191/2220 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |