Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015:50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з ремонту і технічного обслуговування обладнання (системи) очищення води).
Очікувана вартість
130 000,00 UAH
UA-2022-01-11-000848-a 2fe748308e1c421c9c0249c8aa2f406c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Рєзнік

+380507060193 lenareznik350@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Коломийчиської сільської ради Сватівського району Луганської області
Код ЄДРПОУ: 43809535
Місцезнаходження: 92624, Україна , Луганська обл., Сватівський р-н, село Райгородка, вул.Конопліна, будинок 4
Контактна особа: Олена Рєзнік
+380507060193
lenareznik350@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2022 10:05
Звернення за роз’ясненнями: до 17 січня 2022 08:58
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2022 09:03
Очікувана вартість: 130 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Коломийчиської сільської ради Сватівського району Луганської області, 92624 Україна Луганська область Сватівський р-н, село Райгородка вул.Конопліна, будинок 4, код ЄДРПОУ: 43809535
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником ( у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): за кодом ДК 021:2015: 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з ремонту і технічного обслуговування обладнання (системи) очищення води.
3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: викладено у Додатку № 2.
4. Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
-Куземівський ліцей Коломийчиської сільської ради Сватівського району Луганської області, 92620 Луганська обл. Сватівський р-н с. Куземівка вул. Молодіжна 14
-Комунальний заклад дошкільної освіти (дитячий садок) «Теремок» Коломийчиської сільської ради Сватівського Луганської області, 92621, вул. Зелена, буд. 32, сел. Новоселівське, Сватівського району, Луганської області
-Комунальний заклад дошкільної освіти (дитячий садок) «Барвінок» Коломийчиської сільської ради сватівського району Луганської області,92620, вул. Молодіжна, буд 6, с. Куземівка, Сватівського району, Луганської області
5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2022 року.
6. Умови оплати: Оплата проводиться Замовником шляхом поетапної оплати наданих послуг Виконавцю не пізніше, ніж через 10 днів після підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг. Оплата послуг здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця.
7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 130 000,00 грн.

8. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Питома вага критерію «Ціна» становить 100%
9. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
10. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
11. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 0,5 %

Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.

Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій:
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням Пропозиції та не впливають на зміст Пропозиції, а саме - технічні помилки та описи.
Приклади формальних (несуттєвих) помилок:
1. Інформація/документ, подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції, містить помилку (помилки) у частині:
- уживання великої літери;
- уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні;
- використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови;
- зазначення унікального номера оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах;
- застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок;
- написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс;
- нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі).
2. Помилка, зроблена учасником спрощеної закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну пропозиції учасника спрощеної закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника спрощеної закупівлі.
3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у документації.
4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника спрощеної закупівлі (у разі її використання).
5. У складі пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник спрощеної закупівлі у своїй пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в документації.
6. Подання документа (документів) учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
7. Подання документа (документів) учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера.
8. Подання документа учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.
9. Подання документа учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником спрощеної закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо).
10. Подання документа (документів) учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані).
11. Подання документа (документів) учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною.
12. Подання документа (документів) учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 послуга
Код ДК 021:2015:50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з ремонту і технічного обслуговування обладнання (системи) очищення води).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата проводиться Замовником шляхом поетапної оплати наданих послуг Виконавцю не пізніше, ніж через 10 днів після підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг. Оплата послуг здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 січня 2022 10:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2022 10:05
Додаток_№_3_(квалiф.вимоги).docx
11 січня 2022 10:05
Додаток_№_2_(тех.завдання).docx
11 січня 2022 10:05
Додаток_№1_(пропозицiя).docx
11 січня 2022 10:05
Додаток_№_4_(договор).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2022 09:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕРМО-ЗЛАТОПОЛЬ" 126 979,02
UAH з ПДВ
126 979,02
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕРМО-ЗЛАТОПОЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕРМО-ЗЛАТОПОЛЬ"
#31380736
Переможець 126 979,02
UAH з ПДВ
27 січня 2022 16:31

Документи

27 січня 2022 16:31
Електронний підпис
27 січня 2022 16:29
протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 січня 2022 16:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕРМО-ЗЛАТОПОЛЬ"
#31380736
126 979,02
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 січня 2022 16:31
Електронний підпис
27 січня 2022 16:29
протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 лютого 2022 14:14
Термозлатополь.PDF укладений
03 лютого 2022 14:13