Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Вінницький обласний спеціалізований клінічний диспансер радіаційного захисту населення Вінницької обласної Ради» |
Код ЄДРПОУ: | 01982270 |
Місцезнаходження: | 21018, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Василя Стуса, 11 |
Контактна особа: |
Осадчук Анастасія +380913452009 zakup_drzn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2022 08:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 27 січня 2022 11:07 |
Очікувана вартість: | 2 620 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник оплачує поставлений Товар в безготівковому порядку (платіжним дорученням) протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання Товару. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 січня 2022 08:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 січня 2022 08:44 |
тендерна документація .docx | |
11 січня 2022 08:44 |
Додаток 5.docx | |
11 січня 2022 08:44 |
Додаток 4.docx | |
11 січня 2022 08:44 |
Додаток 3.docx | |
11 січня 2022 08:44 |
Додаток 2.docx | |
11 січня 2022 08:44 |
Додаток 1.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-24-000077 ● b7a0c7add0714e418f45b455e9259fdf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2022 13:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.10.2022 № 40-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 24.10.2022.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 24.10.2022 № 40-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 4 UA-2022-01-11-000159-a 11.01.2022
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-31 11:32:47
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків (Відеогастроскоп (комплект))» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропоную пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-02 15:43:28
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість та посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування
Замовник на підставі аналізу фактичної наявності медичного обладнання для забезпечення статутної діяльності та з урахуванням запланованих поточних завдань, а також керуючись статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі», визначив технічну специфікацію товару, що закуповується, у тому числі його технічні, функціональні та якісні характеристики.
Керуючись частиною четвертою статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником проведено попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, отримано від суб’єктів господарювання комерційні пропозиції з цінами на медичне обладнання, що закуповується, також здійснено моніторинг закупівельних цін минулих періодів проведених закупівель ідентичного та аналогічного медичного обладнання на вебпорталі prozorro.gov.ua.
Враховуючи вищезазначене, а також відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження», Замовником визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
Стосовно вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), відповідно до якої державні замовники повинні на власному сайті публікувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі, розповсюджуються на визначене коло суб’єктів, таких як головні розпорядники бюджетних коштів, розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня, і суб’єкти господарювання державного сектору економіки.
Комунальне некомерційне підприємство «Вінницький обласний спеціалізований клінічний диспансер радіаційного захисту населення Вінницької обласної Ради» не має статусу бюджетної установи і не є розпорядником бюджетних коштів, а обладнання придбано за власні кошти отримані в результаті господарської діяльності підприємства, тому інформація не опубліковується..
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на те, що дані порушення є несуттєвими та не призвели до матеріальних втрат і нераціонального використання коштів, дисциплінарне стягнення до уповноваженої особи замовника не застосовувалось. Замовником здійснено заходи щодо упередження аналогічних порушень в майбутньому, а саме: проведено позапланове навчання особи, якою допущено порушення.
2022-11-17 14:10:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 січня 2022 11:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН" |
2 574 997,80
UAH з ПДВ
|
2 574 997,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛКОНТ-СЕРВІС" |
2 580 840,00
UAH з ПДВ
|
2 580 840,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН" #38717123 |
Переможець |
2 574 997,80
UAH з ПДВ
|
27 січня 2022 15:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2023 11:14
|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2022 14:11
|
Договір №3110_44 від 15.02.2022.pdf | укладений |
15 лютого 2022 14:10
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Відеогастроскоп (комплект) | 1 | комплект |
2 574 997,80
UAH з ПДВ
|