Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

79710000-4 - Охоронні послуги (охорона майна на об'єктах та обслуговування сигналізації на цих об'єктах)
Очікувана вартість
52 800,00 UAH
UA-2022-01-11-000043-b 248b440cb0f54bbb9aa50c6eadffba8b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Охріменко Ірина Володимирівна

+380509998026 knp.cpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Слов'янської міської ради «Центр первинної медико – санітарної допомоги міста Слов’янська»
Код ЄДРПОУ: 37803279
Місцезнаходження: 84100, Україна , Донецька обл., місто Слов’янськ, вул. Банківська, 85
Контактна особа: Охріменко Ірина Володимирівна
+380509998026
knp.cpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2022 09:05
Звернення за роз’ясненнями: до 17 січня 2022 09:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 січня 2022 09:10
Очікувана вартість: 52 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 264,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги (охорона майна на об'єктах та обслуговування сигналізації на цих об'єктах)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84100, Україна, Донецька область, Слов'янськ, Банківська, 85
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата охоронних послуг Виконавця здійснюється Замовником кожного місяця шляхом перерахування відповідної суми грошових коштів на банківський рахунок Виконавця до 15 числа кожного поточного календарного місяця за попередній календарний місяць на підставі наданих Виконавцем Замовнику Рахунків на оплату та Актів приймання-передачі наданих послуг за попередній місяць. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 січня 2022 09:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Маріупольський міжрайонний відділ Управління поліції охорони в Донецькій області 52 797,00
UAH з ПДВ
52 797,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 січня 2022 15:51
Електронний підпис
18 січня 2022 15:44
Цінова пропозиція0001.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Маріупольський міжрайонний відділ Управління поліції охорони в Донецькій області

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Маріупольський міжрайонний відділ Управління поліції охорони в Донецькій області
#40109084
Переможець 52 797,00
UAH з ПДВ
21 січня 2022 12:24

Документи

21 січня 2022 12:25
Електронний підпис
21 січня 2022 12:23
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 січня 2022 12:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Маріупольський міжрайонний відділ Управління поліції охорони в Донецькій області
#40109084
52 797,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 січня 2022 12:25
Електронний підпис
21 січня 2022 12:23
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2022 18:43
Електронний підпис укладений
22 грудня 2022 18:38
дод.уг 4179-сл.pdf зміни до договору
22 грудня 2022 18:37
Електронний підпис укладений
02 лютого 2022 13:12
Договір укладений
02 лютого 2022 13:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку зі зменшенням обсягів закупівлі послуг на 2022рік, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме зменшити загальну вартість Договору на 12864,54грн. (Дванадцять тисяч вісімсот шістдесят чотири гривні 54 копійки), в т.ч. ПДВ 2144,09 грн. (Дві тисячі сто сорок чотири гривні 09 копійок), та викласти п. 2.1. Договору у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 4179/Сл
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 39 932,46
UAH (в тому числі ПДВ 6 655,41 UAH)