Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті: «Будівництво комплексу (Високівський заклад дошкільної освіти Високівської сільської ради Житомирської області) з благоустроєм території в с. Високе по вул. Центральна, 15 Б, Житомирської області» (ДК 021:2015 (СРV) – 45210000-2 - Будівництво будівель)
Очікувана вартість
486 185,00 UAH
UA-2022-01-10-005256-c 6f470244b47d41a79d76defa1178ab66
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Анатолійович Ткачук

+380412474360 tender@drrdep.zht.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39932654
Вебсайт: https://architect-zt.gov.ua/
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Контактна особа: Олександр Анатолійович Ткачук
+380412474360
tender@drrdep.zht.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2022 17:05
Звернення за роз’ясненнями: до 14 січня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 січня 2022 00:00
Очікувана вартість: 486 185,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 861,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 2430 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті:
«Будівництво комплексу (Високівський заклад дошкільної освіти Високівської сільської ради Житомирської області) з благоустроєм території в с. Високе по вул. Центральна, 15 Б, Житомирської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12341, Україна, Житомирська область, с. Високе Черняхівського району, вул. Центральна, 15 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється на підставі Акта виконаних робіт з технічного нагляду, підписаного Сторонами. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції.

Сума забезпечення: 2430 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Електронна банківська гарантія (документ виданий банком) оформлена згідно до діючого законодавства, на відповідну суму.
Вимоги до документу: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 6 до цієї Тендерній документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 2430,00 грн. (Дві тисячі чотириста тридцять гривень 00 копійок).. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев'яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену кваліфікованим електронним підписом відповідальних осіб банку. Електронна банківська гарантія завантажується в електронну систему закупівель, безпосередньо Учасником через електронний майданчик, окремим PDF-файлом з роздільною здатністю не нижче 300 ppi. Документ підписаний КЕП та печаткою є оригінальним документом (накладання підпису на PDF-файл можливе без фізичного підпису і печатки). При оформленні тендерної гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інш.). Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Детальні умови викладено у тендерній документації.
10 січня 2022 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2022 17:05
Додаток 3.pdf
10 січня 2022 17:05
Оголошення ТН Високе.pdf
10 січня 2022 17:05
Додаток _1 Проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 січня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ 475 800,00
UAH з ПДВ
475 800,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

18 січня 2022 22:31
Електронний підпис
18 січня 2022 22:30
5. сертифікат бабак.pdf
18 січня 2022 22:30
18. виписка з єдр.pdf
18 січня 2022 22:30
35. лист гарантія.pdf
18 січня 2022 22:30
23. довідка відмова.pdf
18 січня 2022 22:30
20. витяг ПДВ.pdf
18 січня 2022 22:30
9. пропозиція.pdf
18 січня 2022 22:30
12. техзавдання.pdf
18 січня 2022 22:30
2. лист згода оплата.pdf
18 січня 2022 22:30
8. технічний паспорт.pdf
18 січня 2022 22:30
26. відгук.pdf
18 січня 2022 22:30
21. довідка ЄДРПОУ.pdf
18 січня 2022 22:30
36. договір оренда.pdf
18 січня 2022 22:30
24. довідка досвід.pdf
18 січня 2022 22:30
24. договір_акт.pdf
18 січня 2022 22:30
17. паспорт директора.pdf
18 січня 2022 22:30
15. статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ
#36047326
Переможець 475 800,00
UAH з ПДВ
21 січня 2022 09:10

Документи

21 січня 2022 09:10
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 січня 2022 09:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ
#36047326
475 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 січня 2022 09:10
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 16:32
ДУ №2 від 30.12.2022р..pdf укладений
02 січня 2023 16:31
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2022 13:40
ДУ_1 від 28.01.2022 (до договору_ТН3-22).pdf зміни до договору
28 січня 2022 13:26
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 13:04
Договір_ТН3-22 від 28.01.2022.pdf укладений
28 січня 2022 13:04

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті: «Будівництво комплексу (Високівський заклад дошкільної освіти Високівської сільської ради Житомирської області) з благоустроєм території в с. Високе по вул. Центральна, 15 Б, Житомирської області» 1 роботи 475 800,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти п. 4.1 Розділу 4 в новій редакції. Сторони погодили внести зміни до Розділу 10 Договору та викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ТН3-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті: «Будівництво комплексу (Високівський заклад дошкільної освіти Високівської сільської ради Житомирської області) з благоустроєм території в с. Високе по вул. Центральна, 15 Б, Житомирської області» 1 роботи 475 800,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Сторони домовилися розірвати договір за згодою сторін.