Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з постачання теплової енергії згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 09320000-8 - пара, гаряча вода та пов’язана продукція, в обсязі 654,00 Гкал., місце поставки – Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Митрополитська, 175; вул. Флотська, 66.
Очікувана вартість
2 572 391,28 UAH
UA-2022-01-10-005173-c e6478f6a66654a1187c9cadbef02aa06
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сіваєва Марина Валеріївна

380672899221 dprz3.tender2@dn.dsns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 3 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління ДСНС України у Донецькій області
Код ЄДРПОУ: 38242758
Місцезнаходження: 87547, Україна , Донецька обл., Маріуполь, ВУЛИЦЯ МИТРОПОЛИТСЬКА, будинок 175
Контактна особа: Сіваєва Марина Валеріївна
380672899221
dprz3.tender2@dn.dsns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами (далі- Закон) замовником застосовується переговорна процедура закупівлі у разі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником. Тарифи на теплову енергію (Гкал) встановлюються рішенням органу місцевого самоврядування - виконавчим комітетом Маріупольської міської ради. Норми споживання теплової енергії на підігрів 1 м3 води, Гкал/м3 встановлюються рішенням виконавчого комітету Маріупольської міської ради. Правові, економічні та організаційні принципи діяльності в сфері електроенергетики, відносини, що пов’язані з централізованим постачанням теплової енергії, регулюються Законом України «Про теплопостачання». Відповідно до ст. 23 Закону України «Про теплопостачання», господарська діяльність з виробництва, транспортування та постачання теплової енергії підлягає ліцензуванню в порядку, встановленому законом. Разом з цим, виходячи з положень Закону України «Про теплопостачання» постачання теплової енергії (теплопостачання) – господарська діяльність, пов’язана з наданням теплової енергії (теплоносія) споживачам за допомогою технічних засобів транспортування та розподілом теплової енергії на підставі договору. Ринок транспортування теплової енергії відповідно до ст. 5 Закону України «Про природні монополії» є сферою діяльності суб’єктів природних монополій. Відповідно до ч. 2 ст. 5 цього Закону зведений перелік суб’єктів природних монополій ведеться Антимонопольним комітетом України. Відповідно до реєстру суб’єктів природних монополій у сферах теплопостачання, щодо транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами, розміщених на офіційному сайті НКРКП станом на 30.11.2021 Комунальне комерційне підприємство Маріупольської міської ради “Маріупольтепломережа” ЄДРПОУ 33760279, м. Маріуполь, Центральний р-н, вул. Гризодубової, 1 значиться під номером 63 по Донецькій області. В зведеному переліку суб’єктів природних монополій, станом на 30.11.2021, розміщеному на сайті Антимонопольного комітету України, щодо транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими https://amcu.gov.ua/napryami/konkurenciya/arhiv-zvedenogo-pereliku-prirodnih-monopolij мережами, за посиланням, Комунальне комерційне підприємство Маріупольської міської ради “Маріупольтепломережа” ЄДРПОУ 33760279, м. Маріуполь, Центральний р-н, вул. Гризодубової, 1 значиться під номером 63 по Донецькій області. Враховуючи, що теплові мережі адміністративних будівель за адресами: - Україна, Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Митрополитська, 175, вул. Флотська, 66 приєднані безпосередньо до потужностей Комунального комерційного підприємства Маріупольської міської ради “Маріупольтепломережа” надання послуг згідно з предметом закупівлі іншими учасниками не є технічно можливим. У зв’язку з відсутністю конкуренції з технічних причин в постачанні теплової енергії, яка може бути надана тільки певним постачальником, за відсутністю при цьому альтернативи, керуючись пунктом 2 частини 2 статті 40 Закону, застосувати переговорну процедуру закупівлі (скорочену) на закупівлю послуг з постачання теплової енергії згідно коду CPV за ДК 021:2015: 09320000-8 - пара, гаряча вода та пов’язана продукція з Комунальним комерційним підприємством Маріупольської міської ради “Маріупольтепломережа”.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2022 17:01
Оскарження наміру укласти договір: 16 січня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
654 Гкал
Послуги з постачання теплової енергії згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 09320000-8 - пара, гаряча вода та пов’язана продукція, в обсязі 654,00 Гкал., місце поставки – Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Митрополитська, 175; вул. Флотська, 66.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87547, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Митрополитська,175; вул. Флотська. 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Постачальником рахунку на оплату теплової енергії та акту прийому-передачі теплової енергії (далі – рахунок та акт) найпізніше у передостанній робочий день місяця. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «МАРІУПОЛЬТЕПЛОМЕРЕЖА»
#33760279
Переможець 2 572 391,28
UAH з ПДВ
10 січня 2022 17:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2022 17:01

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «МАРІУПОЛЬТЕПЛОМЕРЕЖА»
#33760279
2 572 391,28
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 грудня 2022 10:59
Звіт про виконання договору.pdf укладений
13 грудня 2022 10:59
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2022 09:28
ДУ №2 від 21.11.2022.pdf зміни до договору
22 листопада 2022 09:28
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
22 листопада 2022 09:28
Електронний підпис зміни до договору
07 лютого 2022 09:51
Протокол № 8 (т.п.).pdf зміни до договору
07 лютого 2022 09:50
Повідомлення про внесення змін (тепло).pdf зміни до договору
07 лютого 2022 09:50
Додаткова угода 1 (тепло).pdf зміни до договору
07 лютого 2022 09:50
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 11:47
Договір 635 .pdf укладений
18 січня 2022 11:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадок передбачений згідно з п.3 частини 5 статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі” в редакції Закону України “Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19 вересня 2019 року № 114-IX, щодо покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Сторони домовились внести зміни, а саме: У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Замовника Реквізити і підписи сторін, в частині реквізитів Замовника викласти у наступній редакції.
Номер договору про закупівлю: 635
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадок передбачений згідно з пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року № 114-IX, щодо зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Дану Додаткову угоду до Договору №635 від 17.01.2022р. уклали про наступне: 1. Сторони дійшли згоди викласти абзаци 1, 2 та 3 частини 1 Розділу «Предмет договору» в наступній редакції: «1. Цей Договір укладається відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (зі змінами) на закупівлю послуги з постачання теплової енергії (Код ДК 021:2015: 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція), (Послуги з постачання теплової енергії) для потреб опалення (далі – послуга) на період з 01 січня 2022 року по 31 грудня 2022 року у кількості 103,57 Гкал, з них: - за рахунок державного бюджета (Без ЦТП без ІТП) 103,57 Гкал/рік. - за рахунок відшкодування орендарями (Без ЦТП без ІТП) 0 Гкал/рік». 2. Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на 2 164 988,22 грн. (два мільйони сто шістдесят чотири гривні дев’ятсот вісімдесят вісім гривень 22 копійки), у тому числі ПДВ – 360 831,37 грн., яка складається: - з коштів державного бюджету 1 574 990,22 грн. (один мільйон п’ятсот сімдесят чотири тисячі дев’ятсот дев’яносто гривень 22 копійки), у тому числі ПДВ 262 498,37 грн. - за рахунок коштів орендарів 589 998,00 грн. (п’ятсот вісімдесят дев’ять тисяч дев’ятсот вісімдесят вісім гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 98 333,00 грн. та викласти частину 20 Розділу «Ціна та порядок оплати послуги, порядок та умови внесення змін до договору щодо ціни послуги» Договору в наступній редакції: «20. Вартість послуги є встановлений відповідно до законодавства тариф на теплову енергію, який визначається як сума тарифів на виробництво, транспортування та постачання теплової енергії: Станом на дату укладення цього договору тариф на послугу становить: Без ЦТП без ІТП 3 933,32 грн. на 1 Гкал з ПДВ. У разі прийняття уповноваженим органом рішення про зміну ціни/тарифу на послугу з постачання теплової енергії виконавець у строк, що не перевищує 15 днів з дати введення їх в дію, повідомляє про це замовнику з посилання на рішення відповідного органу. У разі зміни зазначеного тарифу протягом строку дії цього договору новий розмір тарифу застосовується з моменту його введення в дію. Зміни до договору оформлюється шляхом підписання сторонами додаткової угоди, у порядку визначеному пунктом 1 частиною п’ятою статі 41 Закону України «Про публічні закупівлі». Додаткова угода є невід’ємною частиною договору та обов’язковою для здійснення розрахунків. Сума цього Договору становить 407 403,06 грн. (чотириста сім тисяч чотириста три гривні 06 копійок), у тому числі ПДВ –67 900,51 грн. та складається: - з коштів державного бюджету 407 403,06 грн. (чотириста сім тисяч чотириста три гривні 06 копійок), у тому числі ПДВ 67 900,51 грн. - за рахунок коштів орендарів 0,00 грн. (нуль гривень нуль копійок), у тому числі ПДВ 0,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 635
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 407 403,06
UAH (в тому числі ПДВ 67 900,51 UAH)