Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Київський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України" |
Код ЄДРПОУ: | 38518118 |
Місцезнаходження: | 04050, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Герцена, буд. 31 |
Контактна особа: |
Ірина Петрівна Войтенко +380444831532 olc2015@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 січня 2022 13:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 січня 2022 18:00 |
Початок аукціону: | 27 січня 2022 12:20 |
Очікувана вартість: | 840 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за товари здійснюватиметься на протязі 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Джерело фінансування закупівлі. Кошти державного бюджету | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 січня 2022 17:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 січня 2022 16:59 |
Нова редакція ТД_38430000-8_Детектори_та_аналiзатори.docx | |
10 січня 2022 16:59 |
ПЕРЕЛІЕ ЗМІН.docx | |
10 січня 2022 13:29 |
Додаток_8_лист_згода.doc | |
10 січня 2022 13:29 |
Додаток_7_пiдстави.doc | |
10 січня 2022 13:29 |
Додаток_6_вiдомостi.doc | |
10 січня 2022 13:29 |
Додаток_5_Проект_договору_.doc | |
10 січня 2022 13:28 |
Додаток_4_методика_оцiнки.doc | |
10 січня 2022 13:28 |
Додаток_2_Кв_крiтерii.doc | |
10 січня 2022 13:28 |
Додаток_1_форма_пропозицiя.doc | |
10 січня 2022 13:28 |
Додаток__3_Технiчнi_вимоги_.doc |
10 січня 2022 17:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 січня 2022 16:59 |
Нова редакція ТД_38430000-8_Детектори_та_аналiзатори.docx
|
|||
10 січня 2022 16:59 |
ПЕРЕЛІЕ ЗМІН.docx
|
|||
10 січня 2022 13:29 |
Додаток_8_лист_згода.doc
|
|||
10 січня 2022 13:29 |
Додаток_7_пiдстави.doc
|
|||
10 січня 2022 13:29 |
Додаток_6_вiдомостi.doc
|
|||
10 січня 2022 13:29 |
Додаток_5_Проект_договору_.doc
|
|||
10 січня 2022 13:28 |
Додаток_4_методика_оцiнки.doc
|
|||
10 січня 2022 13:28 |
Додаток_2_Кв_крiтерii.doc
|
|||
10 січня 2022 13:28 |
Додаток_1_форма_пропозицiя.doc
|
|||
10 січня 2022 13:28 |
Додаток__3_Технiчнi_вимоги_.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-04-000018 ● 87a16ad1827643ff811965df09409ed1
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 серпня 2022 10:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.08.2022 № 161
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
21 UA-2022-01-10-002444-c 10.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-11 11:37:24
Запит на отримання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі автоматичного імуноферментного аналізатора (ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-01-10-002444-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та визначено його очікувану вартість?
2. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-12 18:12:31
Письмові пояснення
Сторона Відповідача надає письмові пояснення по процедурі UA-2022-01-10-002444-c
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
Предмет Запиту про надання пояснення:
Запит на отримання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі автоматичного імуноферментного аналізатора (ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-01-10-002444-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та визначено його очікувану вартість? 2. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Дата, до якої необхідно надати відповідь
17 серп 00:00
Автоматичний імуноферментний аналізатор був придбаний установою, для потреб лабораторії особливо небезпечних інфекцій відділу досліджень біологічних факторів з метою забезпечення належного рівня та якості проведення досліджень методом імуноферментного аналізу (далі ІФА) на виявлення збудників особливо небезпечних інфекцій, мало вивчених збудників інфекційних хвороб, також для проведення забезпечення індикації біологічних патогенних агентів, у тому числі при застосуванні біологічної зброї під час воєнних дій та можливих диверсій з боку країн-агресорів. В зв’язку з тим, що наявне обладнання для ІФА в лабораторії особливо небезпечних інфекцій відділу досліджень біологічних факторів є застарілим, частково вийшло з ладу та потребує більших затрат часу для проведення досліджень, було прийнято рішення придбати автоматичне обладнання, що забезпечить оптимізацію та автоматизацію всіх етапів дослідження ІФА. Обладнання такого типу при виконанні досліджень економить час працівників лабораторії та оптимізує залучення необхідної кількості працівників. Дане обладнання є відкритою системою, що дозволяє використання реагентів різних виробників та дозволить розширити спектр досліджуваних біологічних патогенних агентів інфекційних хвороб та етіологічних факторів хвороб неінфекційного походження, що є важливим для забезпечення санітарно-епідеміологічного благополуччя населення і належного забезпечення оцінки факторів ризику, підрахунку індикаторних показників у сфері громадського здоров’я.
Державна установа на час придбання автоматичного імуноферментного аналізатора мала обладнання з аналогічними технічними та якісними характеристиками в інших лабораторіях, якість застосування яких підтверджено протоколами калібрування, досвідом застосування та може бути взаємозамінним на випадок виходу з ладу наявного обладнання в іншому підрозділі.
Окреслене вище слід вважати обґрунтуванням технічних та якісних характеристик.
Під час визначення необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію Державна установа "Київський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України", надалі – замовник, керувався:
Закон України «Основи законодавства України про охорону здоров’я» від 19.11.1992 р. № 2801-ХІІ
Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24.02.1994 р. № 4004-ХІІ
Закон України «Про захист населення від інфекційних хвороб» від 06.04.2000 р. № 1645-ІІІ
Закон України «Про стандартизацію» від 05.06.2014 р. № 1315-VII
Закон України «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 05.06.2014 р. № 1314-VII
Постанова Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 р. №754 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики invitro».
Розмір бюджетного призначення визначено на підставі методу порівняння ринкових цін, беручи до уваги наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (із змінами). Бюджетні призначення на закупівлю плануються у відповідності до видатків, які здійснюються за спеціальним фондом (власні надходження)
Для не допущення порушень законодавства України, та ефективного використання коштів, замовником було проведено конкурентну процедуру, за процедурою відкриті торги.
На сторінці веб-сайту замовника http://www.oblses-kiev.com.ua у розділі Закупівлі є посилання на сайт https://zakupki.prom.ua в якому є обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі до даної процедури закупівлі.
Слід звернути увагу, на те, що Відповідно до пункту 4 Постанови Кабінету Міністрів від 11.10.2016 № 710 зазначено:
«Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів:
4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель».
Рішення суду по подібній справі є обов’язковим до виконання: Рішення № 101682037, 22.11.2021, Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення
22.11.2021
Номер справи
160/16738/21
Номер документу
101682037
Форма судочинства
Адміністративне
https://youcontrol.com.ua/catalog/court-document/101682037/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-18 08:48:35
Запит на отримання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі автоматичного імуноферментного аналізатора (ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-01-10-002444-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Враховуючи положення пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 03 березня 2022 року № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» просимо надати інформацію та підтвердні документи (рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо) щодо виконання договору від 11.02.2022 № 11/02 в частині постачання та здійснення розрахунків.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-23 16:35:05
Письмові пояснення
Сторона Відповідача надає письмові пояснення по процедурі UA-2022-01-10-002444-c
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
Предмет Запиту про надання пояснення:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Запит на отримання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі автоматичного імуноферментного аналізатора (ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-01-10-002444-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Враховуючи положення пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 03 березня 2022 року № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» просимо надати інформацію та підтвердні документи (рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо) щодо виконання договору від 11.02.2022 № 11/02 в частині постачання та здійснення розрахунків. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Дата, до якої необхідно надати відповідь
24 серп 00:00
На виконання запиту ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Державна установа "Київський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України", надалі – замовник надає відповідну інформацію та підтвердні документи, щодо виконання договору від 11.02.2022 № 11/02, що додаються.
Повідомляємо, що організація-постачальник ТОВ «ТЕРА-МЕД» не внесена до переліку юридичних осіб, до якого застосовуються обмежувальні заходи (санкції), а країна-виробник товару - Австрія.
Платіжне доручення на суму 838024,00 грн. було зареєстровано у Державній казначейській службі України від 16.02.2022 №36. Державна казначейська служба України здійснила оплату 28 липня 2022 року.
Відвантаження приладу та обліковано на баланс установи, відповідно до видаткової накладної від 16.02.2022 №РН-0000091.
Додатки:
Платіжне доручення від 16.02.2022 №36 - 1 аркуш.
Видаткова накладна від 16.02.2022 №РН-0000091 - 1 аркуш.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 серпня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 січня 2022 12:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕРРА-МЕД" |
838 024,00
UAH з ПДВ
|
838 024,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Організація медичного бізнесу |
839 740,00
UAH з ПДВ
|
839 740,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕРРА-МЕД" #36406334 |
Переможець |
838 024,00
UAH з ПДВ
|
31 січня 2022 15:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2023 09:45
|
Електронний підпис | укладений |
11 лютого 2022 10:27
|
дог 838024.pdf | укладений |
11 лютого 2022 10:25
|