Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування та дистанційного контролю системи пожежної сигналізації
Очікувана вартість
28 500,00 UAH
UA-2022-01-10-000555-c 69296190d9fb48929c91585ad70818fc
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Поліщук

+380963577670 ravszakupki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Рятувальна аварійно-водолазна служба міської ради
Код ЄДРПОУ: 35840979
Місцезнаходження: 87525, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, бульвар Приморський, буд. 38
Контактна особа: Володимир Поліщук
+380963577670
ravszakupki@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2022 09:57
Звернення за роз’ясненнями: до 14 січня 2022 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 січня 2022 09:00
Очікувана вартість: 28 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 142,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування та дистанційного контролю системи пожежної сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 січня 2022 09:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2022 09:51
Оголошення про проведення закупівлі ТО+ДК.doc
12 січня 2022 09:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2022 09:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2022 09:51
Оголошення про проведення закупівлі ТО+ДК.doc
10 січня 2022 09:57
Оголошення про проведення закупівлі ТО+ДК.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дискримінаційна вимога
Дата подання: 11 січня 2022 15:01
Дата відповіді: 12 січня 2022 09:54
1) У оголошенні наявна вимога документально підтвердити наявність виробничої та матеріально-технічної бази в м.Маріуполі, достатньої для реалізації договірних зобов'язань, по здійсненню технічного обслуговування і дистанційного контролю пультом централізованого пожежного спостереження систем пожежної сигналізації (в складі пропозиції надати довідку у довільній формі та документальне підтвердження юридичного представництва в м.Маріуполі). . Як потенційний учасник з великим позитивним досвідом роботи у вказаній сфері, за відсутності офісного і складського приміщення у місті Маріуполі, не має можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінаційним і по відношенню до інших учасників. Крім цього, вказане тягне за собою численні порушення у сфері публічних закупівель, зокрема суттєве зменшення компаній учасників. Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів здійснюються суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії ДСНС на право виконання робіт протипожежного призначення. Виконання робіт з протипожежного призначення регулюються Ліцензійний умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженні Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852. Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов'язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтверджувальних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Тобто, учасники можуть і повинні надавати вказані у даній процедурі закупівлі "Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів" на підставі отриманої ними ліцензії, жодних інших документів (або обов'язку їх отримати) на законодавчому рівні для учасників не встановлено. Крім того дія вищезазначениї ліценції поширюється на всю територію України, а одже, компанії, які отримали вказуну ліцензую, мають право виконувати роботи, що становлять предмет вказаного договору, у тому числі у місті Маріуполі. Зважаючи на вищевикладене, просимо Вас виключити з тендерної документації вказану дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічне завдання не містить вимог, що обмежують конкуренцію. Вимога щодо наявності у Виконавця власних ЦПС та мобільних груп, матеріально технічної бази на території м.Маріуполя спрямована на покращення послуг що будуть надаватися згідно вимог нормативних та вимог наших як Замовника. Технічне обслуговування систем протипожежного захисту не обмежується разовим виїздом спеціаліста. Ми повинні бути впевнені що у будь-який час ми зможемо отримати технічну допомогу – вихідний, святковий день, вночі, тощо. Зважайте крім вимог законодавства і на вимоги Замовника, враховуйте будь ласка специфіку Державних установ.
дискримінація
Дата подання: 11 січня 2022 15:06
Дата відповіді: 12 січня 2022 09:55
2) У оголошенні наявна вимога підтвердити наявність підготовленого оперативний персоналу для усунення виникаючих несправностей протягом 60 хвилин відповідно до наказу МВС України № 348 від 30.03.2015 року "Про затвердження правил з пожежного нагляду". Шановний Замовнику, відповідно до даного наказу, обслуговуюча організація забезпечує прибуття ремонтного персоналу до об’єкта спостерігання та усуває несправності СПЗ. Час прибуття ремонтної групи з моменту виклику не повинен перевищувати: 12 годин – для міст Київ, Севастополь, Сімферополь та обласних центрів; 24 години – для інших населених пунктів. Жодної згадки про 60 хвилин у даному наказі немає. Просимо привести оголошення у відповідність до законодавства. В разі не внесення змін в даний пункт, будемо звертатися в контролюючі органи, для перевірки даного тендеру на корупцію та корупційну змову!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Крім нормативних вимог, є вимоги замовника який ураховує власні потреби до якості та строків надання послуг. Вимога швидкого реагування мобільних груп протягом 60 хвилин обумовлена потребами Замовника та спрямована виключно на забезпечення та гарантування якості послуг, що є предметом закупівлі. В приміщеннях будівлі постійно знаходяться люди, тому дуже важливо щоб мобільні групи оперативно, вчасно та швидко реагували на сигнали несправності та пожежі. Вичікувати приїзду фахівця протягом 24 годин в даній ситуації є неприйнятним.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 11 січня 2022 15:08
Дата відповіді: 12 січня 2022 09:56
Доброго дня, в оголошенні встановлена вимога : Підтвердити позитивний досвід діяльності на ринку надання послуг протипожежного захисту не менше 5 років. Шановний Замовник, дана вимога є дискримінаційною по відношенню до суб'єктів які мають досвід менший за 5 років, проте дані суб'єкті можуть здійснювати діяльність більш активно, а роботи можуть бути зроблені у рази якісніше. У ЗУ "Про публічні закупівлі" немає такого кваліфікаційного критерію, як досвід діяльності на ринку. Зазначене стосується також аналогічного договору. Просимо привести документацію у відповідність до законодавства. Ви навмисне встановлюєте такі дискримінаційні критерії тому що лобіюєте інтереси конкретного учасника??
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Вимога що до досвіду роботу 5 років викликана бажанням замовника залучити до участі фірми та організації, що позитивно зарекомендували себе протягом такого часу. Існує велика кількість організацій що відповідають цим критеріям. Тому ця вимога не є дискримінуючою.
порушення законодавства
Дата подання: 11 січня 2022 15:09
Дата відповіді: 12 січня 2022 09:57
Згідно якого нормативно правового акту встановлена дана вимога "Реєстрація Виконавця: як суб’єкта підприємницької діяльності в межах адміністративної території Маріупольської міської Ради."?? Ви штучно обмежуєте коло потенційних учасників, і в разі не видалення даної вимоги з оголошення, будемо звертатися в контролюючі органи!
Відповідь: Ми внесли зміни до технічного завдання, дякую.
неправомірна вимога
Дата подання: 11 січня 2022 15:11
Дата відповіді: 12 січня 2022 09:58
В оголошенні встановлена вимога "Надати копії дипломів або свідоцтв або іншого документу про відповідну освіту виконавців робіт (не менше чотирьох осіб) про присвоєння робітничих спеціальностей: Диспетчер пульту спостереження, видані відповідними акредитованими організаціями.", що є неправомірною! Згідно якого нормативно правового акту встановлена дана вимога? яка робітнича спеціальність??
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Згідно наказу МВС України № 349 від 30.03.2015 року "Про затвердження правил з пожежного нагляду", виконавці робіт із спостерігання за системами протипожежного захисту повинні відповідати таким вимогам: наявність чотирьох диспетчерів або операторів для цілодобового чергування в центрі приймання тривожних сповіщень. Персонал знаходиться і несе чергування в центрі приймання тривожних сповіщень, який є пунктом централізованого спостереження в якому ведеться цілодобовий контроль за станом приладів пожежної сигналізації. Зазначена спеціальність потребує відповідний документ, що підтверджує рівень професійної освіти чи підготовки.
дискримінація
Дата подання: 11 січня 2022 15:12
Дата відповіді: 12 січня 2022 09:59
В оголошенні зазначена вимога «-обов’язково оглянути об’єкт, що підтвердити відповідним актом (актом огляду).» Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Шановний Учаснику, вимога щодо огляду встановлюється з метою ознайомлення Учасника з об’єктом та визначення більш точних об’ємів та ризиків надання послуг, а не ознайомлення з учасниками. Замовник, зацікавлені і сприяємо в тому, щоб учасники отримали повну інформацію щодо закупівлі (об’єкту, режиму роботи об’єкту, обсягів робіт і таке інше) і склали якісно свою тендерну пропозицію, що відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі». Обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану надання послуг, з урахуванням встановлених замовником строків, та формування ціни своєї пропозиції. Наголошуємо, що Замовником, для усіх учасників ставляться рівні вимоги, надано достатньо часу для відвідування об’єкту, гарантовано доступ до нього. Тому вважаємо, що дана вимога не є дискримінаційною та не порушує прав учасників.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 13 січня 2022 09:36
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: У зв'язку з ненаданням фінансування