Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) |
Код ЄДРПОУ: | 33118095 |
Місцезнаходження: | 16300, Україна , Чернігівська обл., Куликівка, Куликівка, 16300, Чернігівська обл., вул. Миру 114 |
Контактна особа: |
Дзюба Володимир Выкторович +380969899756 terzentr_kul@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 січня 2022 12:23 |
Оскарження наміру укласти договір: | 16 січня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
виробництво , транспортування, постачання теплової енергїї для опалення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
10 січня 2022 12:19 |
Протокол переговорів.pdf | |
10 січня 2022 12:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-17-000023 ● 5389578daf944b71a5edcb270aa611c4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2022 15:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.01.2022 № 10
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 14.01.2022 № 10
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2022-01-10-000413-b 10.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-18 10:29:36
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу переговорної процедури закупівлі «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція» (виробництво, транспортування, постачання теплової енергії для опалення), код ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція, очікуваною вартістю 215 392,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-10-000413-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-19 10:27:23
UA-M-2022-01-17-000023
Відповідь на звернення Державної аудиторської служби України , північний офіс від 18.01.2022 року
Надання інформації про усунення порушення замовником
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
2022-02-08 09:02:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АТ "ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" #03357671 |
Переможець |
215 392,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2022 12:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2022 09:36
|
Додаткова угода до договору №9-0061-22 від 20.01.2022р..pdf | укладений |
20 січня 2022 09:26
|
Додаткова угода до договору №9-0061-22 від 20.01.2022р..pdf | укладений |
20 січня 2022 09:26
|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2022 09:25
|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2022 09:12
|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2022 09:11
|
договір №9-0061-22 від 20.01.2022.pdf | укладений |
20 січня 2022 09:10
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
виробництво , транспортування, постачання теплової енергїї для опалення | 48.035 | гигакалория |
4 483,98
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | №9-0061-22 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | №9-0061-22 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
виробництво , транспортування, постачання теплової енергїї для опалення | 25.061 | гигакалория |
4 582,21
UAH з ПДВ
|