Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утилізація сміття та поводження зі сміттям (по нормам накопичення) (послуги з вивезення та захоронення твердих побутових відходів)
Очікувана вартість
1 203,84 UAH
UA-2022-01-10-000074-b 6923d86208d5424da7fa2754e5b64c1b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Литвин Оксана Володимирівна

+380973117552 lytvynoksana2020@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 січня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142276
Місцезнаходження: 50026, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, площа Гірницької Слави,1
Контактна особа: Литвин Оксана Володимирівна
+380973117552
lytvynoksana2020@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Закупівля проводиться згідно Закону України "Про публічні закупівлі" у звязку зі статтею 3 Сфера застосування Закону п.7 ч.3 якщо існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у звязку із:виникнення обєктивних обставин,що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення спрощеної закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7.6 м.куб
Утилізація сміття та поводження зі сміттям (по нормам накопичення) (послуги з вивезення та захоронення твердих побутових відходів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50026, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Гірницької Слави , 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2022
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунковим періодом є календарний місяць, платежі вносяться до 20 числа кожного місяця згідно акту виконаних робіт,а в грудні до кінця поточного року. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

10 січня 2022 09:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Екоспецтранс"
#332652804846
Переможець 1 203,84
UAH з ПДВ
10 січня 2022 09:20

Документи

10 січня 2022 09:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 15:54
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 09:22

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
26 січня 2022 10:14
1 203,84 UAH UA228201720344250017000038658
Від.освіти вик.Інгул.рай-ї у місті рад
UA643348510000026002962490096
ТзОВ "Екоспецтранс"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2022 — 31 січня 2022
Сума оплати за договором: 1 203,84
UAH (в тому числі ПДВ 200,64 UAH)