Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІНГУЛЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04052548 |
Місцезнаходження: | 50026, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, пл. Гірницької Слави, буд.1 |
Контактна особа: |
Бодня Альона Федорівна 0564948012 ingzakupkirvk@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 січня 2022 14:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 січня 2022 09:00 |
Початок аукціону: | 24 січня 2022 14:00 |
Очікувана вартість: | 2 320 443,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 602,22 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 січня 2022 14:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 січня 2022 14:26 |
ТД - НОВА РЕДАКЦІЯ.doc | |
06 січня 2022 14:26 |
ДОДАТОК 1 до ТД_-пропозиція_.doc | |
06 січня 2022 14:26 |
ДОДАТОК 2 до ТД ст.16, ст.17_.doc | |
06 січня 2022 14:26 |
ДОДАТОК 3 до ТД_ специфікація.doc | |
06 січня 2022 14:26 |
ДОДАТОК 4 до ТД - проєкт договору_.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-13-000025 ● e4425808eb3f409bb4cf002add89e89a
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2022 15:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.10.2022 № 44
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
від 13.10.2022 № 44
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2022-01-06-003321-c 06.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-17 09:52:02
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів послуги з утримання земель загального користування Інгулецького району механізованим способом, код ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень, очікуваною вартістю 2 320 443,00 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-06-003321-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – ФОП «Кандибайло Олександр Юрійович » під час укладання договору вимоги пункту 3 Розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, а саме «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-18 12:21:02
Відповідь на запит
Відповідь на запит.
У відповідності до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), виконавчий комітет Інгулецької районної у місті ради, як Замовник надає пояснення по суті на запит у межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Послуги з утримання земель загального користування Інгулецького району механізованим способом» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-06-003321-c).
1. Щодо інформації про те, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, повідомляємо наступне.
Відповідно до рішення від 31.03.2016 № 381 «Про обсяг і межі повноважень районних у місті рад та їх виконавчих органів», зі змінами, виконавчому комітету Інгулецької районної в місті ради делеговано повноваження щодо організації роботи з утримання територій загального користування, що перебувають у межах Інгулецького району. З метою забезпечення виконання делегованих повноважень, для утримання належного санітарного стану території загального користування у межах району, своєчасного покосу трави, очищення території від порослі, чагарників, що сприятиме не лише очищенню територій від бур’янів та захисту повітря від їх алергенного впливу, а ще покращить стан довкілля, розчищення території від снігу (у разі необхідності), що дає можливість безперешкодного пересування вулицями та провулками населенню, було оголошено відкриті торги на закупівлю «Послуги з утримання земель загального користування Інгулецького району механізованим способом» (UA-2022-01-06-003321-c).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були сформовані з урахуванням фактичних потреб у даних послугах на протязі минулих років на території району для належного утримання територій загального користування.
Послуги повинні бути якісними та надаватись відповідно до встановлених стандартів, норм та правил з додержанням Законів України «Про відходи», «Про благоустрій населених пунктів», наказу Міністерства охорони здоров’я України від 17.03.2011 № 145 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил утримання території населених пунктів», Правила надання послуг з поводження з побутовими відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.12.2008 № 1070, Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України, затверджених Наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово – комунального господарства України від 10.04.2006 № 105, Правил благоустрою в місті Кривому Розі, затверджених рішенням Криворізької міської ради від 21.10.2015 № 4038 (зі змінами).
Відповідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», визначення Замовником очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено, виходячи із цін згідно аналогічних тендерних власних договорів попередніх бюджетних періодів, а також був врахований прогнозний індекс інфляції на 2022 рік.
2. Щодо дотримання переможцем процедури закупівлі – ФОП «Кандибайло Олександром Юрійовичем» під час укладання договору вимог пункту 3 Розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, інформуємо про наступне.
Переможцем закупівлі «Послуги з утримання земель загального користування Інгулецького району механізованим способом» (UA-2022-01-06-003321-c) ФОП Кандибайло Олександром Юрійовичем були дотримані всі вимоги пункту 3. «Проект договору про закупівлю» розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», що були зазначені Замовником в тендерній документації, яка затверджена рішенням уповноваженої особи № 02 від 06.01.2022 а саме: Переможецем закупівлі ФОП Кандибайло Олександром Юрійовичем під час укладання договору Замовнику 08 лютого 2022 року надано:
- довідку про дозволи та ліцензії № 035-2022 від 08.02.2022, з додатком (скан – копія додається);
- довідку про надання повноважень щодо підпису договору про закупівлю № 034-2022 від 08.02.2022, з додатками (скан – копія додається);
- лист – згоду на обробку персональних даних № 036-2022 від 08.02.2022 (скан – копія додається).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 листопада 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 січня 2022 14:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "КАНДИБАЙЛО ОЛЕКСАНДР ЮРІЙОВИЧ" |
2 185 369,00
UAH з ПДВ
|
2 185 369,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "АВІЛОВА УЛЯНА ЛЕОНІДІВНА " |
2 320 390,00
UAH з ПДВ
|
2 320 390,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "КАНДИБАЙЛО ОЛЕКСАНДР ЮРІЙОВИЧ" #3217014978 |
Переможець |
2 185 369,00
UAH з ПДВ
|
28 січня 2022 13:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 січня 2022 11:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2023 09:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 березня 2023 14:19
|
ДУ № 5 від 03.03.2023.pdf | зміни до договору |
06 березня 2023 14:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 січня 2023 13:27
|
ДУ № 3 ДО ДОГ. 14 ВІД 11.02.2022.pdf | зміни до договору |
10 січня 2023 13:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 09:13
|
д.у.№2 до договору №14 від 11.02.2022.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2022 09:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2022 14:32
|
д.у.№1 до договору №14 від 11.02.2022.PDF | зміни до договору |
27 грудня 2022 14:30
|
Електронний підпис | укладений |
11 лютого 2022 11:39
|
ДОГОВІР №14 від 11.02.2022.PDF | укладений |
11 лютого 2022 11:39
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з утримання земель загального користування Інгулецького району механізованим способом | 1 | послуга |
2 185 369,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшити суму Договору № 14 від 11.02.2022 на 104003 грн 00 коп (сто чотири тисячі три гривні 00 коп) |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 10.3 розділу Х Договору №14 від 11.02.2022 року, ст.651 Цивільного кодексу України "Про публічні закупівлі", Сторони дійшли згоди подовжити строк дії Договору до 31.03.2023, а в частині виконання зобов'язань - до повного їх виконання. |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення суми договору на суму, що не перевищує 20% від ціни Договору укладеного на 2022 рік |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми додаткової угоди № 3 від 09.01.2023 на 43 758,00 грн. Строк надання послуг до 28.02.2023 |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 05 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з утримання земель загального користування Інгулецького району механізованим способом | 1 | послуга |
2 453 018,00
UAH
|