Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із забезпечення постійного технічного супроводу комп'ютерної програми "Єдина інформаційна система управління місцевим бюджетом" для місцевих бюджетів
Очікувана вартість
84 600,00 UAH
UA-2022-01-06-002829-c 5af26f73b7854d289ebb3e5636b7bfe9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Аношина

+380982341808 anastasiya.anoshina@mariupolrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02012591
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, Центральний район ПРОСПЕКТ МИРУ будинок 70
Контактна особа: Анастасія Аношина
+380982341808
anastasiya.anoshina@mariupolrada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 січня 2022 13:18
Звернення за роз’ясненнями: до 13 січня 2022 13:13
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 січня 2022 13:13
Очікувана вартість: 84 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 423,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 послуга
Послуги із забезпечення постійного технічного супроводу комп'ютерної програми "Єдина інформаційна система управління місцевим бюджетом" для місцевих бюджетів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр. Миру, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 січня 2022 13:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДП «ЦЕНТР ІНФОРМАЦІЙНИХ ТА АНАЛІТИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ" 84 600,00
UAH з ПДВ
84 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДП «ЦЕНТР ІНФОРМАЦІЙНИХ ТА АНАЛІТИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДП «ЦЕНТР ІНФОРМАЦІЙНИХ ТА АНАЛІТИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ"
#44045475
Переможець 84 600,00
UAH з ПДВ
19 січня 2022 13:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 січня 2022 13:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДП «ЦЕНТР ІНФОРМАЦІЙНИХ ТА АНАЛІТИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ"
#44045475
84 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2022 15:52
Додаткова угода №2.pdf укладений
27 жовтня 2022 15:43
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2022 14:58
12 Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
04 лютого 2022 14:57
Додаткова угода № 1 від 03.02.2022.pdf зміни до договору
04 лютого 2022 14:57
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 13:49
Договір 22-МДОЗ від 24.01.2022.pdf укладений
24 січня 2022 13:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди відповідно до п. 10.3 Договору № 22-МДОЗ від 24 січня 2022 р.: 1.Викласти п. 10.1 Договору у наступній редакції: «Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2022р., а в частині грошових зобов’язань до повного виконання.». 2. Внести зміни до п. 11 Договору «Юридичні адреси і реквізити сторін» та викласти у наступній редакції: ЗАМОВНИК: Департамент охорони здоров’я Маріупольської міської ради Юридична адреса: 87500, м. Маріуполь пр. Миру, буд. 70 Банківські реквізити: р/р 728201720344290011000040327 ЄДРПОУ 02012591 Держказначейська служба України, м.Київ 3. Всі інші умови Договору, не змінені в цій Угоді, залишаються чинними в попередній редакції, і Сторони підтверджують свої зобов’язання за ними. 4. Ця Угода складена українською мовою у двох примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу, набирає чинності з моменту її підписання та скріплення печатками Сторін. Дана угода є невід’ємною частиною Договору, та діє в межах його чинності.
Номер договору про закупівлю: 22-МДОЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 84 600,00
UAH
Причини розірвання договору: За згодою сторін