Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з системного та технічного забезпечення геоінформаційної системи містобудівного кадастру м. Запоріжжя (код ДК 021:2015 - 72510000-3 – Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями)
Очікувана вартість
193 914,00 UAH
UA-2022-01-06-000843-b 84ea47fabd49455290a80acacecdb11f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кудря Тетяна Анатоліївна

380612333332 zpdatam@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент архітектури та містобудування Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37612054
Вебсайт: https://datamzp.gov.ua
Місцезнаходження: 69126, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м.Запоріжжя, вул.Зелінського, 3
Контактна особа: Кудря Тетяна Анатоліївна
380612333332
zpdatam@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 січня 2022 14:34
Звернення за роз’ясненнями: до 13 січня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 січня 2022 00:00
Очікувана вартість: 193 914,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 939,14 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72510000-3: Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з системного та технічного забезпечення геоінформаційної системи містобудівного кадастру м. Запоріжжя (код ДК 021:2015 - 72510000-3 – Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69126, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Зелінського,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 72510000-3 — Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Щомісячно виконавець надає замовнику рахунок, у якому включена оплата наданих за місяць послуг. Рахунок надається замовнику одночасно із двома примірниками акту прийому-передачі наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками та скріпленими печатками Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 січня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП Градпроект 193 914,00
UAH з ПДВ
193 914,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 січня 2022 14:13
Електронний підпис
14 січня 2022 14:12
Пропозиція додатки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП Градпроект

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП Градпроект
#20504731
Переможець 193 914,00
UAH з ПДВ
19 січня 2022 17:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 січня 2022 17:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП Градпроект
#20504731
193 914,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2024 09:50
Акт №2294 від 23.12.2022.pdf укладений
05 січня 2024 09:50
Акт №2200 від 03.11.2022.pdf укладений
05 січня 2024 09:50
Акт №859 від 01.04.2022.PDF укладений
05 січня 2024 09:50
Акт №851 від 28.03.2022.PDF укладений
05 січня 2024 09:50
Акт №589 від 16.02.2022.pdf укладений
05 січня 2024 09:50
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2022 11:59
ДУ договір 4_2022 21.01.2022.PDF зміни до договору
07 грудня 2022 11:59
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 18:09
Договір від 21.01.2022 №4-2022.pdf укладений
21 січня 2022 18:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з тим, що Виконавець, керуючись пунктом 8 підрозділу 8 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України, з 01.04.2022р. перейшов на ІІІ групу єдиного податку зі ставкою 2%, вартість надання послуги, що є предметом договору № 4/2022 від 21 січня 2022 року зменшилась на 24 239,25 грн (двадцять чотири тисячі двісті тридцять дев’ять грн. 25 коп.), керуючись п.п..5,6 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», за обоюдною згодою Сторони уклали цю Додаткову угоду про внесення змін до Договору № 4/2022 від 21 січня 2022 року
Номер договору про закупівлю: 4/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 169 674,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 079,00 UAH)