Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
33600000-6 - Pharmaceutical products (Meropenem, Colistin, Colistin, Iohexol, Iohexol, Iohexol, Imipenem and cilastatin)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 02005639 |
Місцезнаходження: | 18009, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, Менделєєва, 7 |
Контактна особа: |
Ясінська Наталія 380965627789 finance2@onko.ck.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | COMMUNAL NONPROFIT ENTERPRISE "CHERKASY REGIONAL ONKOLOGY DISPENSARY OF CHERKASY OBLAST COUNCIL" |
National ID: | 02005639 |
Contact point: |
Yasinska Nataliia 380965627789 finance2@onko.ck.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 січня 2022 17:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 15 лютого 2022 11:16 |
Очікувана вартість: | 3 406 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 030,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 05 січня 2022 17:00 |
Enquiries until: | 26 січня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 01 лютого 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 05 лютого 2022 00:00 |
Information
Estimated total value: | 3 406 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 17 030 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2022 10:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2022 10:48 |
ТД зміни 21.01.2022.pdf | |
21 січня 2022 10:47 |
ПРОТОКОЛ зміни ТД.pdf | |
05 січня 2022 17:07 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx | |
05 січня 2022 17:07 |
ТД САЙТ.pdf |
21 січня 2022 10:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 січня 2022 10:48 |
ТД зміни 21.01.2022.pdf
|
|||
21 січня 2022 10:47 |
ПРОТОКОЛ зміни ТД.pdf
|
|||
05 січня 2022 17:07 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
|
|||
05 січня 2022 17:07 |
ТД САЙТ.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), замовник подоводить процедуру закупівлі відповідно до таких принципів: сумлінна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям та зловживанням. На думку Замовника, поділ предметів закупівлі на лоти притаманний та доцільний у випадку оголошення закупівлі великого обсягу товару, що наразі не відповідає наявному предмету закупівлі: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція. Згідно зі статтею 2 Закону замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Разом з тим предмет закупівлі визначається в порядку, встановленому Уповноваженим органом закупівлі.
Водночас зауважимо, що рекомендації які розроблені Міністерством охорони здоров'я України та Міністерством економічного розвитку і торгівлі України, щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018 носить лише рекомендаційний та інформаційний характер, тому Замовник може, проте не зобов’язаний враховувати відповідні рекомендації викладені в цьому листі при проведенні закупівель.
Отже, Замовник приймає рішення про проведення закупівлі за лотами, опираючись на економічну чи технічну доцільність. Приміром тоді, коли потрібно поставити предмет закупівлі в різні регіони, а процедура за єдиним предметом не матиме достатньої кількості учасників, які зможуть виконати вимоги щодо обсягу або місця поставки цього товару. Однак, враховуючи Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі та місця поставки товару, поділ предмету закупівлі на лот не є доцільним.
Враховуючи вищевикладене, та те, що Замовник має на меті отримати якісний товар у належному до Закону порядку, при цьому здійснюючи закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, сприяє розвитку конкуренції та не вчиняє будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію та здійснення закупівлі в цілому, замовник не вбачає порушень та доцільності внесення змін до тендерної документації за даним проханням.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, зокрема, у випадку оголошення закупівлі за предметом: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція, замовник вважає за необхідне включити вимогу щодо Оригіналу гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією пропозицією учасника торгів, що обґрунтовується наступним.
Вимога щодо надання гарантійного листа від виробника або уповноваженого представника про повноваження учасника представляти продукцію та\або використовувати торгову марку виробника у торгах, не є дискримінаційною вимогою, а є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, або офіційного представника виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку Замовнику. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товар, який постачатиметься учасником отриманий ним злочинним шляхом, таким як : контрабанда і т.д. (принцип законності). Адже лист від виробника, чи його офіційного представника, підтверджує офіційне походження товару - його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, а також проходження процедури оцінки відповідності щодо цих виробів і гарантію відповідності продукції вимогам встановленим законодавством.
В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником- переможцем пов’язаних з постачанням товару, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником чи його офіційним представником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання, попри можливості стягнень штрафів/пені та інших господарських санкцій, які можуть бути передбачені Договором про закупівлю.
Замовник не розуміє, чому потенційний учасник так наголошує увагу на відсутності гарантій у вигляді Листа-гарантії від виробника, щодо повного та належного виконання договору за предметом закупівлі, зокрема на своєчасних поставках. Якщо документ у вигляді гарантійних листів не являється забезпеченням для учасника, про які засади надійності та господарської відповідальності може йти мова?
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що в нашій тендерній документації допускається надання гарантійного листа не лише виробника, а такий гарантійний лист може бути наданий і представником, дилером, дистриб’ютором чи філією виробника, що значно спрощує участь потенційних учасників торгів та не суперечить чинному законодавству, яким між іншим, не заборонено встановлювати вимоги щодо надання учасниками закупівлі останнього виду документу.
На даний час 99% тендерів, які оголошуються через електронну систему Прозорро на закупівлю медичної продукції містять в тендерній документації вимогу щодо надання гарантійних листів. На семінарах з питань проведення тендерних процедур, замовникам при оголошенні торгів через електронну систему на закупівлю лікарських засобів, медичних виробів рекомендують встановлювати вимогу щодо надання гарантійних листів виробників чи офіційних представників виробників, щоб вберегти їх від закупівлі фальсифікатів.
Виходячи з вищенаведеного, тендерна документація Замовника відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII та вимогам інших нормативних актів, які регулюють відносини закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти, та ніяк не обмежує та не надає перевагу тому чи іншому учаснику процедури закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, та те, що Замовник має на меті отримати якісний товар у належному до Закону порядку, при цьому здійснюючи закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, сприяє розвитку конкуренції та не вчиняє будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-20-000008 ● 0eb362e041894aa09a312bf4e802e258
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 вересня 2022 20:36 |
19.09.2022 № 277
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 19.09.2022 № 277
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
12 UA-2022-01-05-005087-c 05.01.2022 Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" Код ЄДРПОУ: 02005639 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-10-07 10:03:52
Звернення про роз’яснення Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-05-005087-c
Відповідно до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-05-005087-c Східного офісу Держаудитслужби від 04.10.2022 року, опублікованому в ЕСЗ, Замовник керуючись частиною восьмою, статті 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово ЗВЕРТАЄТЬСЯ до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-05-005087-c Східного офісу Держаудитслужби від 04.10.2022 року, та його зобов’язань, визначених у висновку, А САМЕ:
Відповідно до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-05-005087-c Східного офісу Держаудитслужби від 04.10.2022 року, За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору, – порушень не встановлено. Однак, орган державного фінансового контролю зазначає про порушення частини 3 статті 10 Закону №922 в електронній системі закупівлі оприлюднено оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі з англійською мовою, внаслідок чого відповідно до абзацу 2 частини третьої статті 20 Закону №922 строк для подання тендерних пропозицій збільшився до 30 днів з дня його оприлюднення.
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Статтею 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Закупівлі здійснюються відповідно до принципів, викладених у статті 5 Закону, один із яких – принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі врегульоване наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика). Зазначена Методика може застосовуватися замовником для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт і послуг. Однак враховуючи, що Методика є примірною, її застосування є правом замовника, але не обов’язком. Отже, Замовник може пояснити механізм визначення очікуваної вартості, а як наслідок коректність планування та внесення інформації до річного плану закупівлі, в тому числі, визначення типу процедури закупівлі.
Один з чисельних описаних методів визначення ОВ: Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель - для розрахунку очікуваної вартості можуть використовуватись: ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів/послуг; ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель «Prozorro», з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют (у разі, якщо в наявності є валютна складова в ціні товару/послуги). Оскільки Замовник здійснює специфічну діяльність пов’язану з наданням медичних, лікувальних послуг населення, в обігу якого постійно є ліки, препарати та інш. вказаний метод є достатньо практичним для визначення очікуваної вартості закупівлі та типу процедури.
З урахуванням інформації в ЕСЗ за ідентифікатором: UA-P-2022-01-05-006512-c, річний план (Опубліковано: 05 січня 2022 16:50) визначає закупівлю 33600000-6 Фармацевтична продукція з очікуваною вартістю : 3406000 UAH. Сума даної закупівлі не перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг - 133 тисячам євро, однак станом на жовтень 2022 року, Замовником було визначену значно більшу потребу за предметом закупівлі 33600000-6 Фармацевтична продукція, сукупна вартість яких перевищує еквівалент 133 тисячам євро за поточний календарний рік.
Таким чином Замовник не зовсім розуміє формулювання виявлених порушень з приводу оприлюдненого оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі з англійською мовою, внаслідок чого відповідно до абзацу 2 частини третьої статті 20 Закону №922 строк для подання тендерних пропозицій збільшився до 30 днів з дня його оприлюднення, із посиланням на встановлені порушення частини 3 статті 10 Закону №922.
Отже, Замовник просить надати роз’яснення, щодо визначеного порушення частини 3 статті 10 Закону №922, виходячи з якого слід мати на увазі, що у випадку наявної потреби в цьому кварталі (4-й кв. 2022 року) здійснити закупівлю за предметом 33600000-6 Фармацевтична продукція, очікувана вартість якої не буде перевищувати/ еквівалентною 133 тис.євро, Замовник має обов’язок обрати тип процедури «відкриті торги» ? При цьому сукупна вартість оголошених закупівель за предметом 33600000-6 Фармацевтична продукція - за календарний рік буде становити більше еквіваленту 133 тис. євро.
Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Замовник не заперечує помилок, так сприятиме вирішенню даних питань, однак ураховуючи положення національного законодавства у сфері публічних закупівель та відсутність прямо визначених положень щодо заходів які направлені на недопущення встановлених порушень уповноваженими особами Замовника, ПРОСИТЬ ДЕТАЛІЗУВАТИ РЕАЛЬНІ/ПРАКТИЧНІ МЕТОДИ, які можуть сприяти в рішенню поставленого питання та цілковито задовольнити законні вимоги органу фінансового контролю, щодо заходів на недопущення встановлених порушень.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-05-005087-c Східного офісу Держаудитслужби від 04.10.2022 року, опублікованому в ЕСЗ, Замовник в строк протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів спрямованих на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення. З огляду на відсутність механізму усунення визначених Висновком порушень закупівельного законодавства, Замовник здійснив заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб які вчинили порушення шляхом проведення консультаційної та виправної бесіди винних осіб(и) з адміністрацією підприємства/установи з урахуванням виявлених порушень законодавства в подальшому, та розумінням винних осіб щодо ризику притягнення до адміністративної відповідальності. Про виконання заходів впливу свідчать документи, які додаються Замовником.
2022-10-07 15:34:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення частини 3 статті 10 Закону, у зв’язку з чим відповідно до абзацу 2 частини третьої статті 20 Закону №922 строк для подання тендерних пропозицій збільшився до 30 днів.)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 02005639 |
Місцезнаходження: | 18009, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, Менделєєва, 7 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "Фармпротект" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2022 11:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА" |
3 236 589,10
UAH з ПДВ
|
3 181 790,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Фармпротект" |
3 265 147,20
UAH з ПДВ
|
3 198 789,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА" #42210926 |
Переможець |
3 181 790,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2022 12:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2023 16:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 листопада 2022 08:27
|
ДОДАТКОВА 3 договір 120-2220.pdf | зміни до договору |
04 листопада 2022 08:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 жовтня 2022 17:15
|
Додаткова 2 договір 120-2220.pdf | зміни до договору |
27 жовтня 2022 17:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 серпня 2022 14:03
|
ДОДАТКОВА 1 договір 120-2220.pdf | зміни до договору |
15 серпня 2022 14:01
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2022 09:18
|
120-2220.pdf | укладений |
28 лютого 2022 09:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на підставі п. 3 та п. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та згідно п. 3.4. та 3.5.5. договору .Строни погодили внести зміни до договору. та викласт специфікацію в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 120/2220 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на підставі п. 3 та п. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та згідно п. 3.4. та 3.5.5. договору .Строни погодили внести зміни до договору. та викласт специфікацію в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 120/2220 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на підставі п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та згідно п. 3.4. та 3.5.1 Договору,Строни погодили внести зміни до договору , та викласти п. 3.3. договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 120/2220 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |