Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33600000-6 Фармацевтична продукція (Meropenem, Colistin, Colistin, Iohexol, Iohexol, Iohexol, Imipenem and cilastatin)
33600000-6 - Pharmaceutical products (Meropenem, Colistin, Colistin, Iohexol, Iohexol, Iohexol, Imipenem and cilastatin)
Очікувана вартість
3 406 000,00 UAH
UA-2022-01-05-005087-c 7e503bda83144ceb871334b2394a4a84
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ясінська Наталія

380965627789 finance2@onko.ck.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 02005639
Місцезнаходження: 18009, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, Менделєєва, 7
Контактна особа: Ясінська Наталія
380965627789
finance2@onko.ck.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: COMMUNAL NONPROFIT ENTERPRISE "CHERKASY REGIONAL ONKOLOGY DISPENSARY OF CHERKASY OBLAST COUNCIL"
National ID: 02005639
Contact point: Yasinska Nataliia
380965627789
finance2@onko.ck.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 05 січня 2022 17:00
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2022 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 лютого 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2022 00:00
Початок аукціону: 15 лютого 2022 11:16
Очікувана вартість: 3 406 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 030,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Publication date: 05 січня 2022 17:00
Enquiries until: 26 січня 2022 00:00
Complaints submission until: до 01 лютого 2022 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 лютого 2022 00:00

Information

Estimated total value: 3 406 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 17 030 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Scope of the procurement
33600000-6 Фармацевтична продукція (Meropenem, Colistin, Colistin, Iohexol, Iohexol, Iohexol, Imipenem and cilastatin)
33600000-6 - Pharmaceutical products (Meropenem, Colistin, Colistin, Iohexol, Iohexol, Iohexol, Imipenem and cilastatin)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3500 Одиниця
33600000-6 Фармацевтична продукція (Meropenem)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. менделєєва 7
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Meropenem

33600000-6 - Pharmaceutical products (Meropenem)
CPV: 33600000-6
Період постачання: по 31 грудня 2022
400 Одиниця
33600000-6 Фармацевтична продукція ( Colistin)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. менделєєва 7
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Colistin

33600000-6 - Pharmaceutical products (Colistin)
CPV: 33600000-6
Період постачання: по 31 грудня 2022
100 Одиниця
33600000-6 Фармацевтична продукція ( Colistin)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. менделєєва 7
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Colistin

33600000-6 - Pharmaceutical products (Colistin)
CPV: 33600000-6
Період постачання: по 31 грудня 2022
1000 Одиниця
33600000-6 Фармацевтична продукція (Iohexol)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. менделєєва 7
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Iohexol

33600000-6 - Pharmaceutical products ( Iohexol)
CPV: 33600000-6
Період постачання: по 31 грудня 2022
1000 Одиниця
33600000-6 Фармацевтична продукція (Iohexol)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. менделєєва 7
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Iohexol

33600000-6 - Pharmaceutical products (Iohexol)
CPV: 33600000-6
Період постачання: по 31 грудня 2022
500 Одиниця
33600000-6 Фармацевтична продукція (Iohexol)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. менделєєва 7
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Iohexol

33600000-6 - Pharmaceutical products ( Iohexol)
CPV: 33600000-6
Період постачання: по 31 грудня 2022
1500 Одиниця
33600000-6 Фармацевтична продукція ( Imipenem and cilastatin)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. менделєєва 7
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Imipenem and cilastatin

33600000-6 - Pharmaceutical products ( Imipenem and cilastatin)
CPV: 33600000-6
Період постачання: по 31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 січня 2022 17:01
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 січня 2022 17:01
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 січня 2022 17:01
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 січня 2022 17:01
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 січня 2022 17:01
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 січня 2022 17:01
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 січня 2022 17:01
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 січня 2022 17:01
Сума існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 січня 2022 17:01
Характер існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 січня 2022 17:01
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 січня 2022 17:01
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 січня 2022 17:01
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 січня 2022 17:01
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 січня 2022 17:01
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 січня 2022 17:01
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 січня 2022 17:01
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 січня 2022 17:01
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 січня 2022 17:01
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 січня 2022 17:01
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 січня 2022 17:01
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 січня 2022 17:01
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 січня 2022 17:01
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 січня 2022 17:01
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 січня 2022 17:01
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 січня 2022 17:01
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 січня 2022 17:01
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 січня 2022 17:01
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 січня 2022 17:01
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 січня 2022 17:01
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 січня 2022 17:01
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 січня 2022 17:01
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 січня 2022 17:01
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 січня 2022 17:01
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 січня 2022 17:01

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

21 січня 2022 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2022 10:48
ТД зміни 21.01.2022.pdf
21 січня 2022 10:47
ПРОТОКОЛ зміни ТД.pdf
05 січня 2022 17:07
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
05 січня 2022 17:07
ТД САЙТ.pdf
21 січня 2022 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 січня 2022 17:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2022 10:48
ТД зміни 21.01.2022.pdf
21 січня 2022 10:47
ПРОТОКОЛ зміни ТД.pdf
05 січня 2022 17:07
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
05 січня 2022 17:07
ТД САЙТ.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Залучення більшої кількості учасників
Дата подання: 11 січня 2022 14:10
Дата відповіді: 12 січня 2022 16:06
Добрий день, шановний Замовнику. Звертаємо Вашу увагу, що Міністерством охорони здоров'я України та Міністерством економічного розвитку і торгівлі України були розроблені рекомендації для закупівельників ліків ▶ http://bit.ly/MOZ_MERT. Вони максимально враховують практику Антимонопольного комітету України та досвід моніторингу закупівель Центром Протидії Корупції. Відповідно до цих рекомендації, найкращою практикою закупівлі ліків є: один МНН = один лот. Просимо звернути увагу на дані рекомендації та надати можливість більшій кількості учасників взяти участь у даній процедурі закупівлі, шляхом поділу її на лоти відповідно до міжнародних непатентованих назв лікарських засобів, що закуповуються. Дякуємо за розуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо!
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), замовник подоводить процедуру закупівлі відповідно до таких принципів: сумлінна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям та зловживанням. На думку Замовника, поділ предметів закупівлі на лоти притаманний та доцільний у випадку оголошення закупівлі великого обсягу товару, що наразі не відповідає наявному предмету закупівлі: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція. Згідно зі статтею 2 Закону замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Разом з тим предмет закупівлі визначається в порядку, встановленому Уповноваженим органом закупівлі.
Водночас зауважимо, що рекомендації які розроблені Міністерством охорони здоров'я України та Міністерством економічного розвитку і торгівлі України, щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018 носить лише рекомендаційний та інформаційний характер, тому Замовник може, проте не зобов’язаний враховувати відповідні рекомендації викладені в цьому листі при проведенні закупівель.
Отже, Замовник приймає рішення про проведення закупівлі за лотами, опираючись на економічну чи технічну доцільність. Приміром тоді, коли потрібно поставити предмет закупівлі в різні регіони, а процедура за єдиним предметом не матиме достатньої кількості учасників, які зможуть виконати вимоги щодо обсягу або місця поставки цього товару. Однак, враховуючи Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі та місця поставки товару, поділ предмету закупівлі на лот не є доцільним.
Враховуючи вищевикладене, та те, що Замовник має на меті отримати якісний товар у належному до Закону порядку, при цьому здійснюючи закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, сприяє розвитку конкуренції та не вчиняє будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію та здійснення закупівлі в цілому, замовник не вбачає порушень та доцільності внесення змін до тендерної документації за даним проханням.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 11 січня 2022 14:11
Дата відповіді: 12 січня 2022 16:07
Доброго дня! Вимога надати гарантійний лист від виробника є поширеною дискримінаційною практикою. Дискримінаційний характер цієї умови очевидний: у тендері не можуть взяти участь ті постачальники, які не є виробниками лікарських препаратів чи їхніми представництвами, або ж не мають з ними договірних відносин. До того ж, виробники на власний розсуд вирішують, яким учасникам надавати гарантійні листи — і це суттєво звужує конкуренцію. До того ж, наявність гарантійного листа зовсім не означає, що товар буде якісним, а поставка — своєчасна. Відповідність пропозиції учасника можуть підтвердити сертифікати відповідності товару, інструкції з використання, висновки про якість тощо, але аж ніяк не гарантійний лист виробника або його представника. Вимога надати гарантійний лист порушує вимоги законодавства, якими передбачена недискримінація учасників, а також порушує права та законні інтереси потенційних учасників закупівлі. Вимагати гарантійний лист від виробника щодо поставки у визначені строки не коректно. Своєчасного постачання ліків це не гарантує, а корупційні ризики створює. Захищатись від недобросовісних постачальників краще вимогою про обов’язкове відшкодування збитків в разі порушення умов договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо!
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, зокрема, у випадку оголошення закупівлі за предметом: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція, замовник вважає за необхідне включити вимогу щодо Оригіналу гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією пропозицією учасника торгів, що обґрунтовується наступним.
Вимога щодо надання гарантійного листа від виробника або уповноваженого представника про повноваження учасника представляти продукцію та\або використовувати торгову марку виробника у торгах, не є дискримінаційною вимогою, а є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, або офіційного представника виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку Замовнику. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товар, який постачатиметься учасником отриманий ним злочинним шляхом, таким як : контрабанда і т.д. (принцип законності). Адже лист від виробника, чи його офіційного представника, підтверджує офіційне походження товару - його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, а також проходження процедури оцінки відповідності щодо цих виробів і гарантію відповідності продукції вимогам встановленим законодавством.
В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником- переможцем пов’язаних з постачанням товару, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником чи його офіційним представником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання, попри можливості стягнень штрафів/пені та інших господарських санкцій, які можуть бути передбачені Договором про закупівлю.
Замовник не розуміє, чому потенційний учасник так наголошує увагу на відсутності гарантій у вигляді Листа-гарантії від виробника, щодо повного та належного виконання договору за предметом закупівлі, зокрема на своєчасних поставках. Якщо документ у вигляді гарантійних листів не являється забезпеченням для учасника, про які засади надійності та господарської відповідальності може йти мова?
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що в нашій тендерній документації допускається надання гарантійного листа не лише виробника, а такий гарантійний лист може бути наданий і представником, дилером, дистриб’ютором чи філією виробника, що значно спрощує участь потенційних учасників торгів та не суперечить чинному законодавству, яким між іншим, не заборонено встановлювати вимоги щодо надання учасниками закупівлі останнього виду документу.
На даний час 99% тендерів, які оголошуються через електронну систему Прозорро на закупівлю медичної продукції містять в тендерній документації вимогу щодо надання гарантійних листів. На семінарах з питань проведення тендерних процедур, замовникам при оголошенні торгів через електронну систему на закупівлю лікарських засобів, медичних виробів рекомендують встановлювати вимогу щодо надання гарантійних листів виробників чи офіційних представників виробників, щоб вберегти їх від закупівлі фальсифікатів.
Виходячи з вищенаведеного, тендерна документація Замовника відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII та вимогам інших нормативних актів, які регулюють відносини закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти, та ніяк не обмежує та не надає перевагу тому чи іншому учаснику процедури закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, та те, що Замовник має на меті отримати якісний товар у належному до Закону порядку, при цьому здійснюючи закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, сприяє розвитку конкуренції та не вчиняє будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
Поділ на лоти
Дата подання: 14 січня 2022 14:24
Дата відповіді: 19 січня 2022 11:10
Добрий день! В даній процедурі закупівлі до одного лоту включені ряд товарних позицій, частина з яких може бути надана лише від одного виробника. А саме, у Додатку 3 «Медико-технічні вимогу» зазначено: 1) Лікарські засоби повинні бути сертифіковані та зареєстровані в Україні; 2) При невідповідності пропозиції медико-технічним вимогам вона не буде розглядатись та буде відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації; 3) МНН «Iohexol» (позиції 4, 5, 6) вказана форма випуску - розчин для ін'єкцій 350 мг/мл, скляні флакони об'ємом по 100 та 50 та 200 мл, по 1 флакону у картонній коробці. Згідно з інформацією, яка розміщена в Державному реєстрі лікарських засобів, зареєстрований лише один лікарський засіб, який відповідає сукупності зазначених вище вимог - ЙОГЕКСОЛ-ВІСТА, розчин для ін'єкцій по 350 мг йоду на 1 мл: скляні флакони об'ємом по 50 мл, 100 мл, 200 мл, по 1 флакону у картонній коробці. Лише цей виробник постачає дану діючу речовину у «скляних флаконах», всі інші лікарські засоби не відповідають вимогам Замовника в цій частині. Відсутня відповідність наведеним вище вимогам продукції щонайменше двох виробників, зареєстрованих належним чином в Україні. За таких умов, участь у процедурі закупівлі зможуть взяти лише учасники, які запропонують продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. З метою уникнення порушення статей 5 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (Рішення АМКУ: рішення від 01.03.2021 №3748, рішення від 16.08.2021 № 18692, рішення від 17.11.2021 №25844, рішення від 09.11.2021 №25224 та ін.) просимо виокремити препарати за МНН «Iohexol» в окремий лот, так щоб постачальники від інших виробників могли взяти участь по інших позиціях закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Уважно розглянувши Ваше питання, повідомляємо наступне: Під час підготовки Тендерної документації, Замовник керувався вимогами Закону України “Про публічні закупівлі”. Таким чином, з огляду на наведене - на даному етапі у Замовника немає передбачених Законом підстав для внесення змін у Тендерну документацію. Але враховуючи Ваше звернення та для розширення кола учасників, Замовник вирішив внести зміни в Тендерну документацію.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-09-20-000008 ● 0eb362e041894aa09a312bf4e802e258
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 вересня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 вересня 2022 20:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

19.09.2022 № 277

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 19.09.2022 № 277

Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

12 UA-2022-01-05-005087-c 05.01.2022 Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" Код ЄДРПОУ: 02005639 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2022-10-07 10:03:52

Звернення про роз’яснення Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-05-005087-c

Відповідно до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-05-005087-c Східного офісу Держаудитслужби від 04.10.2022 року, опублікованому в ЕСЗ, Замовник керуючись частиною восьмою, статті 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово ЗВЕРТАЄТЬСЯ до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-05-005087-c Східного офісу Держаудитслужби від 04.10.2022 року, та його зобов’язань, визначених у висновку, А САМЕ:

Відповідно до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-05-005087-c Східного офісу Держаудитслужби від 04.10.2022 року, За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору, – порушень не встановлено. Однак, орган державного фінансового контролю зазначає про порушення частини 3 статті 10 Закону №922 в електронній системі закупівлі оприлюднено оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі з англійською мовою, внаслідок чого відповідно до абзацу 2 частини третьої статті 20 Закону №922 строк для подання тендерних пропозицій збільшився до 30 днів з дня його оприлюднення.
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.

Статтею 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Закупівлі здійснюються відповідно до принципів, викладених у статті 5 Закону, один із яких – принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі врегульоване наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика). Зазначена Методика може застосовуватися замовником для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт і послуг. Однак враховуючи, що Методика є примірною, її застосування є правом замовника, але не обов’язком. Отже, Замовник може пояснити механізм визначення очікуваної вартості, а як наслідок коректність планування та внесення інформації до річного плану закупівлі, в тому числі, визначення типу процедури закупівлі.
Один з чисельних описаних методів визначення ОВ: Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель - для розрахунку очікуваної вартості можуть використовуватись: ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів/послуг; ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель «Prozorro», з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют (у разі, якщо в наявності є валютна складова в ціні товару/послуги). Оскільки Замовник здійснює специфічну діяльність пов’язану з наданням медичних, лікувальних послуг населення, в обігу якого постійно є ліки, препарати та інш. вказаний метод є достатньо практичним для визначення очікуваної вартості закупівлі та типу процедури.
З урахуванням інформації в ЕСЗ за ідентифікатором: UA-P-2022-01-05-006512-c, річний план (Опубліковано: 05 січня 2022 16:50) визначає закупівлю 33600000-6 Фармацевтична продукція з очікуваною вартістю : 3406000 UAH. Сума даної закупівлі не перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг - 133 тисячам євро, однак станом на жовтень 2022 року, Замовником було визначену значно більшу потребу за предметом закупівлі 33600000-6 Фармацевтична продукція, сукупна вартість яких перевищує еквівалент 133 тисячам євро за поточний календарний рік.

Таким чином Замовник не зовсім розуміє формулювання виявлених порушень з приводу оприлюдненого оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі з англійською мовою, внаслідок чого відповідно до абзацу 2 частини третьої статті 20 Закону №922 строк для подання тендерних пропозицій збільшився до 30 днів з дня його оприлюднення, із посиланням на встановлені порушення частини 3 статті 10 Закону №922.
Отже, Замовник просить надати роз’яснення, щодо визначеного порушення частини 3 статті 10 Закону №922, виходячи з якого слід мати на увазі, що у випадку наявної потреби в цьому кварталі (4-й кв. 2022 року) здійснити закупівлю за предметом 33600000-6 Фармацевтична продукція, очікувана вартість якої не буде перевищувати/ еквівалентною 133 тис.євро, Замовник має обов’язок обрати тип процедури «відкриті торги» ? При цьому сукупна вартість оголошених закупівель за предметом 33600000-6 Фармацевтична продукція - за календарний рік буде становити більше еквіваленту 133 тис. євро.

Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Замовник не заперечує помилок, так сприятиме вирішенню даних питань, однак ураховуючи положення національного законодавства у сфері публічних закупівель та відсутність прямо визначених положень щодо заходів які направлені на недопущення встановлених порушень уповноваженими особами Замовника, ПРОСИТЬ ДЕТАЛІЗУВАТИ РЕАЛЬНІ/ПРАКТИЧНІ МЕТОДИ, які можуть сприяти в рішенню поставленого питання та цілковито задовольнити законні вимоги органу фінансового контролю, щодо заходів на недопущення встановлених порушень.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-05-005087-c Східного офісу Держаудитслужби від 04.10.2022 року, опублікованому в ЕСЗ, Замовник в строк протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів спрямованих на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення. З огляду на відсутність механізму усунення визначених Висновком порушень закупівельного законодавства, Замовник здійснив заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб які вчинили порушення шляхом проведення консультаційної та виправної бесіди винних осіб(и) з адміністрацією підприємства/установи з урахуванням виявлених порушень законодавства в подальшому, та розумінням винних осіб щодо ризику притягнення до адміністративної відповідальності. Про виконання заходів впливу свідчать документи, які додаються Замовником.

2022-10-07 15:34:06


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 04 жовтня 2022
Кінцевий строк оскарження: 19 жовтня 2022

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення частини 3 статті 10 Закону, у зв’язку з чим відповідно до абзацу 2 частини третьої статті 20 Закону №922 строк для подання тендерних пропозицій збільшився до 30 днів.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 09 лютого 2022
UA-2022-01-05-005087-c7e503bda83144ceb871334b2394a4a84
Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 02005639
Місцезнаходження: 18009, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, Менделєєва, 7
Учасник Відповідність критеріям Документи Рішення
ТОВ "Фармпротект" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

04 лютого 2022 11:55
Електронний підпис
04 лютого 2022 11:55
Електронний підпис
04 лютого 2022 11:43
Тендерна пропозиція.pdf
04 лютого 2022 11:42
Ст.17 Закону.pdf
04 лютого 2022 11:42
Технічні критерії.pdf
04 лютого 2022 11:42
Проект договору.pdf

Публічні документи

16 лютого 2022 10:12
Електронний підпис
16 лютого 2022 10:12
Документи переможця.pdf
04 лютого 2022 16:06
Електронний підпис
04 лютого 2022 16:06
Електронний підпис
04 лютого 2022 16:06
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Фармпротект"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 лютого 2022 11:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА" 3 236 589,10
UAH з ПДВ
3 181 790,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "Фармпротект" 3 265 147,20
UAH з ПДВ
3 198 789,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

16 лютого 2022 10:12
Електронний підпис
16 лютого 2022 10:12
Документи переможця.pdf
04 лютого 2022 16:06
Електронний підпис
04 лютого 2022 16:06
Електронний підпис
04 лютого 2022 16:06
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 лютого 2022 11:55
Електронний підпис
04 лютого 2022 11:55
Електронний підпис
04 лютого 2022 11:43
Тендерна пропозиція.pdf
04 лютого 2022 11:42
Ст.17 Закону.pdf
04 лютого 2022 11:42
Технічні критерії.pdf
04 лютого 2022 11:42
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "Фармпротект"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"
#42210926
Переможець 3 181 790,00
UAH з ПДВ
15 лютого 2022 12:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 лютого 2022 12:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"
#42210926
3 181 790,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2023 16:13
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2022 08:27
ДОДАТКОВА 3 договір 120-2220.pdf зміни до договору
04 листопада 2022 08:26
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2022 17:15
Додаткова 2 договір 120-2220.pdf зміни до договору
27 жовтня 2022 17:14
Електронний підпис зміни до договору
15 серпня 2022 14:03
ДОДАТКОВА 1 договір 120-2220.pdf зміни до договору
15 серпня 2022 14:01
Електронний підпис укладений
28 лютого 2022 09:18
120-2220.pdf укладений
28 лютого 2022 09:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
15 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі п. 3 та п. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та згідно п. 3.4. та 3.5.5. договору .Строни погодили внести зміни до договору. та викласт специфікацію в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 120/2220
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі п. 3 та п. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та згідно п. 3.4. та 3.5.5. договору .Строни погодили внести зміни до договору. та викласт специфікацію в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 120/2220
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та згідно п. 3.4. та 3.5.1 Договору,Строни погодили внести зміни до договору , та викласти п. 3.3. договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 120/2220
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 913 257,00
UAH (в тому числі ПДВ 73 157,00 UAH)