Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Централізоване водопостачання (ДК 021:2015 — 65110000-7 Розподіл води")
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2022-01-05-004728-c f915b72ec3e646e8bb1386ee87dd13a3
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Миколаївна Маренич

+380674112559 tmo2_alina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П.ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42789136
Місцезнаходження: 10004, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Романа Шухевича, буд. 2-А
Контактна особа: Світлана Миколаївна Маренич
+380674112559
tmo2_alina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Враховуючи об’єктивну відсутність конкуренції (з технічних причин) щодо централізованого водопостачання у 2022 році – єдиний можливий постачальник - природний монополіст Комунальне підприємство «Житомирводоканал» Житомирської міської ради. У даному випадку відповідно до п 2 ч 2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: у разі «відсутності конкуренції з технічних причин» для закупівлі централізованого водопостачання застосовується переговорна процедура закупівлі.
Згідно зі ст. 5 ЗУ «Про природні монополії» визначено, що зведений перелік суб’єктів природних монополій ведеться Антимонопольним комітетом України.
Розпорядженням Антимонопольного комітету України від 28 листопада 2012 року №874-р «Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій» затверджено «Порядок складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій».
Зведений перелік суб’єктів природних монополій розміщується на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України. Згідно даних з офіційного веб-сайту Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua) Комунальне підприємство «Житомирводоканал» Житомирської міської ради є суб’єктом природних монополій станом на 30.11.2021р. Житомирської області у сфері централізованого водопостачання та централізованого водовідведення.
Не укладення або несвоєчасне укладення договору з Комунальним підприємством «Житомиртеплокомуненерго» Житомирської міської ради на закупівлю послуг з централізованого постачання теплової енергії у 2022 році поставить під загрозу життєдіяльність підпорядкованих підрозділів лікарні.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
Рапорт від заступника директора з технічних питань,
Протокол переговорів з Учасником про можливість централізованого водопостачання,
Зведений перелік суб‘єктів природних монополій, станом на 30.11.2021р.,
Закон України «Про публічні закупівлі».
Закон України «Про природні монополії»
Розпорядження Антимонопольного комітету України від 28 листопада 2012 року № 874-р

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 січня 2022 16:33
Оскарження наміру укласти договір: 11 січня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65110000-7: Розподіл води


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25000 метри кубічні
Централізоване водопостачання (ДК 021:2015 — 65110000-7 Розподіл води")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 65110000-7 — Розподіл води

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

05 січня 2022 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 січня 2022 16:24
Протокол переговорів 2022.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТОМИРВОДОКАНАЛ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#03344065
Переможець 450 000,00
UAH з ПДВ
05 січня 2022 16:33

Документи

05 січня 2022 16:33
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 січня 2022 16:33

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТОМИРВОДОКАНАЛ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#03344065
450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 січня 2022 16:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2022 14:32
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2022 14:30
дод.уг. №2 до дог.№17-в.PDF зміни до договору
23 грудня 2022 14:22
Електронний підпис зміни до договору
24 жовтня 2022 15:11
д.у.до дог.17в.PDF зміни до договору
24 жовтня 2022 15:07
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 09:30
17-в.pdf укладений
12 січня 2022 09:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна бюджетної реєстрації та зміна реквізитів в договорі. При цьому загальна сума договору залишається без змін.
Номер договору про закупівлю: 17-в
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення загальної суми договору та бюджетних призначень
Номер договору про закупівлю: 17-в
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 428 739,04
UAH (в тому числі ПДВ 71 456,51 UAH)