Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління зовнішньоекономічної діяльності Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 33717270 |
Вебсайт: | http://adm.dp.ua |
Місцезнаходження: | 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, Проспект Олександра Поля,1 |
Контактна особа: |
Інна Макарихіна +380567428453 vnesh.ec@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 січня 2022 17:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 січня 2022 12:00 |
Початок аукціону: | 21 січня 2022 15:52 |
Очікувана вартість: | 450 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22110000-4: Друковані книги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 січня 2022 17:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 січня 2022 17:24 |
ДОДАТОК 1. Форма «Тендерна пропозиція».docx | |
04 січня 2022 17:24 |
ДОДАТОК 3. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.doc | |
04 січня 2022 17:24 |
ДОДАТОК 2. Проєкт договору.doc | |
04 січня 2022 17:24 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-16-000020 ● efb5ff53aabe48cb9fe2912b3981b59e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 березня 2023 15:58 |
07.03.2023 № 54
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 07.03.2023 № 54
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
41 UA-2022-01-04-004523-c
04.01.2022 Управління зовнішньоекономічної діяльності Дніпропетровської обласної державної адміністрації, ЄДРПОУ 33717270
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-20 20:15:50
Про надання пояснення
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-27 10:54:26
Моніторинг процедури закупівлі (UA-2022-01-04-004523c)
Доброго дня! У відповідь на проведений вами моніторинг процедури закупівлі (UA-2022-01-04-004523c) повідомляємо.
1. Договір закрито, прикріплена видаткова накладна № 1 від 11.02.2022, звіт сформовано.
2. Обгрунтування щодо закупівлі було розміщення на офіційному сайті Дніпропетровської обласної державної адміністрації https://adm.dp.gov.ua/storage/app/media/vidkriti%20dani/Nabory%20danykh%20yaki%20pidliahaiut%20opryliudnenniu%20u%20formi%20vidkrytykh%20danykh/Povidomlennia%20pro%20publichni%20zakupivli/Upravlinnia%20ZED/04.01.2021/%D0%9E%D0%B1%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%9A%D0%BD%D0%B8%D0%B3%D0%B8%20%D0%A1%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%B01.pdf
3. Щодо того що не був розміщено звіт про виконання договору, то на жаль тут спрацював "людський фактор" на фоні військових дій.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Доброго дня! Всі порушення проаналізовано та прийнято до уваги.
2023-03-28 12:00:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Частково усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • відсутній механізм
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionFailureDocuments • відсутній механізм
Відповідно до протоколу від 28.03.2023 №1 Уповноваженою особою прийнято до уваги всі зауваження Східного офісу для подальшого недопущення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Окрім того, 27.03.2023 Замовником оприлюднено звіт про виконання договору.
2023-03-30 11:02:19
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 січня 2022 16:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Фоліо |
399 600,00
UAH з ПДВ
|
399 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "СИСУЄВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ" |
449 998,20
UAH з ПДВ
|
449 998,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Фоліо #31339871 |
Переможець |
399 600,00
UAH з ПДВ
|
21 січня 2022 16:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2023 10:32
|
Накладна.PDF | укладений |
27 березня 2023 10:18
|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2022 10:50
|
Договор Фоліо.PDF | укладений |
07 лютого 2022 10:47
|